Cassie & Carla - Antwerpen

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
Ik vertrouw het niet. RedLights staat vol, althans regio Antwerpen in elk geval, met van die 'open en bloot' nzc advertenties. Die ads rammelen aan alle kanten, 'sex without condom' in de gebruikersnaam of titel, de redelijk lage prijs in combinatie met het fotomodel dat gepresenteerd word, 'zuid europees' als ethniciteit maar VK als nationaliteit, ook slecht sprekend Engels voor iemand die uit de VK komt, en ze verteld dat ze 22 is, maar in het profiel staat 26.

Ik denk een geval belazerij in de zin dat ze misschien wel echt bestaat, maar dat als je er eenmaal bent ze 15 kilo zwaarder is, andere vrouw, en elke handeling een flink prijskaartje met zich mee brengt, en ze de boel zo snel mogelijk afraffelt om je weer buiten de deur te krijgen. Met zo weinig mogelijk inzet zo snel mogelijk geld willen verdienen, daar ruikt het naar.

Maar dit zegt mijn gevoel, ik weet natuurlijk niet of het echt zo zit bij deze ad/ads.

Tja, je kan in elk geval ze eens contacteren en kijken wat ze zeggen, vragen ze een voouitbetaling, dan weet je gelijk dat het foute boel is.

Fonzy

Toogplakker
17 jan 2020
159
71
Op een ander forum dit gelezen :
Om het zeer kort te houden, had met deze dame om 15 uur afgesproken en eenmaal toegekomen, de bel , opengedaan, en wat een lelijk wijf dat er opendeed weet ik niet, maar het was zeker niet de dame of de dames die zich voorhielden als de zusters, waarom toch, meisjes jullie weten toch dat we deze onzin moe zijn en ons omkeren en dat heb ik dan ook gedaan, go back home, ik ben het echt beu om fake vrouwen te ontmoeten
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sisters-arrived-in-belgium.htmlmet deze..

Dus zoals vermoed te mijden.

Terug
Naar boven