China Massage Wuppertal - Aue 94

veyron

Snuffelaar
25 mrt 2024
5
11
Van de week eens afgezakt naar de Aue .
Op een bericht in WA kwam geen reactie, dan maar spontaan aangebeld . De mamasan zei me dat ik na 20 min mocht terugkomen.
Zo gezegd , zo gedaan . Eens binnen was het een drukte van jewelste en werd me Lulu toegewezen , 33j , niet de knapste, vrij groot voor een chinese en normaal postuur , beetje geel tanden . Afgaande op eerdere beschrijvingen zou het ook Lili kunnen zijn .

Uurtje all in nzc voor 100.
eerste half uur goede massage waarbij geen plekje werd overgeslagen tot het " tongzoen- omdraaimoment " daar was en ze na een stevige pijpbeurt zich over m'n paal liet zakken .
Nog enkele standjes om haar dan staand doggy vol te pompen.

Na de kleine schoonmaak nog een been-en buikmassage , tot m'n jongeheer weer paraat was en nog voor het uur om was , mocht ik nog een tweede keer .

Deze dame is zeer gewillig en als je haar met respect behandelt , kan alles . Anaal geprobeerd maar daar was ze precies niet voor te vinden .

Gijsman

Snuffelaar
6 apr 2023
20
25
Onlangs de stoute schoenen aangetrokken en n.a.v. de recensies hier naar de Aue gereden.
Hartelijk ontvangen en gevraagd of ik ook BtB wilde. Jazeker. Dat was dan €100. Even later kwam Lala ( denk ik dat de zei). Schat haar midden 30. Kan ook 10 jaar meer of minder zijn. Weet het nooit zo goed bij de Aziatische dames. Ze is niet de mooiste wel mooie borsten, lieve lach en vriendelijk. Ze kleedde zich meteen uit en begon meteen met tongen. Dat ging snel….. Vervolgens beetje masseren, wat nog best OK was ook.
Vervolgens het teasen en achterlangs soort van pijpen. Omdraaien en haar gebeft. Vervolgens haar zonder condoom geneukt en in haar klaar gekomen.
Mooi adresje waar ik zeker nog eens naar toe ga.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
zaterdag nog een bezoekje gebracht aan deze salon . Werd ontvangen door de mamasan en moest even wachten (in de doucheruimte) en dit gaf een leuk effect . De deur werd geopend door een van de dames in evenkostuum (had wel wat tatoo's) maar zag er erg leuk uit (grote bril op) ze schrok van mij en deed gelijk de deur dicht en riep iets in het chinees . De mamasan deed lachend de deur open en bracht mij even naar de keuken om daar te wachten . Even later kwam een voor mij nieuwe dame lolo genaamd me ophalen en samen naar de kamer . Eerst ff tongzoenen en toen kwam ze al met de vraag 1 uur (oke) en toen ging alles in een snel tempo , ze was snel uit de kleren en kwam er een mooi lichaam uit met leuke borsten en toen ze zo'n stond werd haar uitstraling steeds ondeugender . Dus ook maar snel uit de kleren waarbij ik door haar geholpen werd (beter zij kleede mij uit) en daarna was het weer tongzoenen en van elkaar lichaam genieten . Nadat ze mijn kleine man al even in haar mond genomen had en mij met haar mooie bruine ogen aan het aankijken was terwijl ze bezig was nou daar groeide hij wel van , en dat vond ze zeker fijn . Hierna richting het bed en zij ging op de rand zitten en opende haar benen , nou gezien het mooie kutje dit eerst maar even geproefd .... nou nat was ze al en al likkend werd ze alleen maar natter en klemde ze haar benen om mijn heen en begon te schokken te zuchten en kwam klaar .... nu dit leverde een watervalletje op ....... Ze leit weer los en vroeg massage (ok) . Ik moest op mijn buik gaan liggen en zij ging voor mij staan om mijn rug te