China Massage Wuppertal - Aue 94

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Zondag bij Yo-Yo op bezoek geweest. Stickers zijn verwijderd en de ramen zien er nu uit als een spiegelwand. Gewoon aanbellen en dan wordt er opengedaan. Lisa was zondag helaas niet aanwezig, maar wel een goede sessie gehad met een enthousiaste en blije yo-yo

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
pas op betaald parkeren .
Weet je hoe ik dat doe (Als echte Nederlander ga ik uiteraard niet betalen voor het parkeren van mijn auto)?
Een paar honderd meter er vandaan is een McDreams hotel (Friedrich-Ebert-Straße 131, 42117). Als je daar naar binnen loopt zie je bij de automaat om in te checken parkeerkaartjes liggen waar je zelf de datum (inchecken en uitchecken) in kan vullen en dan kun je gratis je auto daar neerzetten (Als je het terrein oprijdt tussen het tankstation en de Subway en je slaat voor het hotel af naar rechts, kun je vrijwel altijd wel een plekje vinden).

AG66

Snuffelaar
3 jul 2023
17
15
Ik was er een maand geleden, laat op de avond. Toen was ook al de belettering van de ramen. Ik dacht ik bel maar aan en toen werd er open gedaan en ik met open armen en tongzoen ontvangen

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Ik ben er nu ook weer eens geweest.
Ik liep er bijna voorbij omdat het van de buitenkant niet meer herkenbaar is als een massage salon.
zoals eerder hier beschreven een soort spiegel folie voor de ramen. Ik wilde gaan aanbellen maar de deur ging al open toen ik er voor stond.
Een Chinese dame pakte mij bij de hand en nam mij meer naar de tweede kamer rechts.
Ik pakte haar vast en vond het wel netjes om kennis te maken, terwijl ik de 100 euro aan haar gaf , wat duidelijk maakt dat ik er niet ben om een potje te kaarten. De vertaal app was nodig en het blijkt om YaYa te gaan. Een dame zoals ze zelf zegt , dat ze net uit China komt en er nieuw is.
Ik kan wel zeggen dat Yaya prima in het team past. Volledige service behalve anaal bij haar. Nou ja mijn vinger heeft haar wel anaal verwend .
Een dame met kleine tepels maar oh zo gevoelig. Ik lag op de buik en zij stond naakt voor mij te masseren. 1 vinger in haar poes en een tepel in mijn mond en zij werd er bloedgeil van.
Kortom een prima uurtje gehad met haar.
Het is een eind rijden voor mij , maar voor af en toe zeker wel de moeite waard hier.

bird

Toogplakker
26 nov 2022
31
59
Vandaag nog even een bezoekje gebracht in Wuppertal.
Alle stickers zijn van de ramen gehaald en op de deur hangt nu een kleine reclame Spa en massage.
Bij binnenkomst waren er 3 chinese dames aanwezig waaronder mamasan.
Gekozen voor yaya als ik me de naam goed herinner.
Jaar of 35, klein, slank, kleine voorgevel met tepels zo dik als mijn duim.

Op de kamer vroeg ze hoelang voor massage, gevraagd naar de mogelijkheden en over enige intimiteit werd heel schuw gedaan.
Na aangeven er meerdere malen geweest te zijn ging het spa massage masker af en was het ouderwets 100 euro uur all in.

Na uitgebreid tongzoenen strelen en uitkleden, heerlijk lang en sloppy gepijpt, nog even omgedraaid voor 69 kwam ze zonder rubbertje op de jonge heer zitten.

Na een tijdje als cowgirl gereden te hebben heb ik haar op haar rug gelegd en even missio, daarna doggy en vervolgens ging ze weer boven op.
uit eigen initatief sprong ze op en begon ze als ee malle te zuigen waardoor ik het niet meer hield.
Alles werd netjes door haar eruit gezogen en niet gemorst.

Even opfrissen en nog een half uurtje een heerlijke rugmassage gekregen.
uiteindelijk een uur en een kwartier binnen geweest.

