China Massage Wuppertal - Aue 94

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Ik was vandaag voor m'n werk in Düsseldorf, en na de vele positieve berichten hier besloot ik om even door te rijden naar Wuppertal na mijn werk. Navigatie ingesteld op Aue 94 en rond 18.30 uur kwam ik aan. Helaas viel het niet mee om een parkeerplaats te vinden. Na enkele blokjes om te rijden uiteindelijk een plekje gevonden in een niet zo aangename buurt, en na 15 minuutjes wandelen stond ik rond 19.00u voor de deur.

Het zag er allemaal donker en gesloten uit. Ik belde aan en vreesde al voor het ergste. Na even wachten hoorde ik dan toch gestommel achter de deur en werd er opengedaan door de mamasan. Ik probeerde uit te leggen dat ik voor een massage kwam voor een uur, en ik werd naar de kamer gebracht waar Lili zat te wachten. Ik betaalde €100 en ze begon meteen te zoenen. Nadat ik een douche genomen had droogde zij me volledig af. Hierbij nam ze al meteen mijn pik in haar mond en ze begon er aan te zuigen. "kein erotikmassage" staat er op hun website, maar het begin was alvast goed.

Ik mocht op mijn buik op bed gaan liggen en ze kleedde zichzelf ook volledig uit. Ze kwam voor me staan met haar kutje vlak bij mijn gezicht en begon te masseren. Maar al vlug hingen haar tieten tegen mijn gezicht en ze leek het wel op prijs te stellen als ik eraan begon te zuigen.

Lang heeft de massage dus niet geduurd. Binnen de kortste keren zat ze boven op mij en stak ze mijn pik in haar kut. Om een condoom werd niet eens gevraagd. We hebben zeker 3 kwartier geneukt in alle standjes, gebeft, gepijpt, overal gelikt, vingeren in alle gaatjes. Dit was een van de beste ervaringen die ik met betaalde seks heb gehad in mijn carrière. Zelfs gewoon stilliggen met mijn pik in haar kut was geweldig. Zoals zij met haar vagina kon knijpen rond mijn pik heb ik nooit gevoeld. Dat was echt een vaginale massage. En ze heeft er zelf ook van genoten, of anders toch heel goed gefaked, met geluid en inclusief het samentrekken van haar kutspieren bij het klaarkomen.

Ik heb niet geprobeerd om anaal te neuken (dat is mijn ding niet), vingeren liet wel ze met plezier toe. Maar op een bepaald moment bood ze me haar kont aan. Ik heb hem in haar kutje gestoken, volgens mij was het geen probleem om ook haar kontje te penetreren.

Na een geweldig seksfestijn begon mijn zaad te borrelen. Ik vroeg nog of ik mocht "reinspritzen". Als antwoord begon ze luid te kreunen en trok mij nog steviger tegen en in haar. Dat was dus duidelijk en ik vulde haar met een enorme hoeveelheid zaad. Nog even nagenieten en bij het terugtrekken gutste het witte goedje uit haar kut. Jammer dat ik geen foto gemaakt heb voor de rubriek "Foto van je date". Zal ik volgende keer doen.

Ik dacht dat we klaar waren, maar ze bood me nog een rugmassage aan met olie. En ik moet zeggen, dat was verdorie ook de moeite waard. Ze heeft me nog een hele tijd gemasseerd, en toen dacht ik weer dat het voorbij was. Maar nee, ze begon me opnieuw te pijpen en warempel lukte het haar om mijn pik weer stijf te krijgen. Een tweede lading heb ik in haar mondje geschoten.

Toen was het wel gedaan. Ik mocht nog een douche nemen. Daarna droogde ze me weer af en zelfs bij het aankleden hielp ze. Ze nam mijn sokken om ze aan mijn voeten te trekken. Wat een ongelofelijke service voor €100. Ik ben 1u20m binnen geweest. Jammer dat het zo ver is, maar als ik in de buurt ben ga ik vast en zeker terug.
Beste Tim, hartelijk dank om dit geweldige adres met ons te delen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Kun je ook iets zeggen over hoe Lili eruit ziet zeg maar haar uiterlijke kenmerken?

