Chanel - Wervik ( vlaamse student )

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik kom er net van, kan jullie geen recensie geven over hoe ze neukt want ik heb het hazepad gekozen.
Adres is in sociale wijk.

Pos:
Ze doet onmiddellijk open en spreekt correct af.
Ze is wel degelijk het meisje van de foto maar dan zonder make up en die foto is met filter of van toen ze 18 j was.
Idd 1,70 groot, Belgisch, slank en die borsten zagen er stuk kleiner uit dan op haar profielfoto's.

Nu waarom ik terug vertrokken ben.:
Ze zag er wat onverzorgd uit, uitslag in haar gezicht en niet zeker van maar wat tipsie of onder invloed van drugs.
Doet doet al enkele jaren, ik vroeg haar of het haar eerste keer was. Ze smeet vlug een laken op bed, blijkbaar was haar vriendin net de deur uit en spreekt ook zij af met mannen. (Heb ze niet gezien dus kan uiterlijk niet beoordeln)

Maar die Chanel, vroeg onmiddellijk achter €150 en betwijfel of ze zonder doet, misschien voor een meerprijs.
Toen ik zei dat ik mijn geld in auto vergeten en naar buiten moest kwam haar vriend met zijn maten juist binnen. Veel kabaal en ik moest in de kamer wachten. Blijkbaar weet hij ervan maar toch rare situatie.
Ik kon er helaas geen €150 aan uitgeven, dus maar naar huis gereden.

Misschien voor andere mannen wel een topper, wie weet.
Maar mijn contactjes zien er beter uit, zijn meestal goedkoper en geen tijdsdruk of vervelende soa's.

Barepussydestructor

Ervaringsdeskundige
14 feb 2021
277
283
Heb haar ook eens gecontacteerd gehad, maar vond de prijs nogal hoog. Is ook een heel eind rijden voor mij, dus met zulke prijzen en geen enkele review om me op te baseren, neem ik dat risico toch liever niet.

En uit wat ik hierboven lees, blijkt dat een goede keuze geweest te zijn.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Bij die blonde ben ik eens geweest, doe die make-up en filter weg en 't is al heel wat minder hoor.
Ik ben nog bij haar thuis geweest, maar weer vertrokken toen ik haar zag. Op de foto nu, zie je alleen het hoofd van haar vriendin. Iets verteld mij dat ze redelijk zwaar van lijf kan zijn. Als je dan cardate moet doen! Goed voor de truckers onder ons. Met de camion op date😀

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Lijkt me flink aan de prijs. Klem liggen in een auto en daar 250 voor aftikken.
Dit soort acts zijn met 50 euro voor pijpen zonder en vingeren goed betaald.

Terug
Naar boven