China Massage Wuppertal - Aue 94

loperken

Legende
17 okt 2016
1.791
716
Voor mij ook zo'n 280 km.
Ga toch passen.
Veel te ver.
Alles samen ongeveer 6 uur rijden.
En ook nog door Antwerpen.
Nee,dank u.

erwin1974

Snuffelaar
28 mrt 2023
17
17
Ik zou ook eens graag een trio mmv met Lily willen proberen. Geen idee als zij dit zou aanvarden maar dat zou haar echt geil doen worden.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Goed bereikbaar met OV en stapt bijna voor de deur uit ..... afstand zie ik niet als een probleem zolang de dames lief zijn , er leuk uitzien en goed masseren

DemonPat

Toogplakker
2 feb 2022
65
38
grote tip is wel een groene sticker te hebben, anders komt er naar een tijdje een boete als je pech hebt van 25-50 eur.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
vandaag ondanks de hitte toch maar weer een bezoekje gebracht . en dit keer was Lili de gelukkige .... Bij binnenkomst al gelijk tongzoenen en voor ik er erg in had was de kleine al op oorlogsterkte ..... Na het uitkleden zat ze al wijdbeens op bed en met het zien van haar kutje gelijk maar even de status verkend nou smaakt lekker en wordt goed nat , jammer dat ze erg veel nep kreuntjes laat horen (jammer niet mijn ding) . Hierna ook maar even de kleine in het kutje gestopt en ja ze is best nog strak voor haar leeftijd en wordt lekker nat ..... om te voorkomen dat ik snel zou komen maar gestopt met neuken en haar aan het werk gezet .... ze kan lekker pijpen en rimmen en ondertussen heb ik haar beide gaatjes ook goed gevingerd en in 69 uitgelikt ...... Daarna haar in doggy gepenetreerd en uiteindelijk mijn zaad achter gelaten in haar kletsnatte kutje ..... Even een gedachte gehad om haar ook anaal te neuken maar gezien ze al moeite had met een vinger dit maar gelaten (is ook niet een must voor mij) . Daarna heeft ze mijn benen gemasseerd en al snel ging ze weer over tot het masseren van de kleine man die weer groter werd .... als afsluiter nog maar even neuken en het lukte om haar nogmaals te vullen ....... Hierna gedouched en weer leeg en voldaan weer weggegaan ..... Vind ik Lili een topper , neen er zijn leukere dames aanwezig die net zoveel inzet hebben en je meer het gevoel geven dat ze er echt van genieten ..... Wil je anaal dan kom je bij de andere dames er bekaaid af aangezien ze dit niet aanbieden ..... Al met al toch een leuke uurtje bezig geweest en ja een volgende keer zie ik welweer welke leuke dame mij gaat verwennen .

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
698
532
Net weer weg bij LiLi, deze keer gewoon even lekker neuken. Het duurde dan ook niet lang voordat ik haar kletsnatte maar toch altijd strakke kutje volspoot. Het droop eruit en lekte op de grond. Een mooi plasje wit goud😊
Ze bedankte me voor de €70 als altijd. Deze keer een half uurtje samen geweest.
Jeetje wat is ze toch altijd geil😜

Peter.

Toogplakker
26 jan 2022
33
24
Gisteren ook weer bij de Aue geweest.
Kwam om 10.30uur aan en heb gevraagd naar Coco( zag op een Duitse forum positieve berichten over haar).
Moest een half uurtje wachten.
In de tussentijd werd geregeld gebeld en bij de 4e werd gezegd dat iedereen bezet was.
Moet zeggen Coco is een leuke vrouw, denk jonger dan Lili en Yoyo.
Was een lekker uurtje waar we veel gekust hebben en ze me lekker heeft klaar gepijpt.
Na een zachte massage heeft ze mij weer gepijpt en heb haar daarna in verschillende standjes
genomen en voor de 2e keer klaargekomen. Was weer een geslaagd uurtje voor mij bij de Aue.
In Wuppertal dan ook maar meteen even getankt voor 1,83euro.:sneaky:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
698
532
hallo, ze is 33 jaar als ik goed heb begrepen. maar je weet het maar nooit bij deze schoonheden :)

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
698
532
vanochtend vroeg weer me schatje bezocht voor een vluggertje.
Lili was net als ik rete geil, was nog niet binnen in haar kamer of me broek lag al op me enkels. ze hapte kleine ggd naar binnen en zoog me binnen 5 minuten klaar. En klok weg zaad.... zo geil.
daarna een 15 minuten heerlijk me rug en billen laten masseren totdat me pik weer hard werd daar ze steeds me ballen streelde.
omdraaien en zij ontop om zichzelf klaar te rijden. Ze kwam schokkend klaar. Toen staand zij voorover gebogen op de tafel haar van achteren heerlijk geneukt totdat ik haar kinderkamer heb voorzien van een lading wit goud.
ff snel douchen en hub naar me afspraak in Wuppertal.
Waar krijg je deze geile service voor dat geld buiten de AUE 94?..... nergens. Twee keer spuiten, mondje en poesje vullen voor €70,--
Als iemand me voor dit geld en service adresjes weet te geven, heel graag :)
p.s. maakt niet uit waar, NL/BE/D!

ReneK19

Toogplakker
31 mrt 2023
115
59
vanochtend vroeg weer me schatje bezocht voor een vluggertje.
Lili was net als ik rete geil, was nog niet binnen in haar kamer of me broek lag al op me enkels. ze hapte kleine ggd naar binnen en zoog me binnen 5 minuten klaar. En klok weg zaad.... zo geil.
daarna een 15 minuten heerlijk me rug en billen laten masseren totdat me pik weer hard werd daar ze steeds me ballen streelde.
omdraaien en zij ontop om zichzelf klaar te rijden. Ze kwam schokkend klaar. Toen staand zij voorover gebogen op de tafel haar van achteren heerlijk geneukt totdat ik haar kinderkamer heb voorzien van een lading wit goud.
ff snel douchen en hub naar me afspraak in Wuppertal.
Waar krijg je deze geile service voor dat geld buiten de AUE 94?..... nergens. Twee keer spuiten, mondje en poesje vullen voor €70,--
Als iemand me voor dit geld en service adresjes weet te geven, heel graag :)
p.s. maakt niet uit waar, NL/BE/D!
Kreeg je dit met bonuspunten ?

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
698
532
Kreeg je dit met bonuspunten ?
Haha nee dit kan een ieder welke respectvol is naar haar krijgen. Ze is gewoon bere geil en is dol
Op pijpen, kontlikken en sperma krijgen in mond, kut en soms als ze super heet is in haar kontje. Prijs is 100 per uur en een half 70😀

ReneK19

Toogplakker
31 mrt 2023
115
59
Haha nee dit kan een ieder welke respectvol is naar haar krijgen. Ze is gewoon bere geil en is dol
Op pijpen, kontlikken en sperma krijgen in mond, kut en soms als ze super heet is in haar kontje. Prijs is 100 per uur en een half 70😀
Yes i know ,moet er echt weer binnenkort naar toe ,te lang daar afwezig geweest .Dames zijn echt lief daar .

Terug
Naar boven