China Massage Wuppertal - Aue 94

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Vanochtend YoYo weer voorzien van een borrelglaasje wit goud.
Wat is het toch lekker om haar een ruim uur lang gezelschap te houden in n haar sex kamertje.
Highlights:
Zij 4 orgasmus tijdens beffen en neuken
Ik 2 keer gespoten in kut en mond
Beide nat vh zweet, afgewassen samen onder de douche.
Ik een groene papiertje lichter
Zij blij met mijn bijdrage aan haar geluk🍀😜

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Gisteren na 2 bezoekjes bij de dames in de Dortmund en Witten van erotic martkt.de welke allebei zich gewillig zc lieten neuken en volspuiten toch in de middag YoYo app gestuurd of ze zin had om de vrijen. Meteen een dikke yes als antwoord.
(Terugkomende op de bezoekjes in de ochtend. Deze zijn niet benoemens waardig daar deze dames steeds wisselen van naam, locatie, mobiel nummer en zelfs onder meerdere namen en nummers adverteren op markt.de en ladies. Soms heb ik geluk en zit er een tussen waar de foto's van kloppen en zo ook wat ze doen voor de centjes.)

Toen ik binnen kwam bij YoYo meteen vol tongzoenen in de gang en ze wilde niet meteen naar de kamer. Ze wilde zoenen en meteen voelen of de ballen lekker vol waren (haha ze moest eens weten dat deze al 2 keer hadden geloost in de ochtend!)
Op de kamer vol doorgaan met zoenen en voelen.
Daarna toch snel uitkleden, samen douchen en kreeg een heerlijke pijpbeurt onder de douche. Met een schuin omhoog staande pik liep ik naakt naar haar kamer. En ja hoor 2 collega's van haar kwamen we tegen (altijd leuk die geile blikken en gegiechel!)
Wat volgde was een zeer hartstochtelijke vrijpartij met een lading wit goud in haar mond en tijdens liggend zoenen op de tafel zij mij met de hand aftrekkende nogmaals spuiten.
Douchen, aankleden, 1 x groen papiertje afgevende naar de uitgang. Daar nog even zoenen en hub de bloed 🥵 hitte in.
Zag op de phone dat ik 1 uur en 20 min binnen was geweest😁

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Ja klopt, is weer terug in Wuppertal, deze Taiwanese dame met een tong als een kameleon, geil
Whooo is ze nu weer op de Aue. Super. Mij had ze niks verteld de boef😂
Wel fijn te weten waar ze weer is.
Blijft ze ook hier?

sw97

Toogplakker
16 apr 2024
46
22
Jammer. Beetje te ver weg. Heb gelukkig een keer haar in Gronau mogen doen. Hopen dat ze weer wat dichterbij komt

Voormalig lid 51539

Snuffelaar
6 aug 2025
17
21
Volgende week ga ik proberen een bezoekje aan Aue te brengen. Enige nadeel is dat je telefonisch amper kan communiceren en op WhatsApp krijg ik geen reactie. Anderen daar ook last van?

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Zal het haar binnenkort vragen wanneer ik weer een keer in Aue binnenwip
Had je wel je juiste Lili?
Ik krijg bericht van haar dat ze niet op de Aue is dan wel geweest.
Ze is in een salon in Essen geeft ze aan.
Of ze had een bliksembezoek 😉

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Had je wel je juiste Lili?
Ik krijg bericht van haar dat ze niet op de Aue is dan wel geweest.
Ze is in een salon in Essen geeft ze aan.
Of ze had een bliksembezoek 😉
Lotus Health in Essen

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Daria of Dalia blijkt, zelf niet mogen ontmoeten ook lekker en geil te zijn.
Iemand ervaring met haar?
Hoe is ze uiterlijk, vooral borsten, tepelsen haar poes.
Hoe haar kunsten als zoenen, tongen, pijpen en het neuken?
Thx

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Vandaag voor de afwisseling zonder afspraak ook eens bij de Aue geweest.
Bij het aanbellen ging de deur meteen open en ik werd de eerste kamer ingeleid.
De dame vroeg niet eens wat ik wilde en zij 1 uur 120 Euro. Oh dacht ik dat was toch altijd 100,- Euro en zij tegen haar dat ik 100 Euro gewend was.
Zij hiel vol want 100 Euro was 40 minuten. Toch maar 120,- afgetikt een zij begon mij te tongzoenen .
De dame was Dahlia zoals de bloem denk ik. De seks was prima zoals je mag verwachten. Zoenen , top pijpbeurt, beffen en haar rimmen en uiteraard NZC met klaarkomen in de poes.
De poes van haar is zwaar behaard en dat heeft niet mijn voorkeur, maar voor iemand anders misschien wel.
Toch krijg ik in M.G. deze service ook voor maximaal 150 Euro.
Is het de extra reistijd waard? Dat mag iedereen zelf beslissen.
Ik denk de volgende keer een andere dame en dan gewoon de 100,- Euro overleggen.
Ik hoor graag van jullie wat jullie hier voor een uur betalen, want ik krijg toch het idee dat 120 teveel is.
Persoonlijk heb ik gewoon geen klik met haar ondanks dat ze er best goed uitziet.

Ik denk dat ik gewoon mijn topper in M.G. mis op de Konstatinstrasse 222. Met Mimi heb ik top uurtjes gehad in M.G.

• Love
Waarderingen: AG66
Terug
Naar boven