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Ik kreeg bij binnenkomst niet meerdere dames te zien om uit te kiezen.
Lili schat ik tussen de 30-40jaar. Typische Chinese kenmerken: lang zwart haar, vrij klein (1.60m). Iets minder typisch Chinees: niet superslank (maar zeker niet volslank), lekkere tieten, ik denk een B-cup, en een heerlijk geschoren kutje.
Bij het buitengaan zag ik nog 3 andere meisjes. Van gezicht zagen die er aantrekkelijker uit. Maar de seks met Lili heeft alles goedgemaakt. Ik denk dat je de eerste keer gewoon het risico moet nemen en je laten verrassen wie ze je aanbieden. Ik heb het mij niet beklaagd.

DemonPat

Toogplakker
2 feb 2022
65
38
Vandaag toch maar langs gegaan bij de massage.
Bij aankomst leek het inderdaad alsof het gesloten was maar naar even een ommetje lopen zag ik toevallig iemand naar buiten komen toen ik de hoek om kwam.
Mijn bezoek was bij Lili ook, en kan de ervaring van B.effer bevestigen. Ze komt uit Taiwan voor de gene die interesse hebben, en vermoed dat ze halverwege tot eind 30 is. Toevallig wel exact mijn type.

Bij binnenkomst werd ik door Lili zelf ontvangen, naar de betaling (120€) meer dan een uur plezier gehad. Eerst even gedouched en Lili droogde mij mee af. Ze spreekt overigens redelijk Engels, en met de vertaal app kwam het helemaal goed.

Na het douchen begonnen we eigenlijk direct te tongzoenen en lekker van elkaar genieten. Na wat spelen en elkaar oraal te bevredigen vroeg ze uit zichzelf 'Lets fuck' en wat eerder bevestigd is niks geen vraag over condoom en zo naar binnen.

Gezien de tafel best hoog is en ik redelijk wat lengte heb kon ik haar goed nemen terwijl ze op de tafel lag.
Uiteindelijk moest ik toch echt lozen, waarbij ze toch zelf aangaf cum, haar kamertje gewit.

Daarna heeft ze me echt lekker gemasseerd en na de massage kreeg ze hem toch weer goed voor ronde twee, wel wat korter want we zaten al over het uur, uiteindelijk een tweede ronde de kamer gewit.

Uiteindelijk z'n 70 minuten binnen op de kamer geweest, douchen nog niet mee geteld.

Bedankt voor het delen Tim. Ik vind Lili een aanrader als je in de buurt bent

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
DemonPat betaalde 120€ voor eigenlijk een uur en B. Effer 100€. Dit begrijp ik niet. Vanwaar dit verschil?

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Ik heb niet gevraagd naar de prijs. Ik heb gewoon gevraagd voor een massage "All-in" van een uur, en ik heb een briefje van €100 bovengehaald. Dat bleek voldoende duidelijk.
Ik was trouwens in de veronderstelling dat dit de normale prijs was voor een uur. Dat had ik ook op een Duits forum teruggevonden waar vele positieve berichten stonden.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Net terug van bezoek aan LiLi.
Ik was in de buurt en de ballen jeukte. Ik moest gewoon ontladen zo geil was ik.
Ik dacht waarom niet LiLi proberen.

Werd vriendelijk ontvangen door mamasan welke echt geen Duits spreekt 😂
Ik moest 20 min wachten begreep ik. Gelukkig na 10 minuten kwam LiLi al…. Of waar zij voor door moest gaan haha. Ze viel me meteen aan, vol tongen en junior in de broek aan het opgeilen… hij groeide dan ook meteen tot keihard. Op haar knieën, broek omlaag en meteen vol en diep pijpen. En dat ze hemels.

