China Massage Wuppertal - Aue 94

piercingray

Snuffelaar
11 jan 2024
14
31
Vorige week nog maar eens naar Wuppertal gereden. Tegen de middag daar en mij werd Lisa voorgesteld. Leuke vrouw van midden 30 denk ik zo, vriendelijke glimlach, redelijk slank en een cup C. Eerst even lekker tongen, kan ze erg lekker en daarna langzaam uitkleden. Aan het uiteinde van die cup C zat iets wat ik nog nooit had gezien, wat een dikke en lange tepels, de dikte van een 1 euro muntstuk en ik denk 4 cm lang. Daar heb ik mij eens lekker op gestort, likken en knabbelen tot ik niet meer kon. Ondertussen regelmatig tongzoenend en lekker voelen aan haar licht behaarde kutje. Die door mijn werkzaamheden aan de tepels lekker nat aan het worden was. Na wat heen en weer gefriemel een massage, tenminste dat dacht ik. Lisa ging aan de achterzijde helemaal los met haar tong, rimmen, likken en geil aan mijn nek zitten. Wat een genot. Ik stond langzaamaan op knappen. Omdraaien toen ze door had dit ik niet veel harder kon worden en toen heeft ze mij lekker gepijpt. Niet te nat, maar wel langzaam en teder. Daarna kwam ze boven mij hangen en schoof ze hem langzaam in haar kletsnatte spleet. Lekker strak en op een heerlijk tempo heeft ze mij klaar gereden, dit alles zonder gummi. Ze genoot er zelf ook van, getuige haar gekreun.

Na het klaarkomen bleef ze nog geruime tijd bovenop mij zitten en hebben we nog gezoend en mocht ik nog even aan die ongelofelijke tepels zitten.
Het uur was zo voorbij . Al met al een heerlijke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar, al was het maar om die tepels nog een keer te mogen proeven.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Het plan was vandaag een bezoekje aan Diana ( villa Romantica) te brengen, maar dat liep even anders. Dus vol goede moet richting Wuppertal en daar de keus gemaakt voor Lisa. Ik was zeer benieuwd naar haar tepels. Lisa is een mooie en lieve. Chinese en naar zij zelf zegt 37 jaar. Leuk koppie en meteen lekker zoenen bij binnenkomst. Dan even snel opfrissen onder de douche en terug naar de kamer. Na wat opwarmen eerst een lekkere nek en rug massage gekregen. Gevolgd door lekkere intieme sex. Pijpen, beffen en afgemaakt in een missio. Het uurtje vloog om. Voldaan en met eeen lege zak weer terug naar NL

Andromedada

Toogplakker
12 feb 2022
34
15
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Heeft ze inderdaad tepels met de grootte van een 1 Euro munt ?😁

Laatst bewerkt door een moderator:

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Lisa is een leuke vrouw die je verwelkomt met een heerlijke zoen. Lekker fris kutje dat ze graag laat verwennen en een paar iets hangende borstjes met mooi grote dikke tepels. Als je er lekker mee speelt worden ze lekker dik en een 3-4 cm lang. Dame geniet zelf ook van de sex

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
afgelopen week weer eens spontaan bij de dames binnengelopen. Ik vroeg naar Yoyo en mamasan riep haar en Yoyo kwam meteen uit haar kamer. Zij zag er weer geweldig uit in een mooi kort jurkje. Yoyo lachte en sprong meteen in mijn armen met haar benen om mij heen en verwelkomt mij met een heerlijke intense tongzoen. Mijn handen gleden onder haar jurkje naar haar fris geschoren kut. Mijn vinger gleden in en uit haard kut waardoor zij klets nat werd. Tijdens dit voorspel hebben wij ons van alle kledingstukken bevrijd en zijn wij naar de badkamer gelopen. Samen onder de douche en weer snel naar haar kamer.
Het was weer een zalig uurtje waarin wij van elkaar hebben genoten. Wat kan die Yoyo zoenen. Zij word hierdoor knetter geil en klets nat. Tijdens het beffen van kut en kont komt zijn aan de lopende band kreunend klaar waarbij haar sappen rijkelijk uit haar heerlijke kut blijven stromen. Na een tijdje zijn wij maar eens gaan neuken. Dit hebben wij een hele tijd in verschillende stadjes volgehouden. Nog even pijpen en mijn knetterharde pik in haar mond leeggespoten. Geil en met een sperma besmeerde mond keek Yoyo mij aan en wilde nog lekker met mij zoenen. Even onder de douche en voldaan weer verder.

