Cayetana - Gent

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Edit moderatorteam: titel aangepast.

Op Redlights gevonden, maar een tijd terug (toen heette ze Lola) mee gefeest via een dame van de chatbabe. Met zijn drieën dus. Ze (Cayetana) schijnt nu in Gent te zitten, maar toentertijd zat ze in Antwerpen Zuid.
Ze is wel ouder dan op de foto's, maar wel heel sympathiek en zeer heet. Goed lijf ook zeker. Zeer goed bedeeld. en geen condooms gezien.
Feestvreugde werd door haar vergroot mbv een pijpje met iets erin dat om de twintig minuten rondging. Daar werden we alle drie knettergeil van.
Voor een uurtje 100 betaald, maar we waren zo geil dat de tijd volledig werd vergeten. Een hele toffe en dolle nacht en goede deal dus.
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/cayetana-in-gent.html

Laatst bewerkt door een moderator:

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Heb gevraagd hoeveel het is voor 30 minuten zc.
Kreeg de vraag of ik altijd in 30 minuten kan klaarkomen.
Ik zei,dat ik nogal gemakkelijk klaar kon komen in 30 minuten.
Toen meldde ze ,dat ook 2 keer kon.
Ik zei,dat ik niet zo gemakkelijk nog een keer kon klaarkomen in een bepaalde tijd.
Kreeg dan een lithanie terug dat ik niet welkom was bij haar,en dat ze niet in de zorg werkte.:(
Ik gaf dan aan dat ik zei,dat ik geen 2 keer kon klaarkomen in een bepaalde tijd,omdat ik haar geen teleurstelling wou geven.
En dat ik natuurlijk kon proberen om 2 keer klaar te komen.
Ok,zei ze,maar geen uren tussendoor wachten.
Ik zei,ok.
Ik wil hiermee zeggen dat ze,denk ik een beetje wispelturig is.
Ik denk toch dat het een normale vraag is,hoeveel het is voor een bepaalde tijd.
Ze gaf ook nog aan dat je betaalt voor de prestatie,en niet voor tijd,en dat ze niet ontvangt met een timer.
Of ik ga langsgaan weet ik nog niet.
Zal afhangen van de manier hoe ze op mijn vraag voor afspraak reageert;)

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Ik ben daar natuurlijk wel geweest in het kader van een sexfeestje met "snoepgoed".
Toen was ze supertof en kon echt alles.
Als je een verzorgd voorkomen hebt (shaved, clean, etc) dan loopt ze zelf ook lekker geil.
Ik denk dat het bij haar wel een wisselwerking is en niet alleen een droge transactie waarin de minuten worden geteld (of de orgasmes, hahaha).
Als het een beetje klikt, kun je hier veel uithalen.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Ze gaf aan vanaf 100 euro.
Volgens haar melden,is het inderdaad niet een kwestie van een droge transactie,maar gewoon een fijne tijd beleven.
Zal nog zien of ik eens langs ga.

Franklas

Snuffelaar
27 okt 2022
14
6
Heb met haar contact gehad. Eerst even gebeld en gevraagd welke vergoeding ze redelijk vond. En hoe lang van te voren bevestigen en zo.
Toen ik in een app iets later aangaf dat in de middag niet ging lukken kreeg ik een hele tirade van haar dat ik tijd verpeste, oneerlijk was en op de faker list ging.
Tussen mijn eerste vraag en de melding dat die middag niet ging lukken zat een minuut of 10. Volgens mij is ze schizofreen of zwaar aan de drugs en paranoïde. Lijkt op de ervaring van Loperken.
Heb haar geblokkeerd. Aanbod genoeg in de regio.

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Ik heb ook zo'n ervaring met haar gehad. Als je niet meteen afspreekt en naar haar toe gaat, gaat ze door het lint en krijg je de volle laag.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Weer bij toeval tegengekomen bij een latina vriendin (Wilma uit Peru) in Antwerpen.
Begon heel leuk en alles kon bij die twee.
Bij elkaar 130 afgetikt.
Later begon hun pijpje coke roken meer de overhand te krijgen en voor mij tijd om te vertrekken.
Ze schijnt wel nog steeds in Gent te ontvangen.

Puresex

Legende
28 apr 2022
1.250
438
Weer bij toeval tegengekomen bij een latina vriendin (Wilma uit Peru) in Antwerpen.
Begon heel leuk en alles kon bij die twee.
Bij elkaar 130 afgetikt.
Later begon hun pijpje coke roken meer de overhand te krijgen en voor mij tijd om te vertrekken.
Ze schijnt wel nog steeds in Gent te ontvangen.
Kan je aub link geven? De link is dood.

Scania21

Toogplakker
19 apr 2021
42
13
Heb foto's genomen dit is ze

Bijlagen

• Screenshot_20250517-092444_Chrome.jpg
    Screenshot_20250517-092444_Chrome.jpg
    284,4 KB · Weergaven: 219
  • Screenshot_20250517-092454_Chrome.jpg
    Screenshot_20250517-092454_Chrome.jpg
    168,1 KB · Weergaven: 218
  • Screenshot_20250517-092502_Chrome.jpg
    Screenshot_20250517-092502_Chrome.jpg
    162,9 KB · Weergaven: 218

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364
Er zijn er genoeg op dit forum die willen betalen voor een bek vol stront of een pik vol soa.

Dus over het betalen aspect moet men niet onderdoen hier me dunkt.

• Like
Waarderingen: piet

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Volgens mij zit ze nu in Turnhout. Neemt alleen niet op. Kan toeval zijn natuurlijk.

Terug
Naar boven