Chaartjuh - Almere

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Chaartjuh in Almere
Deze dame geprobeerd. Ontvangt in Almere en is ongeveer 25 jaar. Over het algemeen een positieve ervaring. In de advertentie staat nu: Op zoek naar iemand met lekkere hou vast geen super slank figuur maar lekker houvast ben je hier goed. Als een dame dit zegt dan is het geen Rubens figuur maar met ettelijke kilo's meer.
Dat was eigenlijk het voor mij het enige negatieve, En als je van dik houdt is het een leuke dame.
Ik had afgesproken voor 60 minuten, Tarieven waren 30 voor €50.- en een uur voor €75.- Dit was voor neuken zonder condoom. Volgens zeggen was de dame pas begonnen met dit werk dus de tarieven kunnen veranderen.
Ik heb mij prima vermaakt, verschillende standjes en vooral zonder het rubbertje. Het was meer een GFE met lippenstift en alles wat daar bij hoort.
Foto's zijn van haar.
Herhalingsgevaar: niet groot want ik val niet zo op deze omvang.

http://www.sexmarkt.nl/advertentie/352443/op-zoek-na-geile-betaalde-mannen-

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
Deze dame deze week bezocht.
Aardige dame.
Bij aankomst eerst wat gedronken en wat gepraat.
.
Daarna naar de slaapkamer gegaan.
Ze heeft een hond maar die gaat de slaapkamer niet in.
Ze kan lekker pinpen en vind het lekker om gelikt te worden.
Zonder rubber haar kutje flink volgespoten.
.
Had voor een half uur betaald en ben er zeker ruim een uur geweest.

Ze kijkt niet op de klok

Alibaba

Toogplakker
28 apr 2015
249
5
Ik maak uit de berichten niet echt goed op wat nu haar figuur is.

Stevig, gezet, of gewoon dik?
Heeft iemand een verlossende omschrijving?

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
550
186
Ik lust wel volle dames . Dus dame benaderd en na een week kreeg ik een reactie. Vraagt geen 50 meer maar 150 euro.voor mij iets teveel van het goede voor een amateurtje .

hadaka

Toogplakker
5 jun 2015
26
7
Vandaag bij "Loesje" geweest.

Lief verlegen meisje 24 jaar met een verhaal.
Daten doet ze af en toe. Eerst gebeld maar voorkeur van haar is app.
Gevoel dat ze geen liever niet onder de 30 date.

Kosten €65 zonder.

Ze kroop onwennig tussen de dekens en ik kroop er naast.
Ze zoent met volle overgaven en werd met beffen goed nat.
Kan heb er zo inschuiven.

Ze is wel erg passief en best wel stevig.
Schoon en ik kon mij ook wassen. rookt wel.
Herhaling, weet ik niet. ze had niet mijn type kutje. wil wel lekker lippen tegen komen met beffen.

vigelandzoon1970

Snuffelaar
15 mei 2015
24
0
hadaka zei:

Kosten €65 zonder.

Herhaling, weet ik niet. ze had niet mijn type kutje. wil wel lekker lippen tegen komen met beffen.

Wat is haar app.

het witte goud

Ervaringsdeskundige
12 nov 2015
568
141
vigelandzoon1970 zei:
hadaka zei:

Kosten €65 zonder.

Wat is haar app.

Al ruim 2 jaar lid en geen enkele recensies alleen maar vragen om telefoon nummers.

kinkylul112

Snuffelaar
23 apr 2015
23
0
Heb Chaartjuh laatst bezocht. Een vriendelijke en zeer volle volksmeisje. Mocht je een hekel hebben aan huisdieren dan raad ik je het wel af. Zij heeft namelijk 3 katten en 1 hond.

Kreeg heel netjes een drankje aangeboden en we zijn direct de slaapkamer ingegaan. Chaartjuh is passief, maar laat veel toe en past zich makkelijk aan jou tempo aan. Geen enkele tijdsdruk gevoeld tijdens het neuken, en heb haar denk ik wel 40 minuten lang heftig lopen tongen en penetreren. Na de creampie haar nog een minuutje geneukt wat daarna resulteerde in een nogal "witte lul".

Al met al tevreden over de service/locatie/prijs. Heb 70 euro betaald voor 30 minuten, maar kon dus langer blijven.

Wellicht kom ik in de toekomst nog een keer terug als de nood hoog is. Ze is namelijk niet de knapste meid op dit forum, maar wel te doen ;)

A

Anonymous

Guest
kinkylul112 zei:
Heb Chaartjuh laatst bezocht. Een vriendelijke en zeer volle volksmeisje. Mocht je een hekel hebben aan huisdieren dan raad ik je het wel af. Zij heeft namelijk 3 katten en 1 hond.

Kreeg heel netjes een drankje aangeboden en we zijn direct de slaapkamer ingegaan. Chaartjuh is passief, maar laat veel toe en past zich makkelijk aan jou tempo aan. Geen enkele tijdsdruk gevoeld tijdens het neuken, en heb haar denk ik wel 40 minuten lang heftig lopen tongen en penetreren. Na de creampie haar nog een minuutje geneukt wat daarna resulteerde in een nogal "witte lul".

Al met al tevreden over de service/locatie/prijs. Heb 70 euro betaald voor 30 minuten, maar kon dus langer blijven.

Wellicht kom ik in de toekomst nog een keer terug als de nood hoog is. Ze is namelijk niet de knapste meid op dit forum, maar wel te doen ;)
Net terug van deze dame omdat ik haar toch een keer bezocht wou hebben en kan bovenstaande volledig beamen behalve dan dat ik €65,- voor een half uur betaald heb. Voor mij zal het wel bij deze ene keer blijven omdat het niet mijn type is en Almere ook niet om de hoek ligt voor mij.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
vigelandzoon1970 zei:
Bareneuker zei:

Inderdaad, een leecher 1ste klas!

Jullie doen netalsof jullie getrouwd zijn met die vrouwen hoe kan ik een recensie geven als jullie als zo moeilijk doen.

Door eens zelf eens naar een dame te gaan die aan nzc doet en dan eens een recensie te plaatsen. Is dat soms moeilijk te begrijpen???

A

Anonymous

Guest
Ik heb haar nummer nadat ik haar bezocht had verwijderd omdat het voor mij een eenmalig bezoek was maar als je haar een bericht stuurt op sexmarkt krijg je meteen haar nummer en kun je haar appen. Wellicht heeft kinkylul112 haar nummer nog wel.

willemdewipper

Toogplakker
16 aug 2015
55
1
Afgelopen week Chaartjuh in Almere bezocht. Wat er hierboven over haar is geschreven klopt aardig.

Ze is vriendelijk, maar nogal dik en een beetje simpel. Type vroeg verlept. Pluspunt is dat ze geen haast heeft, ze probeert je niet zo snel mogelijk de deur uit te werken. Pijpen is prima, rustig en diep. Neuken laat ze gebeuren. Daar moet je zelf iets van zien te maken. Ze was veel natter en strakker dan ik verwachtte. Met het licht uit best te doen.

Als de nood hoog is en je wilt niet veel geld uitgeven, geen slechte keuze.

Terug
Naar boven