China Massage Wuppertal - Aue 94

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
nog vergeten toe te voegen:
toen ik binnen in de kamer was, ging ik gauw onder haar rokje voelen en in haar kruis, maar ze had onderbroek aan. Toen wij later klaar waren en zij zich aanklede, stelde ik vast dat ze geen onderbroek aan had onder haar rokje.
Handig voor de volgende klant mocht hij ook graag onder het rokje voelen.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Op Duits AO forum gelezen dat Jojo/Yoyo aanwezig is.
Iemand al geweest? Jojo met trek ventielen?

TheLicker

Toogplakker
10 jun 2024
70
81
bijna CNY - Chinees New Year. Veel chinezen een week of 2, 3 naar huis, echt niet allemaal natuurlijk, maar zou kunnen

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Klopt denk ik zo wel. YoYo reageerde ook niet op me berichtjes en ze werden niet gelezen!☹️
Ik wilde ook haar trakteren op mijn volle zak wit goud😛

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Hola, YoYo vanmiddag weer een bezoekje gebracht. Had een afspraak met haar gemaakt via de app.
Ze deed zelf de deur open en begroeten me weer hartelijk door meteen te tongzoen in de gang. Zoenend liepen we naar haar kamertje. Daar vol doorgegaan en kleden ze me uit. Zelf had ze alleen een dun badjasje aan dus was ze snel naakt.
Haar tepels waren al keihard en haar kutje klets nat. Heb haar op de bank laten zitten, ik
Op mijn knieën op een kussentje ervoor om haar kei hard klaar te beffen. Zo geschieden ze kwam hard en luid klaar.
Mijn beurt om op de bank te gaan zitten en zij mij oral klaar te maken. Spoot haar mind goed vol want mijn ballen zaten knetter vol na 3 dagen niet spuiten (bij mij de max om niet te spuiten, hierna gaat het zeer doen haha)
Na haar mondje vol te hebben gespoten klom ze op me om heerlijk te tongen en haar harde knoppen te laten zuigen. Zo zeker 20 minuten bezig te zijn geweest werd pile-mans weer kneiter hard en wipte ze er op om me heerlijk te neuken. Ze werd steeds natter en kwam zuchtend klaar. Ze bleef door wippen tot ook ik klaar kwam en haar natte poes vol spoot. Ze bleef deze keer heerlijk om me zitten zo'n 5 minuten.
We zijn damen gaan douchen waar ze mij heerlijk in zeepte. Heb haar kontje onder de douche heerlijk gevingerd waarvan ze geil werd. Nog even geprobeerd mij hard te pijpen maar dat zat er ff niet meer in.
Afdrogen, aankleden haar 100 gegeven en hub de straat op.
Hierna heerlijk een koffie gedrongen en na genietende met nu lege ballen😜

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Voor de liefhebbers… ze is er tot zondag even niet zei ze me. Maandag weer wel als het goed gaat.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Er vragen vele van jullie of Lisa er ook weer is of komt. Helaas zij komt er niet meer.
Mogelijk komt ze weer terug maar dan in salon Haan. Zo jammer want ik heb vele malen de dames YoYo en Lisa als trio gehad. Het summum van mondje naar mondje, van kutje naar kutje en van mondje naar kutje en zo verder🤪 En dat voor 200 een vol uur heerlijk jeuken en 2 a 3 keer spuiten in kutje of mondje.
Wie o wie weet een adresje met zulke geile meiden die dat heerlijk kunnen en willen?

