Chanel - Rotterdam

A

Anonymous

Guest
Ik ben er vorige week geweest, maar vond het maar zozo. Dame is een halfbloedje, lang en heel slank en ik vond haar ook niet zo knap. Wat de seks betreft doet ze wel alles: neuken zonder condoom, deepthroat, slikken, anaal, volspuiten etc. en ze komt ook eerlijk over.

A

Anonymous

Guest
Aah oké, bedankt voor je reactie.
Ik heb een mail gestuurd dus wacht de reactie even af.
'knap' is natuurlijk iets subjectief dus dat zal ik dan zelf moeten ondervinden. Klopt haar leeftijd een beetje, 26, of meer richting milf?
En hoeveel man waren er vorige week aanwezig?

Thanks voor de reactie

Rick Flip

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Bare Lovertje zei:
Ik ben er vorige week geweest, maar vond het maar zozo. Dame is een halfbloedje, lang en heel slank en ik vond haar ook niet zo knap. Wat de seks betreft doet ze wel alles: neuken zonder condoom, deepthroat, slikken, anaal, volspuiten etc. en ze komt ook eerlijk over.

Ontvangt zij in een hoge flat op hoge etage in de wijk achter de Prinsenlaan in Rotterdam Oost en is de slaapkamer links als je uit de woonkamer komt en de douce tegenover de slaapkamer en niet al te groot ? Volgens mij blowt zij of haar vriend ook. Achter de woonkamer is een open ruimte waar je je kleren kan neerleggen ? Ze is echt slank met kleine tietjes Cup A volgens mij. Als dit inderdaad zo is weet ik wie ze is en staat ze al op het forum.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Beffer007 bedoelt dus of het deze dame zou kunnen zijn.

https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=79&t=7317&hilit=Anna
En daar lijkt het wel op. Snap dan alleen de naamsverandering niet. ;)

Maar ze gaat er 2 op een dag doen met een tijdsduur van 1,5 tot 3 uur...
De Anna die wij kennen hield het na een krap 1,5 uur steeds voor gezien want werd moe enzo.
Dus die gaat de 3 uur echt niet volmaken.
Dus nu slaat de twijfel toe.

Mike8

Toogplakker
5 jan 2018
29
1
Zojuist binnen geweest na een adres wijziging in Rijswijk uitgekomen. Om 15;15 was ik de eerste.
Ze deed me verdomd veel denken aan rozemarijn Wat destijds voor mij echt een flop was.
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=92&t=6545&p=61724#p61724Als ik enige twijfel had gehad dat het Anna was dan had ik het misschien nog overwogen maar ik vermoed dat het dus een ander persoon is.
Het huis was echt te ranzig voor woorden. Ik heb een paar woorden met haar gewisseld en kon even de slaapkamer checken. Die was al net zo erg als de woonkamer.
Ik hou van nasty maar dan wel met een vrouw en niet dat ik blijf plakken aan het bed 😂
Ik ben dus beleefd maar weer weggegaan. Ze had er begrip voor.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dank voor je bericht man. Jammer dat het zo intens slecht c.q. vies was.
Heeft je nu alleen brandstof en tijd gekost en verder niks gelukkig.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Wat een kloothommels, kreeg vanmiddag nog een mailtje van dat het Hoogvliet Zalmplaat was.
Maar had al eerder bedankt. Maar dit slaat nergens op.

:evil:

Mike8

Toogplakker
5 jan 2018
29
1
Hey Bare raider,
Beste omschrijving vindt je in de link van haar toen ze nog Roozmarijn heten.
Het is een lange slanke timide dame. Slonzig uiterlijk maar destijds wel schoon. Ik denk nu ook wel, heb er alleen op de bank zien zitten vandaag.

Kreeg om 16:25 nog bericht waar we bleven. Kon het niet laten om even verder te vragen. Er was toch nog iemand gekomen en heb het vermoeden dat hij de enige was die gebleven was. Vraag me af of hij er nog een feestje van heeft kunnen maken 😂

A

Anonymous

Guest
Ik ben ook niet geweest. In quarantaine door covid. Achteraf niet echt rouwig om zo te lezen!
Jammer hoor, hoop echt weer op een keer een goede GB met een leuk meisje/milfje regio Rotterdam/Den Haag..

Terug
Naar boven