Badboymark84

Toogplakker
9 okt 2021
55
9
Drie dames dan moet je gesloopt zijn van al dat mooie geile speelgoed., yo-yo vind super als ze je lekker onder squirt in standje 69. Maar ook is niet te versmaden met die mooie grote tepels. Blijft moeilijk kiezen tussen die twee. Allebei mooie pluspunten
Wie is degene met die mooie grote tepels?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Okee, toch heeft die Yaya ook grote tepels.
Wil die van Lisa dan wel eens zien, als ik tijd heb daar weer eens heen.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
698
532
Het is zo jammer dat ik zelf niet in de gelegenheid ben om de dames welke er nu zijn te bewonderen😢
Klopt onderstaand?
- Lisa heeft hele lange en dikke tepels op een c-club
- Yoyo heeft iets minder lange en dikke tepels (dan Lisa) op een b-club, maar zij squirt als ze goed geil is en tongzoent heel lang en hartstochtelijk
- Yaya heeft kleine borsten maar wel duim dikke tepels
- Jessy kleine borsten met kleine tepels, wel heel gevoelig. Geeft goede service maar spetterend

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Vandaag sinds een lange tijd (toen ik wilde werd hier aangegeven dat de salon gesloten was) weer eens langs geweest. Lala (zo bleek ze te heten) deed open en ik werd direct het kleine kamertje (eerste links) ingeduwd. Ze vroeg eigenlijk alleen hoe lang ik wilde en begon daarna aan een wedstrijd tong worstelen. Even later liet ze mij even alleen (bleek dat ze glijmiddel had gesmeerd). Toen vroeg zij mij op ik zonder wilde en viel weer aan om de kampioenschappen tongen te verbeteren. Heb haar tepels lekker verwend en zij dook daarna naar beneden om ook daar haar niet onverdienstelijke kunsten te vertonen. Toen ik bijna kwam heb ik haar op de massage tafel gelegd voor een uitgebreide likbeurt. Dit beviel haar erg goed en na afloop bedankte zij mij ervoor. Staand voor de tafel heb ik haar geneukt en veel te snel klaargekomen. Zij ging zich even opfrissen en daarna heb ik een massage (redelijk) gekregen. Al met al had ik toch iets meer verwacht (referentie YoYa) van het bezoek maar verkeerd was het zeker niet. Nu heb ik de rest van de dag om te bedenken of ik morgen weer even langsga of toch maar naar VV......

ReneK19

Toogplakker
31 mrt 2023
115
59
Vandaag sinds een lange tijd (toen ik wilde werd hier aangegeven dat de salon gesloten was) weer eens langs geweest. Lala (zo bleek ze te heten) deed open en ik werd direct het kleine kamertje (eerste links) ingeduwd. Ze vroeg eigenlijk alleen hoe lang ik wilde en begon daarna aan een wedstrijd tong worstelen. Even later liet ze mij even alleen (bleek dat ze glijmiddel had gesmeerd). Toen vroeg zij mij op ik zonder wilde en viel weer aan om de kampioenschappen tongen te verbeteren. Heb haar tepels lekker verwend en zij dook daarna naar beneden om ook daar haar niet onverdienstelijke kunsten te vertonen. Toen ik bijna kwam heb ik haar op de massage tafel gelegd voor een uitgebreide likbeurt. Dit beviel haar erg goed en na afloop bedankte zij mij ervoor. Staand voor de tafel heb ik haar geneukt en veel te snel klaargekomen. Zij ging zich even opfrissen en daarna heb ik een massage (redelijk) gekregen. Al met al had ik toch iets meer verwacht (referentie YoYa) van het bezoek maar verkeerd was het zeker niet. Nu heb ik de rest van de dag om te bedenken of ik morgen weer even langsga of toch maar naar VV......
VV ?

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Vandaag Lisa bezocht. Moest wel even een uurtje in de keuken wachten, maar dat was het waard. Heerlijk sessie gehad en weer genoten van die waanzinnig lekkere tepels. Bezoekje afgerond met een fijne massage. Blijft top met Lisa

DemonPat

Toogplakker
2 feb 2022
65
38
Gisteren langs geweest gezien ik in de buurt was. Lekkere date met Lisa gehad. Was weer even geleden en toch wel eens vaker langs gaan, echter kom ik niet meer zo vaak in de buurt wat het wat ver weg maakt.
Maar wat was ze snel nat zeg, tijdens het tongzoenen even gevoeld maar het droop nog net niet langs der benen. Ze ging bovenop en bleef heerlijk rijden. Ondertussen lekker tongzoenen wat het altijd plezierig maakt.
Uiteindelijk heer haar volgespoten waarna ze lekker doorrijden voor een tijdje er na, dat voelt geweldig. Daarna een heerlijke massage gehad, en aan het einde nog een ronde en haar weer heerlijk volgespoten. Daarna zei ze dat ze op was. Maar het was al tegen half 11, en ik denk dat ik de laatste was, want er was niemand meer.

Terug
Naar boven