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Vanochtend vroeg YoYo bezocht. Ik was zo geil dat ik met een harde paal binnen kwam. Ze pakte me meteen bij me pik en teok me mee naar haar kamer. Heerlijk zeer heftig hartstochtelijk staan zoenen waarbij ze mijn pik uit mijn sliploze dunne broek haalde. Ik stond kei hard schuin omhoog te trillen.
Snel beide de kleren uit, ik tilde haar op de tafel, benen omhoog en op mijn knieën ervoor om haar te beffen. Ik wilde haar weer eens meerdere keren klaar maken. Als je het goed doet komt ze meerdere keren klaar warbij haar warme sappen uit haar kut sproeien. Brrrrrr zo geil..
Hierna maakte se me droog daar mijn gezicht helemaal onder haar kutsappen zat.
Ik toen op de bank zittende, zij op de knieën op een kussen ervoor en het was mijn beurt om met gesloten ogen te genieten van haar lik, zuig kunsten. Dat heeft ze zeker 15 minuten gedaan waarvan ik nog niet klaar kwam deze keer… ik trok haar om hoog, zo stond de bank haar benen wijd waarna ik haar nogmaals klaar likte…. Deze keer kwam ze met knikkende knieën spuitend klaar!!!! Zeer heftig!!! Trok haar omlaag op mijn paal welke zuigend in haar spleet ging tot aan de ballen waarbij ze zuchtend geil naar me keek. Heerlijk bereed ze me in hoog tempo waarvan ze wederom begon te trillen en ook ik het niet meer hield en we samen schokkende klaar kwamen.
Pfffffff jeetje mijn ballen bleven zaad naar buiten spuiten!!!!
Hierna heerlijk zacht zoenend nagenieten.
Zij kamer uit om zich op te frissen.
Ik bleef geil en piemans bleef hard. Toen ze terug kwam lachte ze dat ik nog geil stond… ging ze op de tafel zitten, benen omhoog en wijd en verwachte ze dat ik haar zou neuken.
Als een echte heer heb ik hier gehoor aan gegeven en staande voor de tafel haar vris gewassen super gladde spleet afgeneukt tot ik wederom meerdere stralen zaad doneerde.
Hierna snel douchen wand we waren al 5 kwartier aan het sexen. Aankleden, haar honorarium van 100 harde valuta op kast achterlatende met een lang tongzoen het mooie lente weer in met ern big smile 😃

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
stond gisteren zo geil… mijn ballen hadden zicht niet meer kunnen lozen sinds woensdag. Na 4 dagen moet ik spuiten.
Yoyo appje gestuurd gisteren avond om 23:30 uur met de vraag of ik zondag ochtend lekker vroeg haar mocht beminnen en klaar laten komen waarna ze me dan zou klaar pijpen. Waar rempel appte ze meteen terug met OKE BITTE! Ik appte terug of 08:00 uur oke was.(ik hou van vroege sex) Antwoord Oke.
Dus vanochtend vroeg op weg naar haar. 2 uur rijden voor mij!
Ik vroeg haar de deur naakt te openen voor me met een net glad geschoren kutje omdat ik haar lekker lang wilde beffen en veel orgasmus laten beleven.
Om exact 8 uur belde ik aan, meteen ging deur open en ja hoor was heerlijk naakt en net gedoucht wand ze was nog wat nat.
Hub haar kamer in en meteen vol tongzoenen, ik voelde haar kutje wel al kletsnat was, ze stond dus geil omdat ze wist dat ik haar heel vaak zou klaar maken met tong, vingers en pik.
Ze klede me uit… dat was heel snel daar ik alleen instappers aan had, dunne broek waar mijn al keiharde paal rechtop stond met een jackje. Dus in 15 seconden geheel naakt voor haar. We tongde heerlijk en ze trok aan me paal wel kneiter hard was.
Ik tilde haar op, legde haar op de massage tafel/bed, op mijn knieën ervoor en begon haar heerlijk vrisse kletsnatte spleet te vervennen. Ik had me voorgenomen dit zeker 15 minuten lang te gaan doen en haar minimaal 3 keer te laten klaarkomen. Klaarkomen bij haar is niet gespeeld daar ze echt haar sappen laten sproeien uit haar gaatje. Hee erg lijk geil om dat te zien als ze klaar komt en rilt van genot.
Het is me uiteindelijk 4 keer gelukt in de 15 minuten. Ze was op en kon niet meer.
Ik heb een kussen gepakt, ben op de bank op handdoek gaan zitten, kussen op de grond voor de bank. Uiteraard begreep ze wat ik graag wilde. Een pijpbeurt tot ik haar mind zou vullen met mijn warme melk.
Ik ga niet omschrijven hoe ik heb genoten totdat ik ontplofte en bleef spuiten in haar keel en zij braaf slikte. In een woord HEMELS.
Hierna bleef ze mijn pik hard houden…. Ze was weer enorm geil en wilde wippen op mijn pik om weer klaar te komen. Dat heeft ze gedaan zeker een 20 minuten lang terwijl we tongde en ik haar harde tepels tot de max heb uitgetrokken en draaiende tot ze het niet meer hield vd pijn en genot. Ze komt daar terwijl je je berijd enorm hard klaar van en voel je de sappen tegen je buik spetteren.
Ik spoot gelijk terwijl ze kwam nog zeker 5 stalen zaad in haar warme kut.
Na het klaarkomen blijf ze op me zitten om na te genieten, met kussen en zeggen dat het zo lekker was. Ook zij vindt de vroege ochtend sex en klaarkomen het lekkerste zei ze me via de vertaal app. En ze zei me dat ik waanzinnig lekker kan beffen. Net als de vorige keer een paar weken terug en nu weer. Ze zei me nog dat ze zal nadenken of ze op mijn voorstel om samen te gaan eten en daarna naar hotel om de hele nacht te gaan vrijen zal ingaan. Dan wel dat ze de dag erna vrij wilde zijn met een knipoog😉
Wie weet ooit.
Ze is zeker niet de knapste maar op dit moment voor mij de meest geile… en dat voor 100€ voor nu deze keer bijna 90 minuten super sex!!!!
Adios Amigo's