Ze zocht me anus op en duwde haar vinger erin… geil. Toen toch wat olie op haar vinger en er weer in… heel diep ging zo, whooo zo geil om in je anus gevingerd te worden terwijl je wordt afgezogen. Zo stond zelf denk ook rete geil want ze draaide me om, leunend op de massage tafel likte te me af en begon me toen hemels en diep in me te rimmen terwijl je me keiharde paal verwende. Dit heeft zeker een 10 minuten geduurd… ik ontplofte zowat. Me uiteindelijk omgedraaid haar rokje opgetild, tieten bloot… met haar kont op de tafel zo haar gepenetreerd in haar klets natte kut. Ze kreunde heel hard en moedigde me aan haar hard en diep te neuken.

Wat een geile slet is dit…. Binnen een paar minuten ontplofte me ballen spoot ik onwijs veel sperma in haar hongerige kut. Haar ogen wijd open toen ze voelde hoeveel sperma ze ingespoten kreeg! Hierna was ik total los en wilde heerlijk gaan liggen… ze keek me geil aan en ving het zaad op hand op en likte het op en keek zo geil naar me pffffffff geil loeder. Ze heeft me hierna een zalige ontspannende massage gegeven, heerlijk genoten. Maar ze was denk ik nog steeds geil wand ze streelde op een gegeven moment me ballen om te voelen of er nog mannenpap in zat.

Ze draaide me op me zij en slokte me half slappe lul op om me hard te pijpen. Duurde ook niet lang voordat deze weer keihard stond. Ze ging op haar zij op de tafel liggen en smeekte me om haar te neuken….. en wie ben ik om haar niet dat te geven waar ze om smeekt. Zalig liggen pompen met in mijn achterhoofd dat ze misschien wel gepakt willen worden in haar kontje. Dus ik begon haar te beffen en likte ook haar anus… mmm smaakte goed. Ik pakte junior en zetten hem op haar anus… beetje druk en hij gleed er langzaam in….. grommend en spinnend liet ze zich neuken in haar kontje. Ik denk dat ze uiteindelijk klaar kwam. Of zeer goed gespeeld.

Ik wilde niet in haar kontje spuiten dus ben gestopt, op de massage tafel gaan liggen en haar gevraagd om me te pijpen, zonder ook maar eerst mijn pik schoon te maken (want kwam zo uit haar kont, welke wel schoon bleek want ik zag niks op me lul) hapte ze me pik in haar mond en heeft me weer hemels gezogen, spelende met de ballen, zacht rukkende, likkende pijpte ze me zeker 10 minuten totdat ik haar mondje gaf waar ze naar verlangde… me hete zaad.

Ze keek me geil aan en klok weg zaad. Pfffffff ik was leeg. Toen ik op me buik en zij me heerlijk weer gemasseerd. Omdraaien en toen me borst, buik, benen en af en toe me pik en ballen. Ze wilde kijken of er nog leven in kwam, maar ik was leeg. Ik vingerde wel haar natte kutje wat ze heerlijk vond. Ook hard trekken aan haar geile harde lange tepels vindt ze heerlijk. Aankleden en kusje en tot ziens stond in na 90 minuten nadat ik haar zag weer buiten.

In me auto nagenietende met legen ballen. En nu…. Herhaling… denk het niet!
Reden, wat heeft ze toch een slecht gebit! Dat staat me uiteindelijk weer tegen daar ik een perfect en gezond gebit heb.
Maar wat een ervaring om voor 100 euries zo veel geils mee gemaakt te hebben.
Dus heren…. Pak deze geile meid😜

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Ben morgen in de buurt en heb wel zin in een heerlijke massage plus...
Zijn er nog recente ervaringen?
En wordt je aan de dames voorgesteld of moet je het doen met de dame die de deur opent?

Verder las ik iets over een iets skinny chinese die hier zoe zijn
Hier al ervaringe mee?

