China Massage Wuppertal - Aue 94

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
700
532
dat zou niet gek zijn hè. Trio ca. 150. Heb ik
Eens betaald.

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Dat is jammer. Ik heb net gepland om dinsdag weer eens langs te gaan.
Dan zal het wel Jojo gaan worden…..ook lekker.

20 aug 2022
1.328
767
Nee geen idee, yoyo begreep mij niet of wilde mij niet begrijpen, toen ik die vraag stelde. Via iMessage werd bevestigd, dat Coco aanwezig zou zijn, wat dus niet het geval was, dus maar weer vertrokken.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
gisteren eind van de middag een bezoekje gebracht ,werd opengedaan door een leuke wat jongere dame en naar binnen gegaan . De Mamasan kwam na me toe en gaf aan dat er 3 dames vrij waren "de dame die open deed en 2 dames in een andere kamer " . Voor de eerste dame gekozen en kan zeggen was zeker geen verkeerde keuze . Heb haar naam niet gevraagd , een lieve dame met 2 best grote maar slappe borsten en met hele grote tepels en een heel strak kutje , qua inzet geeft ze zich voor 100% , ze is het geld voor een uurtje meer dan waard . De deurbel ging af en aan en niets aan de dame gemerkt dat er weleens "controle" binnen zou kunnen komen . De dame ging door met haar bezigheden en ik ben goed door haar verwend en heb haar krappe kutje goed kunnen voorzien van een lading nakomelingen . Ze was erg blij en gaf via de vertaalapp aan dat ze genoten had nou aan haar geluidjes en bewegingen was dit goed te merken . Na het aankleden nog een paar zoentjes en afscheid genomen . Op de gang gekomen kwam Jessy net uit haar kamer en gaf mij gelijk een zoen en wilde met mij nog een kamer doen helaas zat het er voor mij niet in . Nog een kort woordje gewisseld met mamasan en yessy en afscheid genomen .

Gezien de ervaring gisteren kan ik meer dan zeker zeggen dat het verhaal eerder geschreven mbt Lilly (ze is idd weg)
maar verder als een "broodje aap" gezien mag worden qua inhoud . Gezien het aantal keren dat de deurbel ging en de bezoekers binnen liepen dan hebben de aanwezige dames goed verdiend .

• Like
Waarderingen: AG66

bird

Toogplakker
26 nov 2022
31
59
Ik ben van plan morgen (vrijdag) tegen 13 uur naar wuppertal te rijden vanuit arnhem.
Heeft iemand zin om samen een dame te verwennen? Ben bi schierig dus mekaar ook verwennen🙈 je mag mee rijden.
Ben 28, 180, 18, 75

bird

Toogplakker
26 nov 2022
31
59
Gister een bezoekje gebracht aan de chinese vriendinnen in Wuppertal.
Half uurtje met lulu gehad en wat was het zalig zeg.

bij binnenkomst uitgebreid zoenen uitkleden en zo'n 10 minuten gepijpt.
Daarna kwam ze lekker zc op me zitten, nog een minuut of 10 doggy gedaan en gevraagd of het andere gaatje ook geopend was maar dat mocht helaas niet vanwege de groote van t gereedschap.
toen het eind bijna daar was haar op de rug gelegd en rechtstreeks t mondje in en vol gespoten.
Hierna nog een kwartier een heerlijke massage gekregen.

Echt een leuke vlotte meid die goed mee doet
klein van stuk, leuk slank en kleine borstjes met enorme tepels waar je flink mee mag spelen

Al met al zo'n 40 min geweest voor 70 euro all inn.

Snel weer eens terug, iemand interesse in een trio?

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Zou van te voren bellen , men laat over het algemeen maar 1 persoon tegelijk naar binnen .

Terug
Naar boven