China Massage Wuppertal - Aue 94

20 aug 2022
1.328
767
Vanmorgen rond 9:30 gearriveerd, Yoyo was buiten net klaar met vegen.

Samen met haar naar binnen gelopen, naast yoyo alleen Coco gezien.

Er kon helaas niet worden gedoucht, zijn de boel aan het verbouwen.

Uurtje met yoyo doorgebracht en haar weer van een flinke lading voorzien.

Rond 10:30 ongedoucht de tent verlaten.

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Gelukkig is yo-yo er nog blijft een lekker ding. Hopelijk snel de douches weer op orde. Ga ik volgende keer samen met haar 😜

20 aug 2022
1.328
767
Vanmorgen rond 9:30 gearriveerd, Yoyo was buiten net klaar met vegen.

Samen met haar naar binnen gelopen, naast yoyo alleen Coco gezien.

Er kon helaas niet worden gedoucht, zijn de boel aan het verbouwen.

Uurtje met yoyo doorgebracht en haar weer van een flinke lading voorzien.

Rond 10:30 ongedoucht de tent verlaten.
Overigens was de kamer van Yoyo ook gerenoveerd, ze was er enthousiast over. Volgens mij worden de overige kamers ook opgeknapt.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
700
532
Klopt ze renoveren. Was wel ff nodig. Kamers, toilet en douche ruimte knappen ze op.

Dr.pink

Snuffelaar
19 okt 2023
15
14
Word er gewoon gewerkt door de dames tijdens de verbouwing? Welke dame is de jongste van de bende daaro... werk in de buurt wil graag een x langs gaan.

underwood

Snuffelaar
24 jul 2020
4
2
Also wondering the same. Planning to go there tomorrow. Did the ladies have where to shower? I can come clean from home, but the girls must be fresh from one client to another.

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Afgelopen vrijdag weer bij Coco geweest. Zij was blij om mij weer te zien en begon meteen te tongen en greep naar mijn kruis. Al tongend kleden wij ons uit en binnen een mum van tijd lagen wij elkaar te pijpen en beffen waarbij zij zeer nat werd en klaar kwam. Na een tijdje draaide zij zich om en ging op haar knieën zitten en stak haar kont ver naar achteren. Zij vond het de laatste keer blijkbaar lekker…… ik heb weer haar natte kut en heerlijk kont gebeft. Coco kreunde van genot. Ik nam mijn pik en kletste op haar kut en kont En dat kon zij wel waarderen. Na een tijdje nam Coco mijn pik vast en zette deze tegen haar kont waarna zij haar kont naar achteren duwde totdat mijn dikke pik langzaam in haar kont verdween. Met lange halen heb ik haar kont geneukt. Na een tijdje neuken gewisseld naar haar kut en weer naar haar kont en dat heb ik een tijdje volgehouden waarna ik mijn lading in haar kont spoot. Zij draaide zich om en kwam gehurkt boven mijn pit zitten totdat zij mijn sperma uit haar kont op mijn pik liet lopen. Wij hebben nog een tijdje geknuffeld waarna zij mij nog lekker heeft gemasseerd. Waarschijnlijk ben ik er aanstaande vrijdag weer.

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Afgelopen vrijdag weer bij Aue geweest. Het was druk en Coco was net bezet waardoor ik een uur moest wachten. Eerst hebben zij een andere dame voorgesteld maar hiervoor heb ik bedankt. Om de hoek is een winkelstraat waar voldoende eetgelegenheden zijn. Na een uurtje weer terug. Nog even gewacht en daar kwam Coco, lachend in haar rode jurkje aangelopen. Ze begroete mij met een heerlijke diepe tongzoen, ze nam mij hand en begeleide mij naar haar kamer waar het feest weer kon beginnen. Al tongend klede wij ons beide uit waarna zij gelijk naar mijn kloppende lul greep. Na een tijdje hartstochtelijk tongen eeerst even onder de douche. Terug op de kamer hebben wij nog een tijdje van het zoenen genoten. Coco begon mijn hele lijf te zoenen en heerlijk aan mijn ballen en pik te zuigen. Na een tijdje gaf zij aan dat zij ook wel verwend wilde worden en stak haar kut richting mijn tong. Ik heb haar heerlijke frisse natte en licht behaarde kut uitgebreid gebeft en daar genoot zij van. Later duwde zij haar kont richting mijn tong en gaf aan dit moet je niet vergeten want de vorige keer heb ik hiervan genoten. Na een tijdje draaide Coco zich om en ging op haar knieën zitten en drukte haar kont ver naar achteren en vroeg om meer. Eerst met twee vingers in haar kut en een vinger in haar kont maar zij wilde meer. Dan maar drie in haar kut en twee in haar kont en zij schreeuwde het uit van genoot. Coco gaf aan dat mijn pik wilde voelen. Eerst heb ik haar een hele tijd haar kut verwend. Later opgeschoven naar haar kont. Zij geniet zichtbaar als zij met lange halen in haar kont wordt geneukt. Dit doet mij denken aan de geweldige tijd bij Ewa (club tabulos). Alleen was het bij Ewa al feest in de woonkamer. Als Ewa zit had in meerder mannen die gezellig zaten te keuvel liet zij dit merken waarna het een geile gangang op de bank werd. Geweldig.
Helaas is dit bij Aue allemaal een beetje geheimzinnig.
Terug naar afgelopen vrijdag.
Na een tijdje haar kont geneukt te hebben ben ik op mijn rug gaan liggen zodat Coco op mijn pik kon zitten. Af en toe wisselde zij van kut naar kont waardoor ik het niet meer kon volhouden en spoot mijn lading in haar kun.
Nog even masseren, douchen en weer voldaan verder.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Ik moet zeker eens de moeite doen om 3 uur te rijden om die Chinesentent te bezoeken. Het zal wel moeilijk kiezen zijn tussen al die hete meiden. Als ik de vele recensies kan samenvatten: voor kontneuken moet ik bij Lili en Coco zijn. Kontlikken doen ze allemaal maar Lulu het diepst. Coco heeft de beste tieten en Yoyo het knapste gezichtje. Lili is de heetste. Klopt dit een beetje, beste kenners?

Voormalig lid 36735

Snuffelaar
25 mrt 2023
8
8
Goedemorgen heren. Ik ben in het verleden al eens een aantal keren bij Lili geweest en heb mij niet beklaagd. Zijn er wellicht wandelaars die in deze salon ervaring hebben met een dame of dames die er voor in zijn om eens een natte golden shower weg te geven?

Terug
Naar boven