Chanel - Sliedrecht

vrijevogel

Snuffelaar
17 sep 2018
2
0
lekker ding zei:
khmer35 zei:
Hmm Lekker Ding heeft tegenwoordig aandelen Chanel en vervult de functie van secretaris (lees: hij beantwoordt de mails die richting Chanel worden gestuurd). :?

En wat is daar verkeerd aan en waarom zo rare smiley. jaloers of zo. beetje jammer khmer35.

ja, en beffertje vind het meteen kunnen, terwijl alle anderen die zoiets doen door CWP direct pooier worden genoemd en verwijderd van het forum.
Met hoeveel maten kan je meten?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zo alles weer clean, gaan we lekker recensies schrijven mannen, mij te heet om me druk te maken, dat geld ook voor jou Vrijevogel. je heb je zin, je bent niet meer aanwezig op dit forum.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vorige week deed ze dus 1 op 1 dates maar er was ook nog de mogelijkheid voor een mini gangbang en daar heb ik aan meegedaan. helaas kwam er nog maar 1 medewandelaar maar voor mij een zeer bekende. Anderen lieten het o.a. door hitte of plots werk afweten maar het mocht de pret niet drukken. Ze ging er met ons flink tegen aan en laat alle gaatjes gewillig vullen en volspuiten. Mijn 2e ronde was wel heel speciaal, ik kwam klaar in haar mond en ze ging naar mijn medegangbanger en begon die te tongen waar ie ook lekker aan meedeed en vervolgens slikte ze het in. Super geil was dat. Intussen stond er weer een 1 op 1 klant klaar die graag een net gevuld kutje wilde neuken. Nou die mocht al binnenkomen nadat mijn medegangbanger haar net voor de 3e keer gevuld had en hij er gelijk achter aan ging. Deze dame is blijkbaar echt niets te veel en voor herhaling vatbaar dus sj of KInky maar in de gaten houden.

A

Anonymous

Guest
Zou er vandaag niet een gb met haar zijn? Op sj niet te vinden...

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Heb Chanel ook eens bezocht een tijdje terug. Ze deed toen een gangbang. Erg aantrekkelijke dame. Ik zou graag wel eens 1 op 1 met haar doen maar wat zijn haar tarieven en hoe kom ik in contact met haar? Bvd

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Weet iemand hoe ik in contact kan komen met Chanel? Heb al eens eem gangbang gedaan met haar en een zekere Jan was de organisator maar hij ontvangt mijn app niet meer. Denk een ander telefoonnummer. Alvast bedankt

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Voor ons is het jammer als ze gestopt is. Vind haar echt een waanzinnig leuk en lekker wijffie op zijn Rotterdams gezegd. Hoop voor haar dat haar relatie goed blijft gaan. Zou haar ook graag als vriendin willen eerlijk gezegd.

Terug
Naar boven