Ceria - Tegelen

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
550
186
Jaren geleden ooit een keer geweest. Heb haar niet bare kunnnen nemen. Maar destijds lacteerde ze dat was wel leuk en ze kon spuitend klaar komen..

pieter

Toogplakker
6 apr 2015
62
13
In een ver verleden, ruim 15 jaar terug, haar diverse malen bezocht. Toen der tijd altijd bare.
Maar ook bij mij nu niet meer. Maar zeer zeker meer dan je geld waard. Superdate.

Danyel

Toogplakker
10 jun 2025
86
64
Daar ik deze dame voor corona enkele keren heb ontmoet.
In de week haar advertentie tegengekomen.
Ze ontvangt nog.
Een afspraak gemaakt. Afspraak maken was zo gebeurt. Toen ik bij haar aankwam had ze een doorzichtig rood jurkje aan zonder slipje. Haar kontje en kutje waren dus al goed te zichtbaar toen Toen ze haar jurkje uittrok zag ik een heerlijk lijf met mooie borsten en een heerlijke geile kont en Fris en zoetige Kut. De seks was geil. Er hangen spiegels boven en achter het bed dus haar lijf is goed te bewonderen! Ze is gek op tongzoenen en het is heerlijk om met haar te tongen terwijl zij met haar mooie kutje op je pik zit. Pijpen kan ze lekker. Met haar geile tong mijn gevoelige op mijn eikel. Deze vrouw al een stuk over de 50 jaar is lekker.. Ik ga zeker nog eens terug. Al zou het alleen maar zijn om nog eens dat lekkere kutje te proeven.
Geen condoom gezien en gebruikt
Geweldige ervaring met dit seks beestje als je van rijpere vrouwen houd

Laatst bewerkt:

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Foto's en prijs al 10 jaar hetzelfde. Paar keer geweest lang geleden. Ongelofelijke dame met veel inzet. Ze was pas tevreden als jij op je knieën naar huis ging. Inderdaad nzc en super gfe.
Als ik bovenstaande verhaal lees, nog steeds zelfde inzet.
Geweldige vriendelijke dame

wooley4766

Toogplakker
10 feb 2021
96
80
Idd voor corona een keertje bezocht in een inmiddels gesloten privehuis in tegelen.
super geile tante die ook zelf plezier eraan beleeft.toen ook geen cd gezien.

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Ceria heb ik ook regelmatig bezocht. Echter Bare dat is verleden tijd. Ze genieter zeker zelf ook van maar intiem is de laatste jaren altijd MET cd.
Toch bezoek ik haar nog regelmatig voor de prettige sfeer en inzet. Echter dingen zoals bare en squirten zijn verleden tijd.

Danyel

Toogplakker
10 jun 2025
86
64
Ceria heb ik ook regelmatig bezocht. Echter Bare dat is verleden tijd. Ze genieter zeker zelf ook van maar intiem is de laatste jaren altijd MET cd.
Toch bezoek ik haar nog regelmatig voor de prettige sfeer en inzet. Echter dingen zoals bare en squirten zijn verleden tijd.
Maak haar goed geil en laat haar ook genieten en je gaat merken dat alles kan. Meer vertel ik niet.

Terug
Naar boven