MilfAddict
Ervaringsdeskundige
- 3 dec 2024
- 382
- 399
Prijsverhoging van 100€ naar 120€ p.u?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is Yessie vergelijkbaar met Yo-yo of Lisa?Heb net een uurtje met Yessie volbracht, maar voor de standaard prijs . De inzet was weer hoog en de massage was ook erg lekker . Voldaan weggegaan . Over klandizie heeft men niet te klagen .
Zooo, het aanbod voorziet daar in alle liefhebberijen begrijp ikGing haar dan pijpen en zij vond het fijn.
Hoe zijn haar borsten, tepels en haar kutje?Was er vanochtend en een dame die ik nog niet kende. Momo heet ze. In de wachtruimte gekeken wat er was. Een wat oudere dame. Even in gang kijken en zag een naakte jong dame zich wassen in de badkamer. Gevraagd of ze Mimi heet. Ja. Maar helaas bezet.
Dan maar met Lolo aan gang voor half uurtje. Ze had blauwe jurkje met wat witte strepen.
Van achteren alvast voelen bij haar borsten onder de blouse en zijn leuke c-cups. Beetje hard van binnen en denk dat het een beetje met siliconen opgevuld is maar niet te groot.
Ging op mijn rug liggen en moest omdraaien voor de massage.
Was zachte massage maar begon dan langzaam aan te strelen mijn balken en mijn pik. Beetje pijpen en ging dan btb over mij heen en gingen tongzoenen.
Haar op de rug en haar beffen en dan neuken.
Zij is wat passief. Na een tijdje heen en weer gestopt want hoorde stemmen in de gang van Mimi.
Dus Momo gevraagd of Mimi kan komen. Ze zei wat in Chinees en ik keek in de gang en zag een andere dame.
Waar is Mimi ?
Toen kwam ze er aan en gaf Momo de 70 Euro.
Vliegende wissel dus want was nog naakt.
Mimi is vlotter dan Momo en bestormde mij met tongzoenen. Zij had roze jurk aan en ze was snel naakt. Ging op mijn rug liggen en zij bestormde mij weer met tongzoenen en dan langzaam naar beneden met kusjes en likjes. Pijpen lekker maar ook beetje haastig.
Ging haar dan pijpen en zij vond het fijn. Neuken ging lekker en ze beweegt goed mee. Zij is slank en buikje strak.
Ze zegt dat ze 28 is wat best kan kloppen. Op het einde was ik bezweet van zoveel beweging. Ze is als een stuiterbal.
Een nieuw sexbeest in de Aue.
Volgende keer doe ik een uurtje met haar.
Yoyo was er niet maar schijnt dat Lisa er was (zijden de dames)
Dat is Momo met de tattoo op haar buik (zoals eerder vermeld)Deze dame heeft een grote tattoo op haar buik ,en best wel stevige borsten (mogelijk opgevuld) ..... Helaas geen naam en de kosten waren standaard