Chantal - 's Hertogenbosch

delerious7

Toogplakker
9 dec 2015
100
45
Afgesproken, ze zegt dat ze NL/ Marokkaans is, locatie gekregen parkeerplaats...maar ze ontvangt thuis.
Geappt dat ik onderweg ben, gevraagd voor adres, huisnummer..daarna 1 vinkje, gebeld naar het nummer maar geen reactie.
Kwartier later apps komen aan (2 vinkjes) en heb later app gestuurd dat ik terug ben naar huis..
Tot nu geen response meer...

k_kroket

Toogplakker
4 mei 2015
119
16
helaas had ik iets soort gelijks.. duurde wat lang daar.. toen maar gegaan.. en toen ik dat zei kreeg ik reactie ja daag... kan zijn dat ze druk was.. of? dus was wel benieuwd of er meerdere dit hadden gehad? of haar kenden..

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dame zal wel dubbele afspraken boeken en dan laat ze je gewoon wachten.
Doen er wel meer helaas.
Maar totaal niet meer reageren is ook raar, waarschijnlijk genoeg klandizie.

k_kroket

Toogplakker
4 mei 2015
119
16
dat kan, ik heb haar wel vaker gezien eerst in drunen nu dan in den bosch.. was benieuwd of t sommigen wel gelukt was af te spreken

delerious7

Toogplakker
9 dec 2015
100
45
Nogmaals afspraak gemaakt, duidelijk adres gekregen maar bij aankomst, geen contact meer, whatsapp offline(1 vinkje)... En heb maar niet aangebeld bij een bejaardenflat leek het wel.

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
317
58
Hier moet je wegblijven, spreekt af bij een zorgcomplex dat ze aan het renoveren zijn. Stelt niks voor, de dame in kwestie is heel dik en niet verzorgd.
Ben dan ook gelijk weg gegaan.

Terug
Naar boven