Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mxl zei:En heeeeel soms lukt het dan toch weleens. Vannacht, een leuke vrouw van middelbare leeftijd online... ze zette de cam aan en gaf aan op zoek te zijn naar een seksdate. Het was inmiddels al wel 2 uur 's nachts... na een korte chat, gevraagd naar 06 voor app. Ze bleek erg zin te hebben in een seksdate... en geen financiele bijbedoelingen te hebben. Ze wilde niet anaal en mag niet spuiten in haar mondje. Verder was alles mogelijk.
Dus toch maar de stoute schoenen aangetrokken. Eenmaal daar liep het al wel tegen 3-en... maar maakt het uit, spannend was het wel. Ze deed de deur open in een zwart pon... zag er uit als de leuke buurvrouw. Wel ietsje een buikje, maar ach, dat is toch beter dan zo'n slank scharminkel.
Het bleek dat ze ff op het appartement pastte van haar vriendin die op vakantie was. Onderwijl was ze aan het appen met haar vriend. Beide bleken echte liefhebbers. De vriend vond het goed als ik zijn vrouwtje zou pakken, maar wilde wel graag een foto als ze me pijpte.
Eerst lekker begonnen met voelen en teasen... tongzoenen. Na een tijdje ging mevrouw mij pijpen... en speelde ik het spelletje mee door met haar telefoon een geile foto te maken. Hmmm, meteen doorgestuurd naar dr vriend. Zijn volgende vraag was of ik haar zonder condoom ging nemen. En of ik haar dan ging volspuiten. Hij wilde een foto van mijn pik in haar. Ach, ook dat kan geregeld worden.
Na een heerlijk spel, lekker in haar klaargekomen. Oef, en wat vond ze dat lekker.[/quote
Tuurlijk dw bergen zout en zeep druipen er van af !!!!!
Ik dacht eerder aan bergen taugé... :lol:katwesel zei:Tuurlijk dw bergen zout en zeep druipen er van af !!!!!
katwesel zei:Tuurlijk dw bergen zout en zeep druipen er van af !!!!!
snoopp17 zei:Je moet wel een beetje redelijk uitzien en niet bang zijn foto of cam aan te zetten en je moet er echt wel de tijd voor nemen gaan heel veel uren inzitten dus je moet het wel een beetje leuk vinden om te doen.
ik heb het een beetje gehad kost me teveel tijd en het nieuwe is er af
mxl zei:katwesel zei:Tuurlijk dw bergen zout en zeep druipen er van af !!!!!
U bedoelt?