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Zoals ik eerder al geschreven heb, ik kreeg Lili aangeboden en had geen keuze uit meerdere meisjes. Probeer het gewoon op goed geluk. Mij is dat uitstekend bevallen. En ik kijk uit naar je recensie achteraf.
Ikzelf ga binnenkort ook nog terug. Als iemand wil meerijden stuur me een PB. Ik vertrek vanuit Sittard.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
gerald zei:
Verder las ik iets over een iets skinny chinese die hier zoe zijn
Hier al ervaringe mee?
Alleen maar gezien (ik vermoedt 50 jaar oud) deze skinny dame. Helaas geen ervaring mee.
Als ik de volgende keer er ben zal ik waarschijnlijk die nemen die de deur open doet. (heb ik 1 keer niet gedaan).
Helaas de iets vollere dame (ook het bovenwerk) is niet mijn type maar ze is wel jong (misschien 25-30).
Laat het je over je heengaan met 1 van de dames. Vraag wel tijdens de "massage" hoe ze heet. Ben benieuwd naar je ervaring en welke dame je had.

DemonPat

Toogplakker
2 feb 2022
65
38
Ik ga volgend weekend weer. Hoor inderdaad ook graag over de andere mocht je niet Lili hebben

ondjp

Ervaringsdeskundige
14 jun 2021
295
95
verdorie, waarom zover? waarom doen de chineesjes in belgië dit niet????

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Gisteren op dit adres geweest. Je moet hier niet alleen voor uiterlijk gaan. Ondanks dat ze ook niet lelijk zijn.

Ik kreeg Linda toegewezen. Na een kort gesprek met haar via vertaalapp haar gevraagd of trio mogelijk was. Dit was mogelijk. Lily werd opgehaald.

150 euro 1 uur.

Wow wat een inzet van de 2 dames. Tongzoenen, pijpen met veel kwijl, neuken en ook aan eind redelijke massage.

Topadres

A

Anonymous

Guest
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

Ik denk dat het verschil in prijs hem zit in het feit dat ons mede forum lid een trio heeft gehad.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Ik was gisteren ook maar al 10 uur in de ochtend. Lili deed open en zag verder niemand.
In de kamer meteen tongzoenen en in mijn kruis voelen. Ze vraagde hoe lang ik wil blijven. Zoals altijd voor een uur.
Heb mijn broek naar beneden gedaan en ze ging op haar knietjes en pijpte mij. Ze kleedde zich snel uit met de weinige kleren die ze aan had. Ik ging meteen liggen op de massagetafel. Een heel uitgebreid lik en pijpbeurt. Heb haar voren gehaald zodat haar kutje boven mijn gezicht is en befte haar uitgebreid.

Ze draaide zich daarna om en het was 69. Niet veel later haar op de rug gelegd en volgepompt met mijn zaad. Ze ging daarna naar de badkamer. Hoorde intussen iemand binnenkomen in de salon die naar Linda vroeg. Dus ze was er toch maar gewoon achter in haar kamertje. Lili heeft nog 15 minuten massage gegeven en nog 10 minuten een pijpbeurt. Voelde aan dat ik nu niet weer kan komen en heb de sessie op tijd beëindigt. De € 100 overhandigd. Irritant vind ik haar tongzoenen met de tong altijd uitgestrekt. Voor pijpen is dat wel fijn.

Lopend naar de uitgang zag ik in 2 kamers nog 2 dames. In de ene kamer Ana en bij de deur is Eimi.
Heb me nog aan Eimi voorgesteld en lijkt mij wat voor de volgende keer. Alle beiden niet zo heel knap maar normaal en kijken ondeugend. Vind het spannend om een andere dame te hebben.

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Toen ik vorige maand bij Lili was stak ze haar kontje uitnodigend naar achter. Vingeren in haar kont was geen probleem, neuken heb ik niet geprobeerd omdat ik liever in een nat kutje spuit. Maar ons medeforumlid ggd heeft op 29/09 een recensie geplaatst waarin hij meldt dat hij Lili in haar kont heeft geneukt. Dus hoogstwaarschijnlijk kan je haar ook anaal volspuiten.

Ik ben morgen in de buurt, ik geniet nu al van de gedachte wat me te wachten staat. We zien wel wie we krijgen aangeboden. Lili is absoluut een topper, maar waarom niet eens een andere meid proberen. Linda zie ik ook wel zitten. Verslagje hoe het geweest is volgt spoedig.

Terug
Naar boven