masseren . Ze ging zo staan dat ik weer zicht op haar kutje had en ben haar gaan vingeren . Dit beviel haar en dat was op ook het masseren te merken ... op een moment duw de ze mijn vingers weg en kroop ze op het bed en kreeg ik een btb massage ...... Nou dat voelde heel zacht en lekker warm aan . ze ging even staan en ik moest omdraaien . Haar lichaam werd weer van olie voorzien en kreeg weer een btb massage waarbij dit overging in 69 . Weer haar lekkere kutje gaan likken en tevens beide gaatjes gevingerd en ook haar sterretje een likbeurt gegeven . Daarbij begon ze weer te schokken en te kreunen en werd weer drijfnat en terwijl ze weer klaarkwam droop haar kutje ......... Na even bijgekomen te zijn draaide ze zich om en kijk ze heel ondeugend naar de kleine man die fier omhoog stond en zei ficken ...... en voor ik kon antwoorden zat ie al in haar kutje en begon ze me te berijden en stak 3 vingers op ...... Nou ze was best strak en mbv het aanspannen van het spieren werd het alleen maar beter en ff later voelde ik dat ik zou gaan spuiten maar wilde nog een ander standje en dus omgedraaid naar misso , hierbij goed zicht op haar lichaam en gezicht en ja aan haar gezicht te zien was ze niet meer zou jong maar daar merkte je qua inzet en toewijding niet van .... Mocht haar ook stevig neuken en ze deed lekker mee ..... daarna nog overgegaan naar Doggy en haar daar stevig geneukt en uiteindelijk haar van zaad voor zien ..... Nog even doorgestoten en toen gestopt en weer gaan liggen . Zij hield haar hand tegen haar kutje en kwam boven op mijn mond zitten en wilde dat ik haar kutje schoonlikte ..... nou
dat was zeker niet verkeerd en ze begon weer te schokken . De tijd was nog niet om en ze wilde nogmaals de kleine man opsterkte brengen en dit lukte zonder enig probleem . Toen keek ze me weer ontdeugend aan en opende haar sterretje en duwde deze op mijn kleine man maar alleen het kopje ging iets naar binnen en dat diverse keren op en neer en daarna weer in haar kutje en bereed mij nogmaals ..... Ook nu voelde ik het aankomen en vroeg of ik in haar mondje mocht komen . Dat was geen probleem en met veel spuug van haar kant tijden het pijpen duurde het niet lang of deze zaadjes bereikte haar mond ... Nadat ik leeg was spuugde ze alles uit op mijn lichaam en veegde ze dit op met een nat doekje .... Hierna kwam ze op me liggen en langzaam naar beneden te glijden en kuste ze mijn lichaam . Hierna was het tijd voor een douche en ze kwam mee en samen gedouched (gebeurt meestal niet samen) . Toen ik uit de douche liep keek de mamasan me aan en vroeg oke ...... en toen Lolo uit de badkamer kwam kreeg ze een tikje op haar kont van haar en zij ze iets en lolo lachte .... terug op de kamer kleedde ze zich snel aan en hielp mij erna ook met aankleden . Uiteindelijk haar betaald . Bij het weggaan zag ik een aantal leuke dames en de mamasan vroeg of ik nog een keer wilde .... nou ik was op . Moet zeggen ook de mamasan is gezien haar leeftijd zeker niet onaantrekkelijk maar of zij het ook doet met klanten geen idee .....Ook weer een oude bekende gezien maar helaas was zij op dat moment bezet en hoop haar de volgende keer weer te bezoeken . Ik kom hier eigenlijk altijd zonder afpraak en heb eigenlijk nog geen slechte ervaring met de dames gehad , heb nu een aantal keer gevraagd om een andere dame aangezien degene die toegewezen werd niet in mijn smaak was en dit is nooit slecht bevallen .....

