Chinese afspraken

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Op vrijdag spreek ik met Sofia af om haar op zaterdagmiddag om 13:00 te bezoeken. Het verzoek van de planner is om 30 minuten voor de afgesproken tijd te bevestigen dat de afspraak door kan gaan. Het adres in Leidse Rijn wordt doorgegeven.
Een half uur voor de afgesproken tijd stuur ik een app dat ik er aankom. Onmiddellijk antwoord dat het een nieuw adres is: Eindhoven! Met de vraag "Is that a problem"?
Ja, dat is een probleem. Het blijft met de Chinezen een gok, maar ja, ik heb nu eenmaal een zwak voor oudere Chinese dames.

Nighthawk

Toogplakker
31 jan 2020
47
17
Omdat er veel wordt gegoocheld met de leeftijd van Chinese dames - meestal zijn ze minstens 10 jaar ouder - was ik nieuwsgierig naar wat/wie ik zou aantreffen bij deze dame die volgens haar advertentie 61 jaar oud zou zijn. Zou ze dan misschien 71 zijn?

Vlak voor de kerstdagen stuurde ik een WhatsApp bericht en kreeg al snel een reactie. Naast het 'menu' kreeg ik tot mijn verbijstering ook meteen het volledige adres in Utrecht, vlakbij St. Antonius Ziekenhuis in Leidsche Rijn. En even later nog de bemoedigende tekst 'U kunt er zeker van zijn dat de foto's 100% van mij zijn'.

Na bericht van aankomst kreeg ik instructies hoe ik binnen kon komen en met de lift naar de betreffende etage te gaan. De deur werd open gedaan door een dame die zeker geen 61 was. Bij binnenkomst kreeg ik meteen een tongzoen.

Toen de financiën waren geregeld hielp ze mij met uitkleden en kon ik plaatsnemen op het 2-persoonsbed. Ze heeft mooie, stevige borsten met een roodachtige tattoo op linkerborst ( leek wel een plakplaatje) en lekkere tepels.

Na opnieuw een rondje tongzoenen werd de aandacht verlegd naar mijn tepels en zakte ze langzaam verder naar beneden. Mijn piemel werd eerst schoongemaakt met vochtige doekjes waarna ze niet onverdienstelijk begon te pijpen, waarbij mijn ballen ook voldoende aandacht kregen.

Tijd om te gaan neuken. Na een kloddertje glijmiddel begonnen in cowgirl. Dat ging lekker. Dan over op doggy, maar niet nadat er eerst weer een klodder glijmiddel was toegevoegd. Dat ging niet zo lekker , dus vrij snel overgegaan op missio, maar … eerst weer een klodder glijmiddel. Omdat het inmiddels zo spekglad was geworden dat er geen wrijving mee was, het maar met de (eigen) hand afgemaakt, waarbij zij mijn tepels verwende. Daarna nog een redelijke massage.

Tijdens het aankleden begon ik over de geadverteerde leeftijd van 61 jaar. Ze leek te schrikken en vertelde vervolgens dat ze 35 jaar is en afkomstig uit Taiwan.

Terug in de auto bekeek ik nog even de foto's van de advertentie en ontdekte dat haar standplaats intussen was gewijzigd in… Eindhoven!

Hieronder de advertentie.

Bijlagen

• Sofia Ut-01.png
    Sofia Ut-01.png
    201,4 KB · Weergaven: 265
  • Sofia Ut-02.png
    Sofia Ut-02.png
    23,3 KB · Weergaven: 251

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Het is weer kwartetten met die planners.
De enige zekerheid die je hebt bij deze knoeiers is dat er iets met twee tieten voor je gereserveerd is.
Leeftijd, foto en plaats van actie moet je allemaal maar afwachten.
Geadverteerde leeftijd 61, volgens de dame 35. In de nieuwe advertentie is ze dan weer 44.

Met een beetje pech doet je schoonmoeder de deur open. 😅

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Die planners maken er echt een rommeltje van. Zo had ik vorige week contact met een chinese dame (aka haar planner) waar ik gelijk het volledige adres kreeg: naam van de straat plus een zescijferig huisnummer. Nu ben ik daar bekend en weet dat de nummers niet hoger zijn dan 500, dus driecijferig. Toen ik dat meldde bij de planner bleef hij stug volhouden dat het zescijferig was ;)

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Gisteren ontving eerst een excuus app, vervolgens een foto van iemand die hooguit 40 jaar is en de mededeling dat ze weer terug is in Amsterdam met een adres in ZO. Verder een lijst in het Nederlands met heel veel ♥️ die ik hieronder plaats.
Afspraak gemaakt en ter plekke het verzoek in het Duits om even te wachten. Na 15 minuten onverrichter zake afgedropen.

Het WA bericht:

Geen outcal nee
Huisbezoek
Alleen te bezoeken!!
⏰⏰ Werktijden van 9.00 uur tot 23.00 uur
🔥🔥Service

1 uur met rubber 150
30 minuten met rubber 100
15 minuten 80 met condon
❤️Franse kusjes
❤️Thaise traditioneel
massage
❤️Erotische massages
❤️Handontspanning
❤️Knuffelen/knuffelen
❤️Lichaamsinseminatie
❤️Likken/eieren likken
❤️Lichaamskusjes
❤️Voet erotiek
❤️Spaans
❤️Gezichtzitten
❤️Frans
❤️Frans aan beide kanten
❤️Vriendin seks/verkeer
(ook meerdere keren)
❤️Verkeer in verschillende
Posities / 69
💕💕Dat kan ook
Ik lik mijn poesje graag zonder condoom (zonder extra kosten)
Injectie erin
Lichaam/tieten
samen douchen
❤️❤️❤️❤️❤️

Terug
Naar boven