Charlot Rotterdam

A

Anonymous

Guest
http://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/algemeen/hey-jij-jij-zoekt-mij-jouw-geile-sletje_5755997

Hey schatje,

Bedankt voor je reactie, sorry als ik wat aan de late kant reageer maar ik heb een heeel druk weekend gehad. Hier nog eventjes wat info ;

De kosten zijn 115 eu per uur ALL IN.
Ik sta voor veel open dus laat me jouw wensen horen en we komen er vast samen uit. Ik kan ontvangen/naar jou komen maar cardates zijn ook zeker een mogelijkheid.

Nu het belangrijkste, voordat ik date ontvang ik een klein deel vooraf via de bank, dit zodra we een afspraak gemaakt hebben. Dit doe ik omdat ik al wat nare ervaringen heb en niet iedereen zich aan zijn woord houdt, niet komen opdagen bijv. of niet betalen.

DUS ZONDER AANBETALING VIA DE BANK DATE IK NIET! Mocht je hier dus niet mee akkoord gaan app dan vooral niet.

Mocht je wel akkoord gaan app mij dan op 06 16175403 en we gaan een leuke tijd tegemoed, ik spreek je daar. Dikke kus! X

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
En zo ruimen we het weer op -;)

----//

Beste CWP

Bedankt voor het melden van deze advertentie, dit stellen wij zeer op prijs.
Wij doen er alles aan om Sexjobs zo schoon mogelijk te houden. Helaas kunnen we dat niet alleen en hebben we bezoekers nodig om deze meldingen door te krijgen.
Mocht je in de toekomst nog andere dingen zien dan hopen we dat je het weer aan ons zal melden.

Met vriendelijke groet,

Support TeaseMedia

Moderator: Bart

Sexjobs.nl - De erotische marktplaats

A

Anonymous

Guest
Oh netjes. Zal het onthouden. Sorry was laat.

Terug
Naar boven