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Zal wel de gebruikelijke 100 euro zijn geweest.....dat betaal je in deze tent voor een uur alles incl.

bird

Toogplakker
26 nov 2022
31
59
Gister een lekker half uurtje met Mimi gehad
Leuk koppie, straks klein lijf met kleine rietjes waar je flink mee mag spelen.
Uitgebreid tongen, waarna alles gelikt en gezogen werd.
Goed diep en alles eromheen werd niet overgeslagen.
Kwartiertje verschillende standjes gedaan en uiteindelijk doggy afgemaakt, ze speelde er heerlijk mee toen het witte goud eruit liep.
Zeker herhaling gevaar

piercingray

Snuffelaar
11 jan 2024
14
31
Een week of wat geleden, op aanraden van een ieder heir, ook eens naar Wuppertal gereden. Onderweg een "termin" gemaakt via WA en dat ging lekker vlot. Gevraagd of Yoyo er was en die was aanwezig en vol goede moed naar Wuppertal gereden.

Daar aangekomen nog net een parkeerplaats voor de deur en naar binnen. Dit was voor mij een openbaring, diverse Chinese vrouwen druk in de weer om in of uit kamers te komen en een Mamasan die luidkeels instructies loopt te roepen tegen de dames. Het was erg druk en chaotisch, en volgens mij ging er van alles verkeerd met de gemaakte afspraken. Yoyo was er wel maar ik moest even wachten?? Waarom geen idee, maar dat zal. Ik gewacht in een klein kamertje, waar het snikheet was en na 10 minuten kwam Mamasan mij halen om naar een overgelegen grotere kamer te gaan.

Na daar ook nog eens een minuut of 5 te hebben gewacht kwam Yoyoy binnen, tenminste zo stelde zij zich voor. Een klein Chinees vrouwtje (max. 1 meter 55) normaal postuur en een hele kleine cup B, of een grote A.... De tijd werd afgesproken, een uurtje, en direct daarna werd de aanval door haar ingezet. Ze besprong me op de bank en begon hartstochtelijk te tongzoenen. Dat deed ze vol overgave en rustig begon ik haar onderbroekje opzij te schuiven en te voelen. Ze was al behoorlijk nat en gaf door gekreun te kennen dat ze het vingeren wel lekker vond. Na zo een 10 minuten te hebben gezeten op de bank, zijn we samen opgestaan en hebben elkaar uitgekleed. Daarna heb ik haar opgetild en langzaam op de "massagetafel" neer gelegd. Een massage was ver te zoeken, ze wilde dat ik haar ging likken. Nou daar was ik wel voor te porren en heb haar licht behaarde kutje vol overgave gegeten. Ze was enorm nat en ondertussen dat ik haar likte waarbij ik het sterretje niet vergat, mocht ik een aantal vingers in haar duwen. Max. 3 want ook in het sterretje was ruimte voor een vinger. Toen eenmaal het sterretje door de vinger werd bewerkt kwam ze snel klaar.

Kleine Ray was inmiddels op volle oorlogssterkte en kon wel wat beweging gebruiken. En langzaam heb ik kleine Ray in haar natte spleet geduwd waarbij ze zacht kreunde. Na haar staand aan de massagetafel te hebben verwend voelde mijn lading opborrelen, maar dat wilde ik niet. Dus toen heb ik haar op de tafelrand omgedraaid en heb haar doggy gelikt. Dat vond ze erg lekker en zeker toen ik mijn tong in haar sterretje stak. Toen begon ze heftig te kreunen en schokken en de kutsappen begonnen te stromen en mijn gezicht werd alsmaar natter hierdoor.

Uiteraard kon ik het toen niet laten om haar doggy te nemen. Lekker geil van achteren, 1 vinger in haar ster en lekker hard doorstoten.
Het duurde niet lang of Yoyo begon te kronkelen en te hijgen en te kreunen, ze kwam klaar. En toen ik dat kleine kutje van haar voelde kloppen duurde het ook niet lang meer en ik kwam grommend in haar klaar. Alles in haar strakke kloppende kutje gespoten.

