Chatbabe / Chatgirl

mikey23j

Snuffelaar
7 nov 2015
17
3
Op deze chatboxen valt ook wel eens wat te vinden (ja ook bare,)

Maar hier vind je 9/10 stelletjes op, dames alleen is al wat moeilijker, zijn ofwel fake ofwel zoeken ze een bi koppel

fluireflieter

Toogplakker
22 apr 2015
27
3
idd, zo goed als alles wat daar (chatbabe) als vrouw is ingelogd is ofwel ve vent, ofwel een automatisch generereerd profiel om de chat vol te laten lopen zodat ge enkel nog als vip (betalend) er in kunt. Zelfs fake cambeelden worden er gebruikt.
Vrouwen bi daar? Ook dikke zever, zijn venten die zo hopen te scoren... Bij mijn weten is bi nog altijd iets anders dan lesbisch...
Opletten ook met gesprekken waarin er bedragen vermeld worden. Alleen "vips" mogen daarover spreken, maar beheerder/Uberrukker "007" leest alles mee en heeft ook "lokprofielen" lopen zodat hij je kan bannen als je daarop in gaat.
Meldpunt voor fakers werkt helemaal niet (niet moeilijk, hij kan moeilijk zichzelf bannen...).
Als je geband bent kan je op het forum uitleg vragen of "vergiffenis"... De kerel kan niet 1 zin, zelfs geen 3 opeenvolgende woorden, zonder fouten schrijven en komt met de meest idiote excuses af waarom hij zogezegd niks tegen fakers kan doen... Er zitten ook constant pillenverkopers en een pedofiel (lokprofiel van de politie?) op beide sites.

Meeste koppels zijn trouwens ook venten...

Puur tijdverlies daar, soms al eens een nieuwke dat paydates doet, maar die zijn daar na 1 week meestal weg omdat ze constant door rukmongolen worden lastiggevallen... De "harde kern" paydate dames daar zijn gewoon te mottig/marginaal om uwe lul aan vuil te maken, laat staan uw handen...

mikey23j

Snuffelaar
7 nov 2015
17
3
Ik heb er toch al met een 3tal koppels gedate, waren best deftige.mensen haha. Maar de rest is wel waar

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
@fluireflieter Wat een geweldige samenvatting. In het verleden heb ik er wel eens een (pay)date kunnen scoren. Maar er gaat teveel tijd in zitten om het kaf van het koren scheiden.

mxl

Toogplakker
16 jun 2015
91
14
En heeeeel soms lukt het dan toch weleens. Vannacht, een leuke vrouw van middelbare leeftijd online... ze zette de cam aan en gaf aan op zoek te zijn naar een seksdate. Het was inmiddels al wel 2 uur 's nachts... na een korte chat, gevraagd naar 06 voor app. Ze bleek erg zin te hebben in een seksdate... en geen financiele bijbedoelingen te hebben. Ze wilde niet anaal en mag niet spuiten in haar mondje. Verder was alles mogelijk.

Dus toch maar de stoute schoenen aangetrokken. Eenmaal daar liep het al wel tegen 3-en... maar maakt het uit, spannend was het wel. Ze deed de deur open in een zwart pon... zag er uit als de leuke buurvrouw. Wel ietsje een buikje, maar ach, dat is toch beter dan zo'n slank scharminkel.

Het bleek dat ze ff op het appartement pastte van haar vriendin die op vakantie was. Onderwijl was ze aan het appen met haar vriend. Beide bleken echte liefhebbers. De vriend vond het goed als ik zijn vrouwtje zou pakken, maar wilde wel graag een foto als ze me pijpte.

Eerst lekker begonnen met voelen en teasen... tongzoenen. Na een tijdje ging mevrouw mij pijpen... en speelde ik het spelletje mee door met haar telefoon een geile foto te maken. Hmmm, meteen doorgestuurd naar dr vriend. Zijn volgende vraag was of ik haar zonder condoom ging nemen. En of ik haar dan ging volspuiten. Hij wilde een foto van mijn pik in haar. Ach, ook dat kan geregeld worden. ;)

Na een heerlijk spel, lekker in haar klaargekomen. Oef, en wat vond ze dat lekker.

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
is natuurlijk meer iets voor fun dates te scoren en zoals altijd zijn de single mannen over vertegenwoordigt, je kunt er best een date scoren natuurlijk kost het wat meer moeite en zal ook afhangen van je leeftijd looks maar daarvoor is het gratis.
Paydates zijn er ook sommige zijn erg selectief sommige daten met iedereen die betaald en bare is soms ook mogelijk

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
mxl zei:
En heeeeel soms lukt het dan toch weleens. Vannacht, een leuke vrouw van middelbare leeftijd online... ze zette de cam aan en gaf aan op zoek te zijn naar een seksdate. Het was inmiddels al wel 2 uur 's nachts... na een korte chat, gevraagd naar 06 voor app. Ze bleek erg zin te hebben in een seksdate... en geen financiele bijbedoelingen te hebben. Ze wilde niet anaal en mag niet spuiten in haar mondje. Verder was alles mogelijk.

