China Massage Wuppertal - Aue 94

tijgertje

Snuffelaar
29 apr 2023
4
4
Ik wilde morgen sinds lange tijd weer een bezoek brengen en zag tot mijn grote schrik dat deze permanent gesloten is. Weet iemand hier meer van? Is het echt gesloten of zijn ze gewoon geopend. Op de site zie ik niks staan en via WhatsApp helaas geen reactie meer.

JoeyCoco

Toogplakker
18 sep 2019
34
10
Als ik google op "massage aue wuppertal" hebben ze een nieuwe naam "Tuina Wuppertal" en gaan ze gewoon om 10 uur open.
Maar of dit betekent dat er iets is veranderd in het aanbod van dames en services, geen idee

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Ze hebben een vernieuwde website meer niet. Gewoon elke dag om 10 uur open of als je wil eerder maar dan afspraak maken is mijn ervaring

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Iemand laatste tijd LiLi nog bezocht. Heelijk laten rimmen en haar kutje afgevuld? Ik wil komende week haar weer eens afvullen. En en lukt en zo toelaat haar kontje te pakken. Iemand ervaring mee?

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Helaas, het is alweer veel te lang geleden dat ik Lily's kutje nog eens afgevuld heb. En voorlopig kom ik ook niet onmiddellijk nog eens in de buuurt van Wuppertal.
Maar om je vraag over haar kontje te beantwoorden, het zou me verwonderen als ze het niet toelaat. Ikzelf ben niet zo'n kontneuker, maar ze heeft me al meermaals heel duidelijk haar sterretje uitnodigend aangeboden. 2 vingers erin vond ze heerlijk. Dus ik ga ervan uit dat deze geile loeder zich ook met plezier anaal laat afvullen.
Ik zou zeggen, probeer het en laat het ons weten. Ik kijk uit naar je recensie.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Ik ga kijken wanneer me weer lukt. Linda kon je ook altijd zo lekker vol pakken in haar kontje. Zo strak en vol erin zo genoot daarvan. Helemaal als ze sperma erin gespoten kreeg werd ze gek.
Ik ben benieuwd naar LiLi haar kontje. Maar toch niet iemand welke haar heeft mogen neuken in haar sterretje?

Voormalig lid 36735

Snuffelaar
25 mrt 2023
8
8
September 2022 voor de eerste keer bij Lili geweest. Moest van ver komen dus een telefonisch afspraak gemaakt voor 2 uur. Bij aanbellen werd door Lili zelf de deur geopend. Meteen de eerste kamer rechts in gegaan en vrijwel direct stak ze haar tong in mijn mond. Zoals door anderen al eerder beschreven is dat eerder irritant dan exotisch omdat ze steeds met het puntje van haar tong als een slang beweegt. Op mijn buik gaan liggen en Lili is begonnen met het masseren van de nek en rug waarbij ze bij mijn hoofd kwam staan. Al snel met mijn vingers haar kutje en kontje gaan verkennen. Dit werd met het nodig gekreun ontvangen. Vervolgens is Lili achter me komen zitten en heeft ze ze zeker 10 minuten mijn kont gelikt. Of zeg maar gerust uit gevreten. Voor mij enorm geil maar waarschijnlijk niet iedereen zijn ding. Lili op haar rug gelegd en haar een wederdienst bewezen. Na wat gezucht en gekronkel mijn kleine vriend zc in haar kutje laten glijden. Zo zeker 10 minuten liggen pompen waarbij Lili goed mee deed. Op een gegeven moment heb ik mijn lul op haar sterretje gezet. Daar kwam geen reactie op waarna ik langzaam ben gaan door duwen. Na wat oei oei en ah ah uiteindelijk mijn lul tot aan de ballen in haar kont laten zakken. Lili stond zo geil als boter en na 5 minuten zo haar kont te hebben geneukt heb ik haar kontje vol gespoten. Na een massage van een half uur werd mijn kleine vriend weer hard en hebben we bovenstaande nog eens herhaald. Voor de tweede keer haar kontje vol gespoten maar nu met Lili bovenop. Mijn anale ervaringen met Lili zijn top en ben er daarna nog een aantal keren geweest. Lili is een geil ding met weinig taboes.

MrKRVe

Toogplakker
19 jul 2019
188
93
Ik heb JoJo mogen pakken. Standaard behandeling; massage, pzc, nzc. Lief maar spreekt zo goed als alleen Chinees.

ConstantOwl

Snuffelaar
16 sep 2017
3
2
Inderdaad alleen nieuwe naam. De service is nog als vanouds.

JoJo is een aanrader. Enorm geil - pzc, nzc, bovenop, onderop en niet vies van een vinger in haar kontje.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Wat bedoel je? Ik heb alleen Linda anal mogen pakken. Lili nog niet!

