Chatbabe / Chatgirl

Blanke sabel

Toogplakker
18 jul 2017
88
7
Ik heb nu een paar date's met stellen via Chatgirl gehad. En 1x een vrouw bare genomen. Het mooie was dit stel woont in dezelfde stad als ik, Ca. 10 min van me vandaan. Alle date's, ook die van bare, waren betaald.

Als je de tijd die ik in bed met al die stellen doorbracht wegzet tegen alle tijd achter de pc om een stel te vinden is de verhouding wel zoek. Je brengt meer tijd door achter de pc dan in bed. Veel stellen zijn bi en zoeken dan een bi man of bi vrouw er bij. Of een bi stel, dat mag ook. Ik ben geen bi, maar wil best een man oraal helpen, verder dan dat ga ik niet.

Zou best een jonge dame via chatgiri willen leren kennen en haar bare volspuiten. In Nederland, graag. Ik blijf volhouden, want het spreekwoord luid niet voor niets...........De aanhouder wint.

Mark Emmen

Toogplakker
21 sep 2017
136
77
Via chatgirl een jonge meid in emmen ontmoet.
Enorm geil en zoog me het bed in bij wijze van.
Zonder cd mogen neuken en ze zei dit af en toe te doen.
En toen begon het want daarna bleek ik een soa te hebben. Ze had al een slecht gebit en ontving in een smoezelig huisje. Maar ja als er een lekkere slanke meid voor je staat wat doe je dan.
Haar gezegd dat ik het had, niet beschuldigend want dat is ook mijn probleem maar wel dat zij het heeft. Kon niet zei ze want ze maakte haar poes altijd schoon na het neuken... ja hallo dat is toch geen test..

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Surfer39 zei:
Via chatgirl een jonge meid in emmen ontmoet.
Enorm geil en zoog me het bed in bij wijze van.
Zonder cd mogen neuken en ze zei dit af en toe te doen.
En toen begon het want daarna bleek ik een soa te hebben. Ze had al een slecht gebit en ontving in een smoezelig huisje. Maar ja als er een lekkere slanke meid voor je staat wat doe je dan.
Haar gezegd dat ik het had, niet beschuldigend want dat is ook mijn probleem maar wel dat zij het heeft. Kon niet zei ze want ze maakte haar poes altijd schoon na het neuken... ja hallo dat is toch geen test..

Heb je nog haar 'chat)naam ? Kwestie van deze zeker niet te daten !

Mark Emmen

Toogplakker
21 sep 2017
136
77
Nee geen chatnaam. Ik dacht iets van lekker stel ofzo in emmen. Het was ook een stel waarbij zij apart kon daten.
Ik zie ze ook niet meer op de chat. Overigens lijkt het mij ook voor de kerel een probleem als zijn vrouw een soa (onbewust) blijkt te hebben.

man1964

Snuffelaar
30 jun 2015
16
0
kan het zijn dat je Mariska bedoelt, meisje van 23 wat adverteert op chat girl
idd doet bare voor 75, geen anaal
vriend ik wel anaal zonder te neuken

als je op profielen zoekt bij CJ emmen vind je haar zo

foto is leuk

13 mei 2015
1.163
462
Deze week was er een koppel (Arielle & Aaron) aanwezig op chatbabe, waarvan al snel bleek dat ze beiden bare wilden genomen worden.
Het betrof een jong koppel waarvan de vrouw nogal wat tattoo's had staan over gans haar lichaam.
Na wat weg en weer gechat waarbij ik duidelijk vroeg of alles wel bare kon, heb ik toegestemd om hen te ontmoeten.
Ik blijf toch een beetje achterdochtig maar dit bleek achteraf niet nodig.
Al met al een goede date gehad waarbij alles kon wat eerder was afgesproken.
Aangezien zij enkel daten als ze online zijn op chatbabe kan ik hier geen contactgegevens plaatsen.

