China massage - Berlin

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Als je toch voor andere zaken in Berlijn bent en je ziet er zoveel mooie dames rondlopen dan krijg je vanzelf "lust" zoals de Duitser hetzelf zegt .
Er zijn voldeonde massagesalons te vinden hier waar "asia" massages gegeven worden , al is dit niet alleen maar door Asia dames . En dan
nog is het nzc net als zoeken in een hooiberg .... Men kijkt je al vies aan want in vele massagesalons wordt niet een aan pijpen/neuken gedaan slaat staan dat dit zonder kan . Uiteindelijk een salon gevonden in Berlin Charlottenburg "china massage" hier deed een leuke chinese dame open en deze vond nzc geen enkel probleem . Dus haar voor een uurtje geboekt , er waren nog 2 andere dames aanwezig en zij wilden ook wel meedoen . Alleen dat trok deze jongen qua geld ff niet .
De betreffende dame heeft mij het volle uur geplezierd met masseren , pijpen , neuken in verschillende standjes en uiteindelijk haar kinderkamer gewit .
Aangezien er nog tijd over was heb ze me nog gemasseerd en dat deed ze zeker niet verkeerd . Daarna weer naar de douche gelopen en daar strof ik een van de andere dames in eva kostuum aan . Ze keek me aan en begon te lachen en heeft nog even met me onder de douche gestaan en de kleine jongen nog even onder
de handen genomen en zei volgende keer ben je van mij . Ze had de kleine zo op oorlogssterkte en zoog mij nogmaals leeg en spuwde alles in de douchebak .
Gevraagd voor de kosten , was een extraatje omdat Nl gewonnen had met voetbal . Je snapt als ik over een kleine week weer terug zou zijn dan ga ik zeker deze dame bezoeken .....

Laatst bewerkt door een moderator:

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Hoi Katwesel,
Aangezien ik over niet al te lange tijd ook naar Berlijn ga ben iok best wel benieuwd waar dit ongeveer was. Is het toevallig de salon in de Kantstraße, of toch ergens anders?
Wat was je kwijt voor een uurtje Spaß?

Voormalig lid 45453

Toogplakker
6 jul 2024
49
34
Alleen aan de Kantstrasse zijn al 2 chinese salons.......

Ik kom graag in Berlijn en durf wel te stellen dat voor wat betreft de verleende services er geen streep op te trekken is. Waar het vorig jaar nog leuk was, kan nu zomaar uitlopen op een teleurstelling. Er is geen vast beleid volgens mij in de salons vwb bonbons. Echt afhankelijk van de masseuse.

050

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Ik zoek meestal vooraf wat rond op erotik.markt.de en stuur dan wat whatsappjes rond. Aan de reacties die je terug krijgt merk je al snel genoeg welke eventueel zonder condoom te neuken zijn. Maar daar zijn de massages meestal wat minder, dus ditmaal ga ik een paar "echte" massagesalons waar wat meer mogelijk is bezoeken. ;)

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Ik kom graag in Berlijn en durf wel te stellen dat voor wat betreft de verleende services er geen streep op te trekken is. Waar het vorig jaar nog leuk was, kan nu zomaar uitlopen op een teleurstelling.

050
Het is nog steeds mogelijk maar dan vraagt men zeer hoge prijzen en als de dame in kwestie dit niet wil dan gaan we weer verder zoeken . Maar dit is niet alleen in Berlijn hoor !

Voormalig lid 45453

Toogplakker
6 jul 2024
49
34
Dat dit niet alleen in Berlijn is weet ik helaas :sick:
Hier in het noorden is het momenteel droevig gesteld met de thaise salons. Je leest wel eens wat maar het effect is duidelijk, sluiting of geen personeel (meer). Terwijl ik dat altijd het leukste vond; een nieuw gelukzoekertje voor 3 maanden. Spannend.

Over de grens is het al niet veel beter rond 150km van 050.

Veel plezier met je ontdekkingstochten!

050

BertBibber

Toogplakker
1 jun 2020
100
13
Schitterend nieuws, ben momenteel voor een niet-gerelateerd event van plan rondom 20 juli naar Berlijn te gaan.

Er iemand vanuit België toevallig daar naartoe gaat rondom die datum, en me 12 á 16 uren op flixbus kan besparen, en tegelijk ook wat benzinekosten terugwinnen, kunnen we altijd iets regelen.
Want als ik op de Flixbus zit, heb ik waarschijnlijk niet genoeg energie en tijd meer over om deze dames te verwennen.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Heb jij van die 3 Vietnamese dames misschien een linkje? Mag via pm als je bekendheid voor autoriteiten wil beschermen.

Terug
Naar boven