Chicki - Maarssen

A

Anonymous

Guest
Het hele verhaal is veel te persoonlijk.
We zijn alleen maar geïnteresseerd in hoe ze neukt al die andere info is privé. Weg ermee hoe zielig het levensverhaal ook is.
Zij kan zich nooit meer gewoon vertonen.
Let toch op met wat je zo in het openbaar neer schrijft

Digger76

Toogplakker
31 jul 2020
36
5
Prima hoor, post is aangepast. Aan het verhaal zelf valt haar identiteit niet af te leiden, aan de eerder vertoonde foto's wel, maar dat is mijn probleem niet verder. Dame is nu niet beschikbaar, maar dat had ik al eerder vermeld, de reden laat ik in het midden.

Qua actie heb je een goede date aan haar, alles kan en doet ook bare,intern doneren is geen probleem. Een makkelijke dame die zelf ook geniet en niet op de klok kijkt. Zeker de moeite waard, voor cardate en soms privé. Je kan haar ook ophalen en naar huis rijden.
Als ze beschikbaar is dan zal ik het hier laten weten, het kan even duren nu en verwacht dat ze in maart weer op de lijn komt.

Tiggell

Toogplakker
15 apr 2020
49
4
Ben vaak bij haar geweest. Ze zei een keer tegen mij. Iemand zegt dat ik een man ben geweest haha. Nou ik kan zeggen van niet. Ze pijpt heel diep !! Neukt lekker. Meestal buiten of in de auto.
Dus ik kan niet wachten tot ze weer beschikbaar is. Iemand een nummer dat werkt ?!

A

Anonymous

Guest
gefikst zei:
Het hele verhaal is veel te persoonlijk.
We zijn alleen maar geïnteresseerd in hoe ze neukt al die andere info is privé. Weg ermee hoe zielig het levensverhaal ook is.
Zij kan zich nooit meer gewoon vertonen.
Let toch op met wat je zo in het openbaar neer schrijft

Dit heb je verkeerd. Dames in deze branche zijn werkzaam in het openbare leven. Het enige wat je wettelijk niet mag delen zijn de echte NAW gegevens. Alles wat de dame doet en jouw verder toevertrouwt tijdens de date mag je delen, ook al zou dat tegen de afspraken met haar zijn. Uiteraard zal je dan meestal in de problemen komen met de dame zelve, maar dat is niet het probleem van de medewandelaars, de website of de rest van de maatschappij.

Digger76

Toogplakker
31 jul 2020
36
5
Ze woont op dit moment in Tiel en is niet actief. Maar haar kennende kan dat nog wel eens veranderen. De adverteert nu niet, dus je gaat haar niet vinden op Kinky of SJ.

Digger76

Toogplakker
31 jul 2020
36
5
Ze is weer actief! Adverteert (nog) niet online, maar werkt wel. Cardate in Tiel. Neuken is met condoom, ze doet geen nzc meer. Pijpen wel zonder. Half uurtje cardate is €80. DM voor meer info.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Als ze niet meer zonder neukt, lekker in archief laten staan.

4fun

Terug
Naar boven