Ik moet katwesel bijstaan. Hier een deelquote uit je eigen bericht waarbij de (...) verwijst naar verwijderde tekst om alleen relevante info te behouden.
Net terug van bezoek aan LiLi.
Ik was in de buurt en de ballen jeukte. Ik moest gewoon ontladen zo geil was ik.
Ik dacht waarom niet LiLi proberen.
(...)
Zalig liggen pompen met in mijn achterhoofd dat ze misschien wel gepakt willen worden in haar kontje. Dus ik begon haar te beffen en likte ook haar anus… mmm smaakte goed. Ik pakte junior en zetten hem op haar anus… beetje druk en hij gleed er langzaam in….. grommend en spinnend liet ze zich neuken in haar kontje. Ik denk dat ze uiteindelijk klaar kwam. Of zeer goed gespeeld.

Ik wilde niet in haar kontje spuiten (...)
Hier doelt katwesel dus op.

ConstantOwl

Snuffelaar
16 sep 2017
3
2
Moeilijk te zeggen hoe oud JoJo is - Aziatische vrouwen zijn altijd ouder dan ze er uitzien en ik heb het haar niet gevraagd.

Ze is relatief jong vergeleken met anderen, dus ik schat een eind 30-er.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
697
532
Ooo aha ik
Zie het. Foutje van mij. Was dame LuLu😔 deze dame werkt hier helaas volgens mij niet meer. Was een direct vriendin van Linda welke helaas ook weg is. Excuus voor foute naam🥺

cedric

Toogplakker
21 apr 2015
73
8
ik ben het even kwijt nu, wil hier binnenkort naar toe gaan, Lulu en Linda zijn er niet meer, wie nog wel en wat is een aanrader (ook anaal eventueel) is dat Lili of Jojo??

