Chanel - Sliedrecht

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vanmiddag dus even 1 op 1 geweest met Chanel.

Ze is hiervan. https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=79&t=6008

Man wat een mooie dame, mooi lief gezicht, goed figuur, niet slank maar gewoon normaal. Ze heeft qua gezicht wel wat weg van Nikkie Plessens. En wat is ze geil zeg. Niets is haar te dol. Lekker tongen zc in der kutje en kontje. Ze heeft een klit piercing komt heftig klaar met beffen en als je je best doet squirt ze ook nog. Ze wil graag zaad in der kutje hebben zoveel mogelijk. Nou vanavond gaat ze gangbangen dus komt wel goed. Ze heeft ook nog een normale job dus vandaar dat ze dit niet zo vaak doet. Ik heb even geen link van de gb advertentie want die is al weg daar ze genoeg gegadigden hebben.
Ik hoop snel eens een gangbang met der mee te maken. :)

Der vriend regelt de afspraken. Wel een geschikte kerel. Zie je verder ook niet als je dat niet wil alleen bij binnenkomst en als je weg gaat.
Toppertje deze dame. :D

A

Anonymous

Guest
Man, je neukt er flink op los, is je geldboom nog niet leeg :lol: :lol: :lol: :lol:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Als je lief bent heb je weleens mazzel ;)

En zeg jij nou niiets. Jij neukt er ook aardig wat :cool:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nee dat is ze niet. Chanel uit Sliedrecht is 34 jaar en zekers geen latina.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nee maar wel een link richting Sexjobs die geactiveerd wordt wanneer ze weer gaat gangbangen.

Het is wel haar bedoeling om morgen in Rotterdam en omgeving te gaan ontvangen vertelde ze mij. Dus ff sj en/of Kinky in de gaten houden. ;)

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
302
151
Hmm Lekker Ding heeft tegenwoordig aandelen Chanel en vervult de functie van secretaris (lees: hij beantwoordt de mails die richting Chanel worden gestuurd). :?

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Niks mis mee toch als dat zo zou zijn ?
Als die lieve schat het zelf moet doen is dat niet te doen voor haar.
Zal straks mijn ervaring delen.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Eind van de ochtend kort voor 12:00 uur was ik op de afgesproken locatie. Even een foto gestuurd ter bevestiging en kort er na het kamernummer ontvangen van de gene die alles voor haar regelt. Ontspannen er naar toe gelopen en na 2 of 3 keer kort kloppen op de deur werd er open gedaan door een heerlijk wijffie op zijn Rotterdams gezegd in een spannend pakje. Bij binnenkomst gelijk heerlijk tongzoenen en ik wist gelijk dat dit goed zat. Het voelde heel vertrouwd en of ik haar al veel langer kende wat niet zo was helaas. Chanel is een heelijke lange vrouw met een heerlijk lichaam met goeie stevige tieten. Ze ziet er echt waanzinnig uit naar mijn mening. Zou als ik haar op straat zie lopen er op zeker mijn nek voor verrekken en haar nakijken. Ook heeft ze een aantal tatoeages op haar armen die mij totaal niet in de weg zaten.

Hoe ziet Chanel er uit. Ze was met hakken aan iets groter dan dat ik ben en ik ben ongeveer 1,84. Ze heeft mooi lang haar en ik denk een grote stevige Cup C met heerlijke reagerende tepels. Een heel klein buikje wat totaal niet storend is. Ze zoent heerlijk trouwens en weet wat je als vent lekker vindt maar vergeet ook niet om zelf te genieten. Na binnenkomst gelijk voor 1 uur afgerekend. Hierna haar uitgekleed en zelf ook uitgekleerd waarbij ik al snel ontdekte dat ze een clitpiercing had. Vond dat een leuke verrassing :D :D . Had me kort er voor thuis nog gewassen waardoor we dat niet meer hoefde te doen. Woon gelukkig 12 minuten met de scooter bij haar vandaan waar ze ontvangt vandaag. Was te warm om met de auto te gaan :lol: :lol: . Omdat het zo warm was had ik ook in een plastic tas 2 handdoeken voor mezelf en een kleine koeltas met drinken en koelelementen meegenomen wat ze heel slim vond.

Uiteindelijk lagen ze samen naakt op een lekker bed en hebben heerlijk liggen genieten van elkaar. Tijdens het zoenen en voelen bij elkaar vroeg ze waar ik zin in had, waarop ik zei als jij me nou pijpt wil ik je lekker likken. Waarop zij zei. Welke vrouw wilt dat nou niet dus hop wij in standje 69. Ze pijpt echt lekker en met gevoel en ik kon haar heerlijke kale kutje met clitpiercing beffen. We genoten echt van elkaar. Op een gegeven moment zei ze. Ik ga even liggen en dan mag je me klaar beffen want daar ben ik wel aan toe. En wie ben ik dan om nee te zeggen. Dus heb haar zoals mijn naam luidt heerlijk gebeft en na een tijdje kwam ze heerlijk klaar en was haar kutje echt drijf nat.

Vervolgens vroeg ze me of ik haar alsjeblieft wilde neuken want ze wilde mij in haar voelen, want ik had een lekkere dikke vleeslul zei ze. Gelijk maar 1 van de 2 handdoeken die ik meegenomen had onder haar gelegd zodat het bed nog even schoon bleef, want ze moest heel de dag nog. Gleed zonder problemen in haar heelijke natte maar3 strakke kutje en heb haar heerlijk geneukt en natuurlijk veel te snel klaargekomen. Ze was verbaasd dat ik zo veel zaad spoot en vroeg of ik het voor haar opgespaard heb. Had inderdaad 2 weken niet met mezelf gespeeld en heb haar niet verteld dat ik Zink tabletten slik naar aanleiding van het onderwerp Meer room spuiten hier op ons forum.

Na de 1e ronde hebben we ons even snel opgefrist en snel wat aangetrokken om buiten even te roken want dat mag op de kamer helaas niet. Hierna weer terug naar binnen en weer uitgekleed en op bed teecht gekomen. Lekker liggen vrijen en praten en wat meer over haar te weten gekomen. Helaas had was mijn lul eigenwijs en was er geen leven meer in te krijgen hoe goed ze ook haar best deed waarop wij ons definitief hebben opgefrist en aangekleed. Kan niet anders zeggen dat Chanel een kanjer is waar we heel zuinig op moeten zijn. Echt op zijn Rotterdams. Het is een lekker wijf die weet wat ze wilt en waar ze van houdt en geniet en ook jou laat genieten. Ze vroeg of ik nog eens terug kom bij haar want ze vondt het fijn en gezellig en dat vond ik zelf ook. Al moet ik er een uur met de auto er voor rijden desnoods maar terug komen doe ik bij haar. Heb echt genoten van en met haar.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
khmer35 zei:
Hmm Lekker Ding heeft tegenwoordig aandelen Chanel en vervult de functie van secretaris (lees: hij beantwoordt de mails die richting Chanel worden gestuurd). :?

En wat is daar verkeerd aan en waarom zo rare smiley. jaloers of zo. beetje jammer khmer35.

Terug
Naar boven