Chantal - Hattem

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Aanmaken van een topic. Les 1

Chantal - Hattem

Meer niet !

Ben de hele dag bezig topic te editten :oops:

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Ik heb via de mail contact met haar gezocht en een foto teruggestuurd gekregen, waarvan ik denk "dit is weer te mooi om waar te zijn" :?
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n knappe Hollandse dame zich aanbiedt voor NZC.

A

Anonymous

Guest
Amigo1 zei:
Ik heb via de mail contact met haar gezocht en een foto teruggestuurd gekregen, waarvan ik denk "dit is weer te mooi om waar te zijn" :?
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n knappe Hollandse dame zich aanbiedt voor NZC.

Exact! Die foto kreeg ik ook. Het scenario is dus dat ze je ergens in Zwolle oppikt met de auto en dan gezamenlijk naar haar huis toe. Tja, en dan...

Misschien twee andere gasten die daar binnen zitten en dan je vervolgens onder druk zetten. Of dat ze het geld ontvangt en vervolgens goodbye zegt.

Het kan op van alles uitlopen. Daarom is het ook het beste om in dit soort gevallen voorbereid te zijn en misschien iets mee te nemen waar ze niet terug van hebben... :twisted:

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
168
Je bedoelt iets als een wapen? Lijkt me niet verstandig. Als je die meeneemt moet je ook bereid zijn het te gebruiken. Ik ben dat zeker niet, dan kies ik liever voor een ander, bijvoorbeeld in Duisburg :shock:

A

Anonymous

Guest
Ze doet op de fotos iig wel heel erg haar best om haar buik in te houden :lol:

A

Anonymous

Guest
bbdeg zei:
Je bedoelt iets als een wapen? Lijkt me niet verstandig. Als je die meeneemt moet je ook bereid zijn het te gebruiken. Ik ben dat zeker niet, dan kies ik liever voor een ander, bijvoorbeeld in Duisburg :shock:

Nee, dat bedoel ik niet. Maar wel iets dat voor zelfverdediging gebruikt kan worden. Legaal dus, bijvoorbeeld een pen of zaklamp. Lopen rare figuren rond die het op je centen gemunt hebben.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
In Duitsland heb je pepperspray bussen te koop die zeker 6m ver spuiten "het is net een brandblussertje ,

A

Anonymous

Guest
Mijn bijdrage aan dit topic is verwijderd?? Door?? Waarom??

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
PeeweeHerman zei:
Mijn bijdrage aan dit topic is verwijderd?? Door?? Waarom??
Misschien omdat jouw ridicule opmerking als dat ze op de foto's haar best doet haar buik in te houden nou niet bepaald een zinvolle bijdrage is?
.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Door Barefan

Ging over wapens uiteindelijk en heeft jou buik berichtje ook maar verwijderd. Zal die terug zetten.

@Arbez. Ieder z'n mening he ! Zo heb jij de eigenaardige gewoonte al je berichten met een rood kleurpotlood te tikken, denk je dat de bezoekers je berichten dan serieuzer nemen of zo??

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
CWP zei:
@Arbez. Ieder z'n mening he ! Zo heb jij de eigenaardige gewoonte al je berichten met een rood kleurpotlood te tikken, denk je dat de bezoekers je berichten dan serieuzer nemen of zo??

Het is donkerbruin hoor. Louter ter onderscheiding en bij gebrek aan een persoonlijke identiteit, meer niet.
Anderen nemen daarvoor weer een plaatje als avatar.
Zo lang ik geen geschikt plaatje heb gevonden, werk ik met een kleurtje.

.

A

Anonymous

Guest
Als hij toch een afwijkende kleur kiest, dan gaat mijn voorkeur uit naar lichtblauw.
Maar wat was er mis met mijn opmerking over het feit dat ze haar buik angstvallig inhoudt op de fotos? Is dat niet zo dan?

alex11

Snuffelaar
21 jan 2016
16
4
Ben er geweest , is volgens mij oplichtster
Wilde eerst geld zien , 125 euro en later was 75 euro ook goed, dacht dus laat maar

A

Anonymous

Guest
alex11 zei:
Ben er geweest , is volgens mij oplichtster
Wilde eerst geld zien , 125 euro en later was 75 euro ook goed, dacht dus laat maar

Top dat je dit meld. Heb anders voor morgen 14.00 uur afspraak staan. Ik vermoedde al zoiets ....

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
PeeweeHerman zei:
Als hij toch een afwijkende kleur kiest, dan gaat mijn voorkeur uit naar lichtblauw.
Maar wat was er mis met mijn opmerking over het feit dat ze haar buik angstvallig inhoudt op de fotos? Is dat niet zo dan?
Special voor jou dit keer dan deze kleur (er is helaas niet nóg lichterblauw).
Die opmerking van jou over haar buik is net zo zinvol als erop te attenderen dat ze een blanke huid heeft... Klopt ook 100 procent.

.

A

Anonymous

Guest
Nou....

Ik ben er geweest, althans ik heb haar in mijn auto gehad. Het is de foto van de meid, mooi en slank. Rond 1.70m, blond en Nederlandse. Zeker aantrekkelijk en ik zou het zo gedaan hebben als ik het zaakje vertrouwde. Maar...en nu komt het.

Bij aankomst in de straat waar we hadden afgesproken( in Zwolle) stond direkt al een Ma...kk... haar na te kijken en te bewaken. Zodra ik haar oppikte liep hij weg. Dit is voor mij al direkt een duidelijk signaal dat er iets aan de hand is. Bij instappen heb ik haar gevraagd wat we gingen doen en waar we naar toe gingen. Ze zei dat ze eerst het geld wilde hebben en daarna zouden we dan naar haar huis rijden. Hahahaha...echt, wat een humor...hhaha :lol:

Ongelooflijk dat mensen hier in trappen. Ik heb haar direkt dan gezegd dat ik alleen bij haar thuis afreken en niet anders. Toen reageerde ze furieus, ze stapte uit en smeet het portier dicht.

Naja, gelijk doorgereden en de mooie stad Zwolle even bekeken. Prachtstad. Zeker met dit mooie weer heerlijk terrasje pakken daar.

Terug
Naar boven