China massage zentrum Moers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nick900

Toogplakker
5 dec 2021
29
38
Dit adres kwam ik ook op een duits forum tegen, daar stond ook dat het huurcontract niet verlengd werd en ze daarom gestopt zijn.

KoosRubberloos

Toogplakker
9 apr 2015
55
45
Ik heb geappt, en kreeg de volgende tekst:
Das Studio in der Vinzenzstrasse ist für immer geschlossen.
Der Mietvertrag für die Geschäftsräume war befristet, ist abgelaufen und wurde vom Vermieter leider nicht verlängert.

En dan de uitleg van het nieuwe adres. Op mijn vraag of ze dezelfde service bieden als in Moers schreef ze:

Ja👯‍♀️🥰👌
Kann kommen bitte

Ik hoop deze week nog een plekje in mijn planning te kunnen vinden..

Secret Walker

Snuffelaar
31 dec 2019
20
26
Via Google dit gevonden:
Sense China Wellness Massage in Duisburg
Duisburger Straße 16
47226 Duisburg
Nordrhein-Westfalen
Deutschland
Mobil/WA: +49 152 15687374
Telefon: +49 2065 8399293
ma t/m zo: 10:00-21:00

Geen website gevonden, WA nr geeft juiste info op mijn mobiel

1755175281983.png1755175307845.png

LET OP: Allemaal gevonden via Google - ik ben er niet geweest!!

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Heb ze een Whatsapp gestuurd. Kreeg dit als antwoord:

Das Studio in der Vinzenzstrasse ist für immer geschlossen.
Der Mietvertrag für die Geschäftsräume war befristet, ist abgelaufen und wurde vom Vermieter leider nicht verlängert.

Komm gerne in das Studio
Sense China Wellness Massage
Duisburger Straße 16
47226 Duisburg- Rheinhausen
Gelbes Haus, linker Eingang, EG.
Das Studio ist nur 9 km von der Vinzenzstrasse entfernt.

Secret Walker

Snuffelaar
31 dec 2019
20
26
@Jajoh
Fijn, is iig de alternatieve locatie bevestigd.
Ik neem aan dat dezelfde masseuses uit Moers daar nu zijn.

Rene71

Toogplakker
17 feb 2022
38
43
Ben er afgelopen zaterdag geweest gele huis kijk op google maps en de linkerkant vh huis de ingang van massage.
De fotos kloppen niet helemaal maar wilde er gewoon heen voor de complete behandeling.
Parkeren voor de deur dus dat is lekker makkelijk.
Mama san deed open en werd naar een kamer geleid.
Daar aangekomen zei ze nee loop maar even mee je kunt naar de grote kamer.
Nette omgeving nette kamers ook douche aanwezig.
Kreeg Lina leuke slanke dame en erg aardig b cupje en mooi slank kontje.
Mama san vroeg wat ik wilde en zei het hele pakket.
Zeiden ze eerst 130 met condome maar zei zelf alles zonder 150.
Beetje chinees overleg maar alles prima,...een van de beste massages gehad tot nu toe en ook de rest was goed ze ging er helemaal in op.
Pijpen goed neuken ook lekker tongzoenen dus kan eigenlijk niets negatiefs zeggen.
Nog andere 2 dames gezien maar die zagen er ook leuk uit.
Mama san kan slecht duits maar heb mn vertaalapp gebruikt.
Verder prima tent daar.

• Like
Waarderingen: ggd

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Ik ben hier gisteren ook geweest. Het is zonder meer de salon van voorheen in Moers.
De cheffin herkende mij meteen en groette mij met een knuffel.
Gezien het feit dat deze salon nu een andere naam en woonplaats heeft maak ik hier een nieuw topic over aan.