Dus toch maar de stoute schoenen aangetrokken. Eenmaal daar liep het al wel tegen 3-en... maar maakt het uit, spannend was het wel. Ze deed de deur open in een zwart pon... zag er uit als de leuke buurvrouw. Wel ietsje een buikje, maar ach, dat is toch beter dan zo'n slank scharminkel.

Het bleek dat ze ff op het appartement pastte van haar vriendin die op vakantie was. Onderwijl was ze aan het appen met haar vriend. Beide bleken echte liefhebbers. De vriend vond het goed als ik zijn vrouwtje zou pakken, maar wilde wel graag een foto als ze me pijpte.

Eerst lekker begonnen met voelen en teasen... tongzoenen. Na een tijdje ging mevrouw mij pijpen... en speelde ik het spelletje mee door met haar telefoon een geile foto te maken. Hmmm, meteen doorgestuurd naar dr vriend. Zijn volgende vraag was of ik haar zonder condoom ging nemen. En of ik haar dan ging volspuiten. Hij wilde een foto van mijn pik in haar. Ach, ook dat kan geregeld worden. ;)

Na een heerlijk spel, lekker in haar klaargekomen. Oef, en wat vond ze dat lekker.[/quote

Tuurlijk dw bergen zout en zeep druipen er van af !!!!!

fluireflieter

Toogplakker
22 apr 2015
27
3
lol, sommigen zouden beter schrijven dat ze de lotto hebben gewonnen... Klinkt veel aannemelijker...

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
daar heb ik al best vaak dates gratis dates gehad zowel met single vrouwen alsook koppels is daar echt geen probleem hoor er zit natuurlijk ook veel fake tussen en heel veel mannen maar je kunt er echt wel dates scoren je moet er wel wat moeite voor doen en niet denken dat je binnen 10 minuten prijs hebt. Je moet wel een beetje redelijk uitzien en niet bang zijn foto of cam aan te zetten en je moet er echt wel de tijd voor nemen gaan heel veel uren inzitten dus je moet het wel een beetje leuk vinden om te doen.
ik heb het een beetje gehad kost me teveel tijd en het nieuwe is er af

fluireflieter

Toogplakker
22 apr 2015
27
3
snoopp17 zei:
Je moet wel een beetje redelijk uitzien en niet bang zijn foto of cam aan te zetten en je moet er echt wel de tijd voor nemen gaan heel veel uren inzitten dus je moet het wel een beetje leuk vinden om te doen.
ik heb het een beetje gehad kost me teveel tijd en het nieuwe is er af

Van die paar echte die er soms eens opduiken zijn er maar heeeel weinig die er zelf "redelijk" uitzien. Valt natuurlijk te zien wat je normen zijn...
Er kruipt alleen veel tijd in als je niet goed kan filteren. Aan de naam/beschrijving en het 1ste, max. 2de antwoord en de tijd die het duurt voor je er een of geen krijgt, zou je al moeten weten of het een vent of een automatisch gegenereerd profiel is. wil je daar je tijd aan verliezen ligt dat 100% aan je eigen onwetendheid/inschattingsvermogen.
Af en toe eens op zowel chatgirl en chatbabe inloggen doet uw ogen ook wel snel opengaan...

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
142
automatisch gegenereerd profiel heb ik daar nog niet gezien zijn wel veel fakers de meeste haal je er zo tussen uit, vind ook dat er best wel mooie dames tussen zitten maar zoals ik al zei er zijn heel veel mannen dus de keus is groot kost veel moeite en tijd.
De meeste zoeken ook een koppel of een dame erbij maar er zijn er ook genoeg die een man erbij willen al dan niet bi, vaak is het als je heel erg laat op de chat zit dat koppels er nog wel eens een man bij willen omdat ze het feestje nog even willen rekken zijn vaak wap koppels is niet zon mijn ding.
maar het is netzoals in parenclubs cinemas er kopen zeker dames en koppels maar ze hebben de mannen voor het uitzoeken.

fluireflieter

Toogplakker
22 apr 2015
27
3
Minstens de helft is daar automatisch gegenereerd, dat merk je wel na een tijd aan vanalles.
Mooie dames? LOL dat zijn meestal de profielen die 007 zelf aanmaakt.
Procentueel gezien is 't daar niet de moeite, al heb ik wel al iets meer "echte" op chatgirl dan op "chatbabe" gezien.

mxl

Toogplakker
16 jun 2015
91
14
Tuurlijk is het slagingspercentage niet zo hoog... maar ik vind het persoonlijk erg leuk om recensies/verhalen (bijv ook uit de azie sectie, al kom ik nooit in Azie) te lezen. Dus vandaar dat ik verslag deed van mijn affaire... en sja, dit is toch een forum. Dus mag het?
Het is ook niet als reclame oid bedoeld... als jullie liever niet op de chatsite komen, graag! Prima! Even goede vrienden... meer kans voor mij. :) ;)

Terug
Naar boven