• Like
Waarderingen: AG66

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
698
532

👏👏👏

Massagegenot

Toogplakker
9 jun 2022
26
25
Salon heeft de pech dat het zo ver weg is, alleen voor mijn portemonnee geluk. Bijna 6 uur rijden voor heen en terug. Dagtaak heet dat lol. Of zou dat zijn, als ik erheen zou rijden.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255

Ik wip af en toe op en neer vanuit Amsterdam. Kost tijd maar blijft de moeite waard. Leuke dames in de salon die alles doen vergeten

ReneK19

Toogplakker
31 mrt 2023
115
59

Goed om te weten Wippertje 09,kunnen we carpoolen .

Voormalig lid 44276

Snuffelaar
8 mei 2024
1
3
Vorige week zonder afspraak bij deze salon beland. Werd hartelijk ontvangen en direct een kamer in gedirigeerd. Dame van dienst bleek Lisa te zijn. 100 euro betaald voor een uur en de fun kon beginnen. Lisa had een mooi zwart jurkje je aan met een zwart slipje en geen bh. Staand een heerlijke lange tongzoen van Lisa gekregen. Zoene doet/kan ze goed en vol overgave. Ze zat al een beetje met haar Han in mijn broek en mijn hand ging al snel onder haar jurkje. Vervolgens even snel gaan douchen (alleen) en naakt over de gang terug naar de kamer gelopen. Kwam daar een wat oudere dame tegen die een glimlach niet kon onderdrukken en met haar hand even mijn penis vastpakte. Na nog een tikje op mijn billen, mijn weg terug naar Lisa mogen vervolgen. Eenmaal weer op de kamer werd ik weer begroet met een lange zwoele tongzoen. Lis dirigeerde mij naar de massagetafel en begon mij geil aankijkend te pijpen. Omdat ik zelf zo nergens bij kon, haar na een paar minuten ontdaan van haar kleding en op de tafel gelegd. Wat hiervoor beschreven is over haar tegels kan ik enkel en alleen beamen. Zulke dikke en lange tepels had ik nog niet gezien, WOW! Al zoenend naar beneden afgezakt. Tijdje aan haar tepels geknabbeld wat ze zeker lekker vond. Lisa vervolgens van een uitgebreide bef en vinger beurt voorzien. Pff wat werd zijn nat. Ook haar sterretje niet overgeslagen en aan het gekreun te horen vond ze dit zelf ook erg lekker en geil. Zo een tijdje haar kut en kontgaatje gelikt en gevingerd, waarna Lisa mij naar boven trok. Mijn inmiddels knetter harde penis gleed zonder condoom haar drijfnatte kutje in. Lisa begon wild met haar onderlichaam te bewegen en had er merkbaar zin in. Na 10 minuten haar omgedraaid en op haar knieën gezet. Op dat moment mijn eikel tegen haar kontgaatje gezet en een kleine beetje beginnen drukken. Lisa gaf aan dat ze dat niet graag had (alle respect natuurlijk) en daarop mijn penis weer in haar drijfnatte kutje gestopt. Zo een minuten of 5 ballen diep liggen pompen, waarna ik een enorme lading wit goud in haar babykamertje heb gedeponeerd. Hierna nog even heerlijk verstrengeld in elkaar gelegen met het nodige zoenen. Daarna lekker opgefrist met een douche, aangekleed en met een hartelijke knuffel het pand verlaten. Zeer zeker voor herhaling vatbaar en ze gaan mij daar zeker weer terug zien.

Iemand enig idee welke van de dames daar zich wel anaal zonder condoom laat neuken???

bird

Toogplakker
26 nov 2022
31
59
Vandeweek 4 keer proberen te bellen maar het nummer is niet meer in gebruik.
Vond het te ver rijden op de gok.
Mocht iemand nog geweest zijn hoor ik t graag

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Afgelopen donderdag nog daar geweest en heb eerst van te voren gebeld.
Als niet opnemen dan hebben zijn het druk maar zij bellen altijd terug.

Terug
Naar boven