pattayafan
Snuffelaar
- 24 mei 2018
- 13
- 24
Onlangs hier op een maandag morgen geweest, ik was wat vroeg iets na half tien, deur werd gewoon vlot geopend, mammasan vroeg meteen wat voor massage ik wilde en voor hoe lang, al doorlopend naar achter in een donkere gang, eindelijk de meest achterste kamer, en toen ging het licht aan, sfeermuziek, ik moest even wachten, en na 2 min kwam er een klein poppetje die zich voorstelde als coco, eigenlijk praatte ze geen duits noch engels alleen wat standaard woorden, gelukkig werkte haar vertaal app wel, en vroeg ze mij welke massage ik wenste, ik schreef EVERYTHING , meteen opende ze haar calculator en verscheen er E 120 in beeld, ik pakte haar tel en typte E 100, waarna ik een owh owh te horen kreeg, oftwel, t was goed, massage starte met mijn rug, en was redelijk goed, weinig tot geen teasen, tot ik me eindelijk omdraaide, hooo, dat was nog niet de bedoeling, eerst nog met tiseu de olie afvegen, de voorkant ging beter, haar jurkje ging uit, ze verdween even , waarschijnlijk om te wassen, en we hebben het volledige program afgewerkt, intern gedoneerd lekker tongen, na afloop kwam mammasan even vragen of alles goed was, en kreeg ik een duidelijke vinger voor haar mond gewezen, oftewel, zwijg over de hier verleende diensten, herhalingsgevaar is groot, tis alleen ietwat ver rijden voor mij....
owh jaah op de gang kwam ik nog een jong poppetje tegen, vroeg haar naam, iets met 2 woorden, maar zag er zeer goed uit...
owh jaah op de gang kwam ik nog een jong poppetje tegen, vroeg haar naam, iets met 2 woorden, maar zag er zeer goed uit...