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Gisteren maar weer eens een bezoekje gebracht , de reistijd was langer dan verwacht (de VIAS reed niet tussen Arnhem - dusseldorf) , dus maar via Venlo naar dusseldorf gereden met een overstap in Monchengladbach en vervolgens met schienenersatsverkehr naar Wuppertal gereden . De schwebebahn genomen en naar deze massage tempel gelopen , voor mij belde net een aziatische jongeman aan en de deur werd opengedaan door een oudere dame . Eerst werd de man binnengelaten en met ff wachten mocht ik ook naar binnen en werd naar een lege kamer gebracht en moest 5 minuten wachten .... Toen kwam de madam weer binnen met een rondborstige dame en vroeg voor hoelang (nou 1 uur ) .... De dame kwam binnen en het was gelijk kussen en ze greep gelijk naar mijn kleine man .... de riem en mijn broek waren snel los en omlaag getrokken en voor de ze begon meteen te de kleine te masseren die dit zeker niet vervelend vond . Zelf pakte ik haar jurkje en tilde deze op waarbij haar naakte poesje direkt zichtbaar werd en dus maar even voelen , nou die was heet en nat ...... en een vinger erin en daarna eruit en ze zoog direkt mijn vinger naar binnen ...... direkt erop ging het jurkje uit en in eva kostuum zag ze er zeer leuk uit , haar stevige borsten hingen wel maar er zaten 2 mooie tepels op en deze maar gelijk even geproefd en maar snel mij uitgekleed aangezien gezien het temperament van deze dame ..... Uiteindelijk kom je hier voor een goede "massage" De pakte even een nat doekje om de kleine even schoon te maken en ook haar poesje werd nog schoongemaakt . Daarna direct weer (tongzoenen over en weer) en de kleine en het klitje en kutje verwennen met de vingers . Nou deze dame was goed nat en werd alleen maar natter ...... (is mij al vaker opgevallen dat de dames goed nat worden en ook graag zelf klaarkomen (meestal niet geacteerd) Ik werd naar het bed geduwd en moest gaan zitten . Ze begon me te pijpen en tevens mij te vingeren hierbij had ik al snel het gevoel dat ik weleens snel zou kunnen komen , maar de dame in kwestie was hier niet op uit en speelde het spel mee door dan weer rustig de ballen en het kontgaatje te likken dan weer te vingeren en weer te pijpen ..... en op een moment draaide ze zich om en ging ze wijdbeens staan en duwde ze mijn kleine tegen haar kutje aan alleen was ze te klein dus maar van de tafel afgekomen en hem toen maar even naar binnen geduwd ..... was een natte en hete bedoeling daarbinnen en gelijk maar even een test gedaan , dit beviel haar goed . daarna haar op de tafel gezet en haar oraal maar een verwend ...... nou haar kutje ging steeds verder open staan en ze keek me zo geil aan dus haar maar even gekust en haar borsten weer verwend en maar weer haar kutje weer verder verwend ..... Haar klitje werd steeds groter en ze begon steeds harder te hijgen en ze kwam schokkend klaar waarbij ze veel vocht verloor ..... met haar handen bleef ze mijn mond op haar kutje duwen en moest ik haar blijven likken nou dit gaf een ongecontroleerde bewegingen en begon ze ficken ficken ficken ..... eerst maar even wat vingers erin geduwd (ook anaal) maar dat was ook met kutvocht erbij pijnlijk voor haar ..... Na nog meer vragen van haar maar mijn kleine man voor haar kutje gehouden en doorgeduwd ,,,, Ze begon direkt met haar spieren te knijpen en het voelde lekker strak aan ..... Tijdens het neuken haar maar weer gezoend en dit werd ook zeer gewaardeerd .... Het was goed te zien dat ze het lekker vond want de nattigheid bleef maar uit haar kutje komen . Toen kneep ze haar spieren samen en kwam ze omhoog en gaf aan dat ik het bed op moest .... Geen probleem ermee als de dame zelf de aktie overneemt .... Het werd standje 69 en dit was werelds ..... de dame deed haar best om de kleine stijf te krijgen en daarnaast hoefde ik alleen mijn tong maar in het kutje te steken en bleef zij bewegen ...... Mijn hele gezicht werd nat van deze aktie ook gezien de temperatuur zweet ik toch al stevig . Ze draaide zich weer om en begon weer te zoenen en likte mijn hele lichaam af terwijl ze langzaam naar beneden zakte ..... en kreeg weer een orale verwenning hierna stond de kleine zo strak dat ze het nodig vond om erop plaats te nemen en bereed mij met tempowisselingen en zag weer het vocht op mijn kleine staan ..... Aan haar geluid te horen ging het goed met haar ........ en lukt het haar bijna om te me te laten komen maar ze begon te lachen en wilde nog dat nog niet ze stapte af en begon hem weer af te likken en ze wilde in misso verder dus ik moest overeind en zei ging weer liggen ..... haar gepenetreerd en weer doorgegaan ...... ze bleef maar schudden met haar hoofdje en geluidjes maken en ze keek me aan en ja dan wil je als je zo'n vriendelijk gezichtje ziet dan wil je haar blijven verwennen ..... dus haar maar gezoend en haar borsten ook verwend als ik mijn kleine helemaal in haar geduwd had . Toen aangegeven dat ik nog even in doggy wilde neuken en dit was ook geen probleem . Ze stak haar kontje lekker omhoog en nog even in beide gaatjes gevingerd ..... Toen haar weer in haar kutje genomen en stevig geneukt .... Op een moment even geprobeerd of de kleine ook in haar kontje kwam maar verder dan er tegen aan duwen en ze draaide haar hoofd om en schudde nee ..... Geen probleem voor mij en nog maar even in haar kutje verder gegaan ...... Daarna toch weer even gaan liggen en kwam ze weer boven op me zitten en duwde de kleine tegen haar kontje aan maar duwde niet door en stopte hem weer snel in haar kutje.... en bereed me nogmaals . Dit maal liet ze me niet meer los en moest ik klaarkomen maar ondanks het gevoel kwam er niets uit . Ze zakte vermoed op me neer en heb haar maar even tot rust laten komen . Na wat zoenen en haar weer op de rug gelegd en staande haar nogmaals geneukt ..... met wat aftrekken erbij kwam het gevoel toch en uiteindelijk alsnog het zaad in haar kutje gedeponeerd en nog even doorgeneukt .... toen op haar gaan liggen en haar gezoend . Ik voelde haar vingers over mijn rug gaan en ze deed geen poging om de kleine eruit te duwen ....... Na het bijkomen toch nog even een klein beetje geneukt en hem eruit gehaald . De deed haar hand onder haar kutje en pakte gelijk een doekje er kwam best veel uitlopen en als dank werd mijn kleine man afgelikt en afgezogen ..... niet dat die daar nog wild van werd . Daarna hebben we nog even op het bed liggen vrijen . Jammer dat de tijd om was want dit was een heel lief meisje (weet helaas haar naam niet) en hoop haar nog vaker te ontmoeten . Toen naar de douche gelopen helaas mocht samen douchen niet en werd door de oudere dame weer naar mijn kamer gebracht en deze kuste mij en greep me bij mijn kleine . Toen de dame in kwestie weer terug was vroeg ze of ze het goed gedaan had en ik knikte en keek ze nog eens naar de kleine en lachte ...... De dame in kwestie deed nu een leuk setje lingerie aan en een mooi jurkje en begeleide mij naar de deur (nadat ik aangekleed was) Na een afscheid zoen en een zoen van de oude dame werd ik uitgezwaaid ...... De betreffende dame hoop ik nog vaker te ontmoeten . Er waren deze dag diverse jongere dames met een mooi figuurtje aanwezig .....