Panterwim

Toogplakker
3 jan 2024
37
13
Beste Mensen,
Gisteren door de regen naar een voor mij bekend adres gereden.
China massage zentrum Moers.(Vincensiusstrasse 2) Van te voren een afspraak gemaakt met Sasa.
Haar kende ik al vanuit Relax massage mijn ander adres waar ik regelmatig kom.
Ik was ruim van te voren aanwezig maar de chefin zij kleed je maar uit en ga vast liggen.
Eerst nog even een douche genomen en toen op de massage tafel gaan liggen.
Ik kreeg een massage van de chefin gedurende 10 minuten totdat Sasa naar binnen kwam.
Zij ging voor mijn hoofd staat en toen ik opkeek zag ik een lachend gezicht.
Ik stond op en kuste haar en zei dat ik voor de 160,- euro massage kwam. Even de betaling afgehandeld en toen kwam ze lekker tegen mij aan staat en hebben we heerlijk gezoend. Samen haar uitgekleed en naakt weer tegen elkaar opwarmen.
Ga maar liggen op de tafel, maar ik ging gelijk op mijn rug liggen , dat was een reden om mij een geweldige pijpbeurt te geven. Die was lang en intens waarbij de ballen en lager ook meegenomen werden. Toen gewisseld waarbij zij op de rug lag een ik haar heerlijk heb gelikt , waarbij haar kontgaatje ruimschoots meegenomen werd.
Aan het zachte gekreun te horen vond ze het kont gaatje likken wel lekker. Daarna over naar 69 waarbij ik ook met mijn vinger haar kontje ging masseren.
Ik vroeg haar voor een pussy slide waarna ze boven op mij kwam zitten. Lekker gegleden maar daarna draaide zij zich om waarbij zij dus met de rug naar mij toe zat.
Weer lekker gegleden , maar ik pakte mijn jongeheer en zette deze tegen haar poes aan welke al open stond. Zij moest er wel een beetje om lachen maar mijn jongeheer gleed lekker haar poes binnen. Nou ja om een lang verhaal kort te maken , haar daarna nog in verschillende standjes genomen totdat ik mijn lading op zijn hondjes in haar stootte. De extra massage aan het begin ging niet van de tijd af, maar was een extraatje. Zelfs met Sasa was langer dan een uur. Voor onze hobby een mooi adres. Parkeren in de buurt is makkelijk.
Ik vind de chinesische massage aan de Neustrasse in Moers, dee vincenssiusstrasse vind maps niet in Moers. Klopt dat?

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Ik vind de chinesische massage aan de Neustrasse in Moers, dee vincenssiusstrasse vind maps niet in Moers. Klopt dat?
Dat klopt . De massage salon van de Vincensstrasse i(Asia Massage Zentrum) is gesloten omdat de huur termijn verlopen was. Zij zijn nu verhuisd naar Duisburg , Duisburgerstrasse 16. zie mijn nieuwe topic.

bm7004

Toogplakker
26 okt 2021
89
38
Ben er afgelopen zaterdag geweest gele huis kijk op google maps en de linkerkant vh huis de ingang van massage.
De fotos kloppen niet helemaal maar wilde er gewoon heen voor de complete behandeling.
Parkeren voor de deur dus dat is lekker makkelijk.
Mama san deed open en werd naar een kamer geleid.
Daar aangekomen zei ze nee loop maar even mee je kunt naar de grote kamer.
Nette omgeving nette kamers ook douche aanwezig.
Kreeg Lina leuke slanke dame en erg aardig b cupje en mooi slank kontje.
Mama san vroeg wat ik wilde en zei het hele pakket.
Zeiden ze eerst 130 met condome maar zei zelf alles zonder 150.
Beetje chinees overleg maar alles prima,...een van de beste massages gehad tot nu toe en ook de rest was goed ze ging er helemaal in op.
Pijpen goed neuken ook lekker tongzoenen dus kan eigenlijk niets negatiefs zeggen.
Nog andere 2 dames gezien maar die zagen er ook leuk uit.
Mama san kan slecht duits maar heb mn vertaalapp gebruikt.
Verder prima tent daar.
Mocht je in poesje klaarkomen? grt

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Moers? Ik denk niemand, want die toko is nu al enige tijd gesloten. Je kunt je vraag beter stellen bij Sense in Duisburg.

Blackbanana001

Toogplakker
18 aug 2025
72
35
Nu vraag je dat bij alle 3 de salons! Stuur een app en vraag welke dames er zijn met foto! Dan krijg je meteen antwoord en een foto van elke dame welke er is en natuurlijk de vraag wanneer je komt🤨
Jou als expert vragen is veel makkelijker dan dat 🤣

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven