Cash

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.256
hou alle:
- metaal bij (blikken, deksels van potten..)
-koper
-alu (drankblikjes)
-..
brengt wat op..

stefan.1207

Snuffelaar
10 dec 2017
24
6
Twee dingen. Ten eerste: ik vind het een kromme gedachte dat je, als je een relatie hebt, enkel naar een betaalmeid zou gaan als je thuis geen goeie seks hebt. Ik heb de meest fantastische seks met mijn vrouw, die er ook nog eens fantastisch uitziet. Toch heb ik soms de onweerstaanbare drang om eens 'iets nieuws' te verkennen. Dat het eigenlijk ook 'verboden' is, maakt het bovendien spannender.

Ten tweede: heb je geen Visa? Mijn vrouw bijvoorbeeld checkt kijkt weleens de rekeninguittreksels na - niet om me te controleren, want ze vertrouwt me haha - maar kijkt nooit naar de Visa-uitgavenstaat. Daar heeft ze trouwens ook geen toegang tot. Als ik van een verboden vrucht ga genieten, haal ik dus steevast af met de Visa. Als ze zich dan afvraagt waarom er zoveel naar een Visa-afrekening is gegaan, zeg ik gewoon: enkele keren getankt. Of zoiets. Dat doe ik zo inmiddels al een jaar of dertien.

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Tja en jij verteld dit met trots daar kan ik ook wat over vinden….

Ik ben het er wel helemaal mee eens dat een man graag ook eens wat anders wilt nemen dan zijn eigen dame. Daarom zou ik dus alleen trouwen met een dame die daar niet moeilijk over doet.

Want er over liegen en bedriegen daar heb ik geen zin in al snap ik het wel heel goed, die spanning maakt het nog veel lekkerder dan dat het eigenlijk is.

Misschien moet dat eens gecheckt worden, of je testosteron en andere gelukshormonen niet enorm een boost krijgen als man als je buiten de deur eet :lol:

Mja als je financiën gekoppeld zijn is het gewoon lastig, altijd een aparte eigen rekening houden :twisted:

Laatst bewerkt door een moderator:

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Misschien statiegeldflessen gaan sparen, zegeltjes bij de supermarkt sparen en inleveren voor cash geld.

Lastig hoor. Ik denk dat beide partners een eigen rekening zouden moeten hebben en van daar uit storten op een gezamenlijke rekening voor de huishoudelijke pot... je eigen rekening blijft dan alleen voor jezelf.. ik

Het lijkt mij erg lastig om de hobby uit te oefenen met maar 1 zichtrekening/ betaalrekening.

13 mei 2015
1.163
462
Sinds mijn scheiding heb ik een 'eigen rekening'.
Je stort maandelijks een samen overeengekomen bedrag op een gezamenlijke rekening, maar behoudt het beheer op alles wat overblijft.
Zo simpel kan het leven zijn. ;)(y)

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Je hebt zeker alle wijsheid in pacht , klinkt alsof je nog nooit een relatie gehad hebt of zeker niet van langere duur ..... Denk maar niet dat alleen mannen vreemd gaan maar vrouwen doen dit net zo hard omdat ze vinden dat de man te weinig doet in bed .....
Waar zijn dan al die mannelijke prostituees waar al die ontevreden vrouwen naartoe gaan? 🤣🤣

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Even alle gekheid op een stokje: als je alles deelt met je partner sta je 100% onder controle. Wanneer je partner ook nog goed kan rekenen zal het lastig worden om te verklaren waarom het tanken en de boodschappen ineens honderden euro's per maand meer kosten.
De enige oplossing is een tweede geldstroom te creëren die buiten het toezicht van je partner valt.

rubberkwijt

Snuffelaar
30 sep 2020
11
0
Koop een boot.gaat er iets kapot dan is echte monteur niet te betalen en nieuwe onderdelen ook niet,dus dan gaat alles cash.Nog beter koop een opknapper:ROFLMAO:

Olderlover

Toogplakker
26 aug 2020
85
19
Je kan met een aannemer meegaan en helpen, eentje die zwart vergoedt. Je geeft thuis dan een deel af.

Een maat van me beheert de kas van een mannenclubje. Hijzelf moet daarom als vergoeding niets of weinig voor bijdragen maar dat weet het thuisfront niet. Daar denkt men dat je telkens je deelname betaalt.

Voormalig lid 24316

Toogplakker
7 okt 2021
122
160
Mijn opa leverde elke maand (in het begin van zijn loopbaan elke week) keurig zijn salaris (in contanten) in bij mijn oma - en kreeg dan een dag later zakgeld. Voor rookwaren, een goede fles naar keuze en ... geen idee, wie weet ...

Toen mijn veel te vroeg overleden geliefde partner nog leefde, hadden we een gemeenschappelijke rekening. Ik ging nooit - al dan niet ervoor betalend - vreemd. Vond en vind ik niet respectvol - laat staan liefdevol. Geen probleem dus.

Nu wil ik geen relatie meer. Nog wel een gemeenschappelijke rekening, want om daar vanaf te komen heb je een notariële verklaring van erfrecht nodig en een notaris rekent per uur, werkt er zeker 63 minuten aan en rekent dan met een professionele grimlach twee arbeidsuren.

Mijn geliefde vindt op dit moment alles best. Voor welke dame ik de nog steeds gemeenschappelijke rekening ook plunder.

Desondanks: nee, ik raad u geen moord aan ...

snakedoc0000

Toogplakker
2 mrt 2020
153
128
Sinds mijn scheiding heb ik een 'eigen rekening'.
Je stort maandelijks een samen overeengekomen bedrag op een gezamenlijke rekening, maar behoudt het beheer op alles wat overblijft.
Zo simpel kan het leven zijn. ;)(y)
Wij hebben ook zo'n constructie. Ieder een eigen rekening en een gemeenschappelijke voor de hypotheek en boodschappen ed. Salaris komt op de eigen rekening. Probleem opgelost.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
My 2 cents…

- Bij sommige werkgevers kun je een deel van je geld naar een andere rekening storten. Goed moment om in te richten bij de volgende salaris verhoging🤷🏾‍♂️ (heb je gelijk een echte reden om nu voor die promotie te gaan🚀)

- Weet het anders ook niet anders dan de ideeën die zijn geopperd. Iets contant kopen via marktplaats bijvoorbeeld zodat je kan spelen met de prijs. Maar jah. Zet niet echt zoden aan de dijk.

- Mooiste zou zijn als je maandelijks naar een terugkerend iets moet. Bijvoorbeeld een spiermassage of weet ik veel wat en die masseur is toevallig een maat van je🥴. Nadeel is dat het een echte echte maat moet zijn natuurlijk🤷🏾‍♂️. Beetje complex allemaal

- Volgende verjaardag een "envelopje" vragen.

- je ouwe meuk verkopen

Anyways. Ben ook blij dat ik de zaken gescheiden heb maar jah dan nog zou ik geen issues hebben. Ik gun iedereen een full disclosure relatie zonder geheimen. De vrijheid is ongekend fijn.

Succes met alles iig!

Laatst bewerkt:

raetsel

Toogplakker
26 mei 2015
68
63
Ook niet onbelangrijk, als jullie allebei ongeveer evenveel inleggen, en jij smokkelt er 100 euro uit om ff buiten de deur je ding te doen, betaalt jouw partner dan in feite niet jouw uitstapje voor de helft? :LOL: Mooie boel..

Toch maar een side-job zoeken?

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Haha dat klopt. Maar ik denk dat de meeste partners precies hetzelfde doen (misschien voor een ander doel😜)

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Vind zelf naar de hoeren gaan minder erg dan vreemd gaan eerlijk gezegd . Er komt geen gevoel bij kijken en er is geen wederzijdse sympathie, het is een betaalde maar wel seksuele dienst

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven