Chanel - Wervik ( vlaamse student )

Jajasoft

Toogplakker
15 apr 2023
78
42
Lijkt me flink aan de prijs. Klem liggen in een auto en daar 250 voor aftikken.
Dit soort acts zijn met 50 euro voor pijpen zonder en vingeren goed betaald.
Wie ken jij dat de moeite waard is voor 50 euro pijpen zonder en vingeren in een cardate? 😁 wel liefst jong en slank en knap gezicht

Buffel lief

Snuffelaar
19 sep 2024
8
9
Ik ben bij beiden geweest ca jaar terug, de zwarte is inderdaad wel wat zwaarder, maar valt voor mij mee. cardate met condoom gedaan. de Blonde mee afgesproken in wervik, haar ophalen in een wijk en dan naar een afgelegen parkje gereden, was (toen) lekker en mooi meisje, mooie zachte borstjes, zonder condoom en mocht klaarkomen in haar. eenmaal op de achterbank deed ze haar kleedje af en zat ze volledig naakt. zalig poesje, vingeren of likken kon enkel mits meerprijs, voor haar is het belangerijk dat het snel gedaan is. En ook wel duidelijk dat het bandwerk is.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Ik stuurde berichtje op 13u. voor afspraak tijdens namiddag. Ze reageert pas 's avonds, ik zeg dat ik niet meer kan die avond, eventueel dag erna, krijg ik een ganse uitbrander ( via spraakbericht)....

Buffel lief

Snuffelaar
19 sep 2024
8
9
ik zag net dat ze terug adverteert op RL, met nieuwe foto's ook, ze ziet er niet gezond meer uit... best wel jammer.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Poging 2 gewaagd deze avond, na het zien van haar foto's
Vluggertje €75
30 min/ €100
Nzc / €25 extra

Afspreken ging vlot, maar toen ik ee bijna was stuurde ze me, "laat maar, lukt niet meer".

Ik zei "shit", hoe komt het.
Blijkbaar was haar (broer) net thuisgekomen.

Ik ben dan maar omgekeerd, maar op de weg terug bedacht ik, waarom niet in mijn auto. Is een kleine bestelwagen en kunnen achterin. "Ok" stuurde ze, kom maar.

Afgesproken op een parking dichtbij en na 1 minuut kwam ze opgelopen.
Kortgerokt en met hakken, eenmaal in de auto wou ze eerst centjes, blijkbaar had ze schrik dat ik ze zou kidnappen.

Ja is echt het girl next door type zonder al teveel franjes. Ze had leuke lingerie aan, met gat erin onderaan zodat het niet helemaal uithoefde.

Ze begon met kussen, heb wel mijn tong niet gebruikt want adem rook echt niet fris, roken of onverzorgd, geen idee maar was niet aantrekkelijk.

Dan begon ze mij te pijpen zonder condoom en na een 7-tal minuutjes dat blondje kopje tussen mijn benen te hebben gehad, haar op de rug gelegd en blank erin beginnen neuken. Na een paar minuten haar op haar zij gelegd om zo verder te neuken. Want ze zat wat fake te kreunen, op zich niet erg, maar die adem🫢, ik kon het niet meer aan.

Op haar zijkant rook ik het niet en met leuk zicht op haar jonge kontje haar volgespoten.

Al bij al ca va date. Alleen stond ze zeer nat en heb ik geen al te grote/dikke penis, dus spannend gevoel was iets minder.

Terug
Naar boven