China Massage Wuppertal - Aue 94

Voormalig lid 39311

Toogplakker
24 aug 2023
58
30
@ Pinoo zou zelf een keertje moeten uitzoeken en ontdekken, ipv vragen. Jij hebt nog geen ervaring gedeeld met de andere wandelaars.
Gaat gewoon naar de massage salon en dat kom je vanzelf achter. Succes!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
limbo1978 heeft het goed gezien! (y)
Slechts drie berichten en allemaal vragen/opmerkingen maar zelf
recensie plaatsen ho maar.
Je zal toch eerder wel iets beleefd hebben, of nu ineens de hobby ontdekt?

Voormalig lid 46658

Snuffelaar
10 sep 2024
4
5
Heren, niet zo negatief daar is het leven toch veel te mooi voor. 3 jaar geleden een zwaar ongeluk gehad, weken in coma gelegen, bijna een jaar revalidatie, inmiddels nog 2 jaar en 2x een hartstilstand verder, diverse psychologen en fysiotherapeuten en er inmiddels zowel lichamelijk (bijna) en mentaal er weer volledig bovenop. Oh en niet te vergeten mijn verloofde welke naast mij zat in de auto en die het niet heeft overleefd verloren.

Ik stel een eenvoudige vraag en daar krijg ik wel of geen antwoord op. Mijn financiële zakken zijn niet zo diep en wil een teleurstelling voorkomen (misschien niet realistisch maar ach wie doe ik kwaad). Ik heb inmiddels een ontzettende aardige PM gekregen van een forumlid #zokanhetdusook
Blijf positief en bij een NZC ervaring ga ik deze hier echt wel delen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dan wachten we dat af.
Je kan wel schrijven blijf positief maar dat is makkelijk natuurlijk.
Jij kan het ook positief bekijken: eerst wat delen en dan dan iets terug,
dat werkt echt het beste hier, al jaren. Is niks mis mee.

Scarpa

Snuffelaar
14 jul 2021
8
4
Dus, vind deze club nu net hier en heb één en ander gelezen, begrijp ik het goed dat je hier voor 100 euro een uurtje NZC kan met de dames?
En is er ook een mogelijkheid om na een dame wat te drinken om later nog een keer met een dame te gaan?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Een kopje thee of met geluk cola.
Er is natuurlijk geen bar in een massage salon.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Yoyo spuit je graag onder met wat heerlijke warme sappen! En
Anders even een break bij een koffietentje in de buurt.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Was vandaag in buurt van Wuppertal, bedacht me om naar de Aue te rijden.
Aangekomen op 94 en netjes aangebeld en geklopt, meerdere keren, maar werd niet opengedaan.
Ook nog eens gebeld, maar werd niet opgenomen.
Is deze salon nog wel geopend?

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Op een Duits zuster forum heb ik gelezen dat ze gesloten zijn wegens Chinees nieuwjaar of iets dergelijks. Tot halverwege februari.

bird

Toogplakker
26 nov 2022
31
59
Inderdaad gesloten tor halverwege februari.
Iemand interesse om eens een bi trio daar te doen?

Dufeau

Toogplakker
6 aug 2022
51
45
Ik kreeg geen reactie via whatsapp dus op de bonnefooi ernaar toe. Helaas voor niets, hing een bordje "Heute Geschlossen"

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
ja, dat nummer zijn ze slecht bereikbaar of geven geen antwoord op app maar had net dat nummer gebeld en had Yasmin (mamasan) aan de lijn.
Ze zijn gewoon open. Gewoon aanbellen en even wachten. Boordje hangt er altijd.

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Dat bordje hangt er al even. Was er maandag nadat ze telefonisch hadden laten weten open te zijn. Ik kreeg niet eens de kans aan te bellen en de deur ging al open. Een uurtje met YoYo met haar heerlijke tepels. Ze waas wel een beetje afwezig, douchen voor en na waas niet mogelijk. Kon mij even opfrissen aan de wastafel in de wc....

Dufeau

Toogplakker
6 aug 2022
51
45
Ik was er vandaag wederom geweest na gebeld te hebben, ze waren open maar er was geen mogelijkheid om all-in te gaan

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Vandaag geweest en gewoon een all-in massage van 1 uur gehad met een nieuwe dame met kleine tegels op een b-cupje en glad poesje . Na een verkenning van de borsten en haar kutje met de tong maar eens gekeken of de kleine man het ook zag zitten nou geen enkel probleem en voelde de dame steeds natter worden en de spieren werden ook strakker en ze kwam klaar , zelf was ik nog niet zover . Toen overgaan naar 69 ' massage' zoals zij het noemde en ook hier werd ze weer goed nat , ook haar kontje likken en vingeren vond ze goed . Zelf kreeg ik het gevoel dat ik klaar zou komen maar ze stopte met pijpen en sprong op mijn stijve en reed zich weer klaar en dit keer kwam ik ook klaar , ze stopte niet totdat ze alles ontvangen. Had en kwam boven mijn mond zitten en ik moest haar likken . Daarna lukte ze mijn mond schoon en kwam op mij liggen . Ganz kapot aber wieder geil , helaas zat een 2de keer sausen zat er niet meer in . Om tot rust te komen nog maar liggen vrijen en daarna afscheid genomen. Het blijft een feest om hier langs te gaan ondanks de extra lange reistijd

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Kom zelf uit het westen van NL dus bel meestal van te voren of m'n favoriete dames er zijn! Kost wat tijd voor een spetterend geil uurtje maar dat heb ik el wel voor over. Tip! Combineer het met wat andere bezoekjes. Snel weer eens met de knoppen van Lisa spelen als ik weer met de zomerbanden over de grens mag

Terug
Naar boven