TheLicker

Toogplakker
10 jun 2024
70
81
wat weer een heerlijke verhaal weer... ik ben blij dat je zegt dat ze zeker niet de knapste is haha... ik moet er zonder files bijna 3 uur voor rijden

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
zondag weer eens een bezoekje gebracht en mij laten verwennen door Mia .... Deze dame doet niet onder voor Yoyo . Beide zijn mijn favoriet en je krijgt een goed massage met nabehandeling (of andersom) Een uurtje geboekt en weer leeg en voldaan teruggekreerrd naar huis .

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
met pasen had ik eventjes tijd en Lala deed de deur open. Andere dames (zoals Mia, zag ik later)waren bezet.
Had al een keertje Lala in het verleden. Was toen ok en nu dan voor half uurtje. Behoorlijk lang tongzoenen en
zij ging dan na een tijdje een verdieping lager om mijn paaseitjes te likken en dan een goede pijpsessie.

Op de massagetafel ging het verder maar ze pakte glijmiddel en wreef/masserde over mijn anussterretje en tegelijkertijd ging zij mij pijpen.
Wow, wat een heerlijk gevoel. Ik schokte van binnen en wilde het liefst in haar mondje spuiten maar lukte niet want zij stopte op tijd en
zij hurkte voor mij en neukte haar van achteren. Na een tijdje haar in missionaris genomen en duurde niet lang en spoot al mijn dagenlang opgespaarde sperma in haar kutje wat dan een heerlijke creampie werd. Zalig.
Was zeer uiteindelijk tevreden en kon zeer ontspannen de Aue verlaten.

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
439
187
met pasen had ik eventjes tijd en Lala deed de deur open. Andere dames (zoals Mia, zag ik later)waren bezet.
Had al een keertje Lala in het verleden. Was toen ok en nu dan voor half uurtje. Behoorlijk lang tongzoenen en
zij ging dan na een tijdje een verdieping lager om mijn paaseitjes te likken en dan een goede pijpsessie.

Op de massagetafel ging het verder maar ze pakte glijmiddel en wreef/masserde over mijn anussterretje en tegelijkertijd ging zij mij pijpen.
Wow, wat een heerlijk gevoel. Ik schokte van binnen en wilde het liefst in haar mondje spuiten maar lukte niet want zij stopte op tijd en
zij hurkte voor mij en neukte haar van achteren. Na een tijdje haar in missionaris genomen en duurde niet lang en spoot al mijn dagenlang opgespaarde sperma in haar kutje wat dan een heerlijke creampie werd. Zalig.
Was zeer uiteindelijk tevreden en kon zeer ontspannen de Aue verlaten.
dus geen massage gehad enkel lekkere sex, wat ben je er daar voor kwijt?

Terug
Naar boven