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Was daar vorige week zaterdag iets na 10 uur (dus voor Katwesel) en deur werd opengemaakt van een dame (geschat 40 jaar) met volle hangende borsten en stevige benen maar normaal postuur (niet dik). Zij heet Jojo.
(dezelfde dame als katwesel had na zijn beschrijving)
Haar kamer is de laatste in de gang en binnen eerst meteen tongzoenen en dat kan zij heel goed. Gevoelvol en niet zoals Lily alleen de tong uitsteken.
Verteld dat ik 1 uur doe voor 100 en dat was ok. Even snel opfrissen onder de douche en weer in de kamer ging ze snel uit haar kleren.
Had het liefst dat ze mij in staand pijpt maar haar dan op het bed zijwaarts gelegd en haar uitvoerig gebeft. Ze is heel nat en
legde haar dan in goede positie op bed en ging haar neuken. Zij kreunde en dat kon men zeker in de gang horen ook al was de deur dicht.
Mijn pik was niet helemaal en gleed uit haar nate kut.
Mijn laten pijpen en ze ging 69 positie en ik haar beffen en zij mij pijpen. Dan haar weer proberen te neuken en was zo nat dat het er weer eruit gleed.
Ze heeft mij dan gemasseert en na een tijdje haar op bankje gelegd zodat ik er goed van boven in haar kon penetreren.
Heb het opgegeven en ging dan naar douche wat opfrissen en ging daarna met alleen handdoekje naar richting voordeur om te kijken
of er nog andere dames aanwezig waren. Zag Jasmin (mamasan) bij de voordeur wat opruimen en ze zag mij en
begroette haar dat het leuk was haar weer te zien. Ik zei dat ik niet kon komen. Pakte haar kont en tongzoende haar in de gang.
Greep haar hand en naam haar mee naar Jojo haar kamer en tongzoende haar weer en trok haar onderbroek uit onder
haar jurk. half uurtje extra ? Gaf geen antwoord en befde haar en lag haar op bed en neukte haar terwijl Jojo toekeek. Haar kut niet zo nat en goede weerstand. Jasmin ging over om mij te pijpen. Neukte haar weer en toen voelde ik dat het niet meer lang kan duren om te komen met dank aan haar strakke kut. Zij kreunde behoorlijk terwijl de deur open stond.
Haar lekker volgepompt met mijn sperma en weer naar de douche opfrissen.
De 2 dames waren nog in de kamer en ik kleed mij aan. Pakte de 100 Euro en Jasmin wees aan dat ik dat aan Jojo moet geven.
Gedaan en Jasmin vroeg mij voor 20 Euro voor haar. Ik had gedacht dat het 50 zou zijn en dus mazzel gehad.
Totaal 120 € en ben weer blij uit de salon gewandeld op die zaterdagochtend.
Volgende keer dan liever meteen Jasmin.
Volgens haar werken er dus zijzelf (Jasmin),Jojo, Lily, Anna en van de andere ben ik de naam vergeten.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Gisteren had ik weer een bezoekje aan dusseldorf gepland staan (niet voor deze hobby) aangezien de reis nu eens direct vanuit Arnhem kon scheelde dit weer een hoop tijd (laatste keren altijd via moeten gaan aangezien de VIAS niet reed) . en het vervangend bus vervoer naar Wuppertal was ook goed geregeld , dan de zweefbaan genomen en nog 5 minuten gelopen en aangebeld .
Werd door een voor mij nieuwe dame opengedaan en na een kamer begeleid . Ze liep weg en kwam met een andere wat ouder uitziende dame binnen , Toch maar voor de dame gekozen die mij binnenliet dat was geen probleem en eerlijk gezegd een hele lieve dame met een kleine b-cup ... mooi figuurtje en er ondeugend in haar akties . Dit keer was het weer een beetje massage en daarna de bekende aktie waarbij zij ook alle moeite deed om er een feest van te maken . Op een bepaald moment kneep ze zo met haar spieren dat ik het gevoel kreeg dat ze hem wilde afknijpen . Ook bij het pijpen wist ze de kleine heerlijk te verwennen waarbij de eikel ook goed onder"handen"genomen werd . Uiteindelijk lukte het mij om 2 keer klaar te komen waarbij ze beide keren het afgemaakt heeft met haar mond . Verder kwam wel de vraag van haar om niets op Duitse fora's te plaatsen , mede ook omdat ze dan problemen in de salon konden krijgen ..... Ze hoopte mij binnen een paar weken weer te ontmoeten . Ook Jojo zag ik weer even en heb haar nog even begroet (ze kwam naakt langslopen en gaf mij geen kans) de andere dame moest hierom lachen . Het blijft al met al een leuke salon met leuke dames ...... Jammer dat we dit in nederland niet veel meer tegenkomen voor een leuke prijs .

Terug
Naar boven