Chinese dames in een hotel

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Zoals ik al eerder bij een recensie meldde heb ik een hekel aan hotelbezoeken. Toch ga ik er heel af en toe voor. De laatste keer een Chinese die echt uitsluitend Chinees sprak. Vorige week waren er 3 Chineesjes die onze hobby uitoefende in het Gooi. Allemaal logerend in een bekend hotel dat voor mij no-go was.

Wat mij intrigeert is hoe deze dames, die alleen Chinees spreken, toch alles regelen. Is de planner erbij bij het inchecken? Hoe doen ze het met roomservice ? En hoe komen ze er mee weg t.o.v. het hotel.

Is er een insider die dit leest en een antwoord heeft?

30 aug 2025
215
233
In een hotel in Delft zitten ook regelmatig Chinese dames, meestal tot de regelaar een
onderdak bij iemand heeft gevonden.
Die regelaar is vaak een Chinese vrouw die wel Nederlands en Duits spreekt.
Ze heeft vroeger zelf ook dit werk gedaan.
Zij regelt alles voor die dames en doet vaak ook de planning voor één of twee dames.
De dames zelf hoeven dus alleen maar hun werk te doen, de rest wordt geregeld.
Dat zal in andere steden en hotels niet veel anders gaan denk ik.
Het hotel is van Chinese eigenaars en die vinden alles best zolang er maar betaald wordt.
In veel andere hotels doen ze ook niet zo moeilijk mits het allemaal niet te openlijk gebeurd.
Ze weten wel waar ze wel en niet moeten zijn, slimme lui die Chinezen.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Vorige week waren er 3 Chineesjes die onze hobby uitoefende in het Gooi. Allemaal logerend in een bekend hotel dat voor mij no-go was.

Wat mij intrigeert is hoe deze dames, die alleen Chinees spreken, toch alles regelen. Is de planner erbij bij het inchecken? Hoe doen ze het met roomservice ? En hoe komen ze er mee weg t.o.v. het hotel.
Ja als ik naar Spanje ga en ik spreek de taal niet kan ik ook een hotelkamer reserveren. Dat lukt toch altijd wel. Om in een bepaald land te komen of zo daarvoor zullen ze wel contacten hebben met mensen die dit regelen. En misschien wordt alles gereld. Net als bij een groepsreis. Dan regelen ook anderen de boeking voor je.

klodder

Toogplakker
7 jun 2024
89
104
Denk dat er genoeg Chinese mensen zijn die niet aan onze hobby doen en komen als toerist.

30 aug 2025
215
233
Zeker wel maar alleen reizende Chinese dames niet.
Die komen vaak wel voor onze hobby, om daar geld mee te verdienen dus.
Een Chinese dame zal zelden alleen als toerist erop uit gaan, zit in cultuur.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Zeker wel maar alleen reizende Chinese dames niet.
Die komen vaak wel voor onze hobby, om daar geld mee te verdienen dus.
Een Chinese dame zal zelden alleen als toerist erop uit gaan, zit in cultuur.
Waar haal je die wijsheid vandaan dat een chinese dame zelden alleen als toerist erop uitgaat?
Die zijn echt niet anders als Nederlandse vrouwen

Heb zelf een Chinese vriendin dus weet er wel iets van.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Sorry dat je zo snel blijkbaar op je teentjes getrapt bent. Echter de complete logica van de beredenering van reizende chinese dames ontgaat me.

Je stelt zelf in een berichtgeving dat alleen reizende chine dames meestal voor onze hobby komen en zelden als toerist.

Er komen duizenden en duizenden chinese toeristen en ook daartussen heel veel alleenstaande vrouwen ook met groepsreizen naar Nederland. Dat zijn dus volgens jou bijna allemaal hoeren?

• Like
Waarderingen: B54

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
De dames die op Kinky Laren als ontvangst plaats aangaven stuurden woensdag tijdens code oranje een WA met 2 voor de prijs van 1. Helaas was de ontvangst in een hotel in Eemnes.
Ze adverteren nu met Huizen als locatie. Geprobeerd om de 2 voor 1 deal te krijgen. No deal en de ontvangst is nu in een hotel in Bussum.
Grappig dat ze problemen met de hotels denken te voorkomen door met een naburige plaats te adverteren.

Terug
Naar boven