Al met al samen een kleine 45 minuten bezig geweest dus er was nog ruimte voor een kleine afsluitende massage. 1 keer klaarkomen is voldoende en de massage was meer een samen op de tafel liggen en nog even elkaar overal voelen en een beetje onsamenhangend kneden.

Al met al was dit de eerste keer in Wuppertal en die was goed bevallen. Op naar meer.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
na de peepshow gisteren bij de Villa V, bij de Aue aangebeld. Jasmin stuurde mij in een kamer en ik zou Lolo moeten nemen.
Zij is goed zegt ze maar ik heb geen interesse in Lolo want vind haar lichaam niet aantrekkelijk. Beetje grote dame.
Toen kwam Yoyo en dat was OK. Meteen veel tongzoene. Douchen ? OK. Daarna in de kamer weer heel tongzoenen.
Het hielt niet op. Bijna irritant als of ze geen zin heeft in pijpen. Ben dan maar op bed gaan liggen en
Yoyo veel likken en na een tijdje eindelijk pijpen. Later haar op de rug en geneukt maar kon niet klaar komen.
Opgeilen en haar beffen en weer neuken hielp oook niet.
Op bankje gaan zitten en will dat ze op bankje staat en ik haar kutje lik terwijl ik mij aftrek.
Ze begreep het verkeerd. Ze zij iets van pipi maar snapte haar niet. Toen ik haar likte toen ze boven mij stond voelde ik
de plas uit haar kutje komen. Dus snel uitgespugt. Schijnbaar heeft ze klanten die dat wel doen om zich te laten urinieren.
Niet aan mij besteedt. Heb ik dat ook weer meegemaakt. Volgende keer beter opletten.
Na een uurtje en 100 Euro kwijt nog niet gekomen. Aan Yoyo lag het niet.
Volgende keer Lisa maar die was bezet of anders wachten tot ze klaar is als ze volgende keer weer bezet zou zijn.
In stad dan mijzelf verwend met lekker eten bij een goed thai imbiss restaurant (maar 8,50 voor een authentiek gerecht)

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Vorige week vrijdag weer bij de dames geweest.
Ik had geen afspraak maar wel geluk. YoYo liet net iemand naar buiten maar had gelijk meer aandacht voor mij. Zij besprong mij in de gang en begon gelijk met een heerlijke intense tongzoen. Gelijk de eerste kamer was voor ons en al zoenend vlogen onze kleding van onze lijven. Yoyo was knetter geil en haar sappen liepen al langs haar benen. Eerst maar samen even naar de badkamer en onder de douche, wij hebben elkaar lekker ingezeept en onze handen bewerkte onze lijven. Snel afdrogen en weer naar de kamer. Lopend op de gang (geheel naakt) kwam ik twee lekkere meiden tegen. Een van de twee hield mij tegen en begon te tongen en uitgebreid aan mijn dikke pik te trekken. Wel heel apart zo op de gang. YoYo lachte en trok mij naar onze kamer. Ik heb haar op de rand van het bed gezet waarna YoYo haar voeten beet pakte en haar benen zo wijd mogelijk de lucht in stak. Zij gaf aan dat ik haar natte kut en kont met mijn tong moet bewerken. Knielend voor het bed heb ik haar reeds kletsnatte kut heerlijk met mijn tong bewerkt. Haar sappen vloeiden rijkelijk uit haar kut. Ook haar kont ben ik niet vergeten. Na een tijdje zijn wij in standje 69 verder gegaan. YoYo nam mijn kloppende pik in haar mond en begon mij heerlijk te pijpen, ook mijn kont is zij niet vergeten. Met haar kut begon zij mijn tong te berijden en dit ging steeds snellen waarna zij heerlijk spuitend op mijn mond klaar kwam. Nu werd het tijd om te gaan neuken. Mijn mijn dikke pik kloppend op haar begon Yoyo weer te spuiten, werkelijk heerlijk. Plagend met mijn eikel schurend over haar klit werd zij gek. YoYo nam mijn pik en stak deze in haar kut waarna ik mijn pik in een keer geheel doorstote. YoYo Scgreeuwde van genot. Dit hebben wij in verschilden standjes een hele tijd volgehouden.
Na een tijdje hield ik het niet meer en heb haar kut lekker volgespoten. Nog even een korte massage, onder de douche en weer voldaan naar huis.
Ik zie goede recensies over Lolo.
Is zij vergelijkbaar met YoYo?