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
497
109
Heb haar ook al bare volgespoten , ma vond de service niet zo, was overeen gekome
100€ voor een uur, maar natat ik was klaargekomen in haar kutje, was een tweede ronde niet mogelijk , het was tijd zei ze, maar er ware maar 30 min om, hij chat en beloofd vanalles waar ze niks vanaf weet

mnmcer

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
277
15
Daveke31 zei:
Heb haar ook al bare volgespoten , ma vond de service niet zo, was overeen gekome
100€ voor een uur, maar natat ik was klaargekomen in haar kutje, was een tweede ronde niet mogelijk , het was tijd zei ze, maar er ware maar 30 min om, hij chat en beloofd vanalles waar ze niks vanaf weet
100€ voor een uur bare?
Terwijl standaard 80% op Redlights 150€ per uur vraagt nmc en soms zelfs geen pzc.
Klopt dat wel?
Voor 1u bare zou je eerder 200€ verwachten.

Het is deze Ariella?
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/gouden-mondje.htmlAriella 34j , 1m80 lange blonde haren slank met een dcup en volle lippen.

Pijpdate zonder cd tot het einde

Bel of SMS voor een afspraak

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
497
109
Beste, zoals ik het zeg is het gegaan, dit is ook de reden dat ik haar hier niet vermeld heb, de service is echt slecht, ze zitten onder de drugs, dat merkte ik zo en hij drogeerde haar om dan goedkoper aan te bieden zodat hij ook met haar kan neuken, het is geen echt stel, en hij is bi, wil zelf ook geneukt worden

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Deze week date gehad via chatgirl die was ingelogd met lady squirt onder Overijssel. Zonder profiel. Bleek in Enschede te zijn.
Was een heerlijke date met een dame wel in een erg rommelig huis en ook geen bijzondere hygiëne.
Dame zelf was wel fris.
Was en dame van 44 jr met iets Indisch uiterlijk maar zei gewoon 100% Nederlands te zijn. Heeft een erg mooi koppie. Leek me wel iets ADHD type maar niet storend. Zag er voor haar leeftijd prima uit. Wel iets buikje. Voor de sex gebruikte ze wel iets coke, waar ze extra geil van werd zei ze. Pffff dat heb ik geweten.
Hield niet op met Squirten, zowel met neuken als met vingeren. Tongzoenen ook geen probleem en pijpen was prima waarbij ze ook heerlijk je ballen likte. 100 Euro afgesproken waarbij ze absoluut niet op de tijd kijkt. Moest zelf aangeven dat het wel mooi was geweest. Al met al een kleine 2 uur geweest. Staat niet op kinky of sexjobs. Wel voor herhaling vatbaar

A

Anonymous

Guest
heeft hier iemand al een date gehad met een koppel uit nijlen ,man 56 vrouw 38.
zouden bare doen en vragen 120 euro.daar ik nog maar de 2 de maal op chatbabe kom en zelf werd aangesproken vertrouwde ik het zaakje niet echt.

ntp

Toogplakker
25 aug 2017
57
42
Het valt mij op dat een heel groot aandeel van de koppels waarmee men als single man kan daten op chatbabe bare willen.

Ik heb 4 keer met koppels afgesproken en van die 4 was met 3 alles bare. Gratis en voor niks. En dit zelfs zonder een soa attestje te vragen. Geweldig toch van die dames die zich bare laten volspuiten! :D
Uiteraard vergt dit veel tijd en moeite qua berichten sturen, maar ik vind het eigenlijk een heel leuke chatbox.

Enkel 1 koppel wou met condoom. Het was dan ook een freaky koppel die mij expliciet vroegen mijn handen te wassen en er ontsmettingmiddel op te doen voor ik de kamer betrad. Ze waren ook overbezorgd dat de buren iets zouden zien, en hadden dus alle rolluiken van hun huis dichtgedaan en mij ondervraagd om zeker te zijn dat de buur mij niet had zien binnenkomen :lol:

mxl

Toogplakker
16 jun 2015
91
14
Wellicht dat dat een Belgische trend is... maar in Nederland doen de koppels bijna uitsluitend Pay en een handjevol bare.

13 mei 2015
1.163
462
Iemand ervaring met een zekere Nadia van op chatbabe?
Zij is van de regio Leuven en spreekt af bij je thuis of in een carhotel te Lubbeek.
Voor ik hier concreet mee zou afspreken had ik graag wat ervaringen gelezen.

Terug
Naar boven