Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prima prijzen, nou nog een keer dag plannen, want is niet zomaar om de hoek hierVoor een uur is 100 voldoende. En als
Je aangeeft stamgast te zijn is 60 voor 30 min prima!
Heerlijk man. Ik ben over 2 weken pas in de gelegenheid om weer eens een salon te bezoeken ivm werk. Heb Yoyo op mijn lijstje staan en ga er alles aan doen om een afspraak net haar te maken. Daar ik nog nooit het genoegen heb mogen smaken om in het gezelschap van Yoyo te vertoeven, vraag ik mij af hoe haar te herkennen (mijn ervaring is dat als je belt voor een afspraak alles kan en de dame.altijd beschikbaar is maar de werkelijkheid is vaak anders) en of ze ook op zaterdagen ontvangt?Vanochtend weer vroeg YoYo mogen vereren met een bezoek.
Ik hou het kort deze keer haha.
Als van ouds 1 uur vol genieten.
Tongzoenen tot we er moe van werken.
Beffen tot zij 3 keer klaar kwam met spuitende kut.
Pijpen heeeeel lang tot ik niet meer hield en haar mond vol spoot wat veel te veel was en ze het uit haar mond liet lopen.
Deze keer niet neuken !!!
Korte massage van schouders ik zittende op de bank en zij achter me zittende op de leuning.
Zij honderd euries rijker en ik 1000% tevreden naar me klant in de omgeving.
Saludos medegenieters
heb je nog collega's nodig? ik kom bijna niet voor mijn werk in Duitsland hahaVanochtend weer vroeg YoYo mogen vereren met een bezoek.
Ik hou het kort deze keer haha.
Als van ouds 1 uur vol genieten.
Tongzoenen tot we er moe van werken.
Beffen tot zij 3 keer klaar kwam met spuitende kut.
Pijpen heeeeel lang tot ik niet meer hield en haar mond vol spoot wat veel te veel was en ze het uit haar mond liet lopen.
Deze keer niet neuken !!!
Korte massage van schouders ik zittende op de bank en zij achter me zittende op de leuning.
Zij honderd euries rijker en ik 1000% tevreden naar me klant in de omgeving.
Saludos medegenieters
Ik moet het helaas in privé tijd doen, maar de moeite waard. Gelukkig niet zo'n grote bak om de rit te maken met de huidige brandstofprijzen.heb je nog collega's nodig? ik kom bijna niet voor mijn werk in Duitsland haha
Hi, waar haal jij vandaan dat ik 30 minuten bij haar ben geweest?Dus 100430 ? Met 2 keer zaad schieten in zaadvragende gaatjes ?
Goe bezig !
Wat zijn eigenlijk leeftijd en looks van deze dame?Ben net weg bij yoyo.
Vroeg haar om zo laat mogelijk bij haar te komen.
Dat was 22:00 uur. Dus ik precies op dit tijdstip aangebeld. Ze deed meteen open. Had haar gevraagd om naakt te zijn en ik zou alleen een dunne jogging broek dragen en een jasje met instappers zonder sokken. Vroeg haar om meteen bij binnen komst op haar knieën te gaan om mij te pijpen. Dus zo geschiede dit.
Ze was naakt en met natte haren, was dus net onder douche vandaan.
Ik kreeg ene tongzoen, ze deed mij jasje open, ging op haar knieën zitten en trok mij jogging broek naar beneden. Ik stond al kei hard en ze hapte junior dan ook meteen vol naar binnen en begin me zalig te pijpen terwijl je me volle ballen kneden.
Ik pakte haar harde spenen tussen wijs en duim van beide borsten en trok haar spenen omhoog totdat ze kreunde tijdens het pijpen. Dat was best heel ver omhoog en het zal pijn hebben gedaan. Gelukkig kon ze veel hebben weet ik en ze vindt het ook lekker de pijn in haar spenen.
Ze heeft met zo een half uur gepijpt totdat ik met een diepe grom mijn ballen leegspoot in haar mond en keel. Ze keek me geil aan en slikte alles weg.
Ze kam om hoog en trok me broek mee. Ze deed mij jasje dicht. Ik kreeg een tongzoen. Ik gaf haar 6 tientjes en draaide me om, zij deed de deur open en ik ging naar buiten en wandelen naar de parkeer garage.
Zit nu in mijn auto dit bericht te typen.
Wat was het weer lekker….. nu naar mijn hotel om heerlijk weg te dromen van deze pijpbeurt![]()