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Vorige week toch maar besloten om de lange reis (ruim 2 urr) naar Aue te ondernemen. Ik had geen afspraak en belde dus op goed geluk aan. Mimi (bleek achteraf) deed open en verwelkomde mij met een innige tongzoen. Daarna trok ze mij mee naar een kamer en begon weer opnieuw te zoenen, heerlijk doet ze dat. Toen hebben wij, of eigenlijk zij, ons uitgekleed en knielde ze om mij heerlijk te verwennen. Dat was zo lekker dat ik moest oppassen dus haar op het bed gelegd en begonnen met likken. Dat werd zo gewaardeerd dat ze mijn hoofd tegen haar aan drukte en na een tijdje kermend klaarkwam. Toen heb ik nog even met het topje van mijn eikel haar klitje gepest en hem erin geschoven. Veel te snel kwam ik klaar helaas..... Zij heeft mij daarna gemasseerd, niet echt geweldig maar ze zat overal met haar handen en dat was lekker. Toen gedoucht en weer terug in de kamer nog even een heerlijk tongsessie gehad. Helaas moest ik echt weg anders waren wij weer helemaal opnieuw begonnen. Bijdrage voor een uur was € 120 (AO). Zo jammer :( dat dit zover rijden is voor mij, of eigenlijk maar goed ook want anders zat ik er elke week. Kunnen ze de salon niet verplaatsten naar vlak over de grens of zo...... :):):)

Dufeau

Toogplakker
6 aug 2022
51
45
Zijn de prijzen met €20 verhoogd? Is nog altijd een "schnäppchen" in vergelijking tot NL.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Gaf een dame eens na afloop 25€ met 5€ tip. De volgende keer gaf ik 25€ zonder tip maar ze wilde toch 30€. Dit kan dus ertoe leiden.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Gisteren een bezoekje gebracht en er werd door jessi opengedaan en naar de kamer geleid . Hier was het gelijk veel zoenen en duidelijk dat ze me nog herkende . Ze vroeg 1 uurtje ik zei oke . Daarna werd ik al zoenend door haar van mijn verlost en daarna op naar de douche . De deur ging net open en Yoyo kwam in Eva kostuum naar buiten . Ze lachte naar mij en dook gelijk naar mijn kleine man en daarna nog even een tongzoenen en daarna weer "tot een volgende keer " Even een douche gepakt en dan weer snel terug naar de kamer . Daar ging Jessi ook snel uit de kleren , en na een verkenning van het lichaam gingen wij over tot het echte werk . Nou het uurtje was te snel om zoals gewoonlijk
met diverse standjes en gebruikmakend van de bank en de tafel uiteindelijk haar voorzien van mijn nakomelingen .
Op haar vraag voor een papiertje aan te geven vroeg ik of mijn tong ook goed was nou er kwam een grote lacg en ja ik moest haar nog even verwennen . Dus haar kutje maar schoongelikt en dat werd beantwoord met veel schokken en al kreunend kwam ze klaar . Toen op naar de douche en ze stapte mee naar binnen elkaar ingezeept en gedouched . Ze ging nog wel even door de knieen voor de kleine man nogmaals op sterkte te krijgen en dit lukte en haar nog even kort staande geneukt . Helaas werd er op de deur geklopt en moesten we stoppen snel ons afgedroogd en de douche verlaten . Hierna werd ik geholpen met het aankleden en afgerekend (standaard bedrag) en afscheid genomen .

Terug
Naar boven