Heden ochtend toch naar de Aue. Was zo geil en gelukkig in de buurt om mijn schatje YoYo te appen of ze beschikbaar was.
Dikke
Half uur later opende ze deur voor me. Meteen vol tongzoenen en nog in entree staande. Collega's joelde
Hub naar haar kamer.
Een vol uur plezier samen. Heel beffen om haar vol te laten genieten, 3 kwam ze klaar. Pffff heerlijk ik onder haar sappen. Zij mij vol en diep pijpen. Daarna haar op zijn hondjes kei hard geneukt. Je kreunde steeds harder en spoorde me aan steeds harden haar te palen. Ik har haar billen en anus in de olie gezet en masseerde haar billen en mocht steeds dieper met mijn duim in haar aars
Na 30 minuten neuken spoot ik mijn ballen leeg en schreeuwde ze uit van plezier.
Zo haar nog een tijdje zachtjes na geneukt totdat het zaad eruit begon druppen.
Ze draaide zich om en begon vol te tongen. Zo heerlijk staande nagenietende
Hierna samen douchen. Onder de douche nogmaals tongen.
Terug op de kamer. Heeft ze me nog heerlijk relax gemasseerd.
Toen ik weg ging zag ik dat ik 1,5 uur binnen was geweest
Ik appte haar om te bedanken. En schreef tot snel…..
Dikke
Half uur later opende ze deur voor me. Meteen vol tongzoenen en nog in entree staande. Collega's joelde
Hub naar haar kamer.
Een vol uur plezier samen. Heel beffen om haar vol te laten genieten, 3 kwam ze klaar. Pffff heerlijk ik onder haar sappen. Zij mij vol en diep pijpen. Daarna haar op zijn hondjes kei hard geneukt. Je kreunde steeds harder en spoorde me aan steeds harden haar te palen. Ik har haar billen en anus in de olie gezet en masseerde haar billen en mocht steeds dieper met mijn duim in haar aars
Na 30 minuten neuken spoot ik mijn ballen leeg en schreeuwde ze uit van plezier.
Zo haar nog een tijdje zachtjes na geneukt totdat het zaad eruit begon druppen.
Ze draaide zich om en begon vol te tongen. Zo heerlijk staande nagenietende
Hierna samen douchen. Onder de douche nogmaals tongen.
Terug op de kamer. Heeft ze me nog heerlijk relax gemasseerd.
Toen ik weg ging zag ik dat ik 1,5 uur binnen was geweest
Ik appte haar om te bedanken. En schreef tot snel…..