Cash

Blackline81

Snuffelaar
19 feb 2021
12
0
Heel simpel...

Gehuwd met gezamenlijke zichtrekening.
Stel ik heb €100 nodig om eens te gaan wandelen ;)

Iemand een tip? Behalve scheiden :lol:

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Dat probleem heb ik gelukkig niet.
Ik kan je daar dus ook niet mee helpen

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
De grootste fout heb je gemaakt toen je instemde met die gezamenlijke rekening... Toen ik nog samenwoonde, hadden we er ook een, maar we hadden ook elk onze eigen rekening. We schreven allebei maandelijks een betaald bedraag over naar de gezamenlijke rekening en over de rest beschikten we vrij.

Het enige wat ik in jouw geval kan verzinnen, is regelmatig dingen cash betalen en dan af en toe de rekening opblazen. Nieuwe gsm gekocht, maak hem wat duurder voor haar. Of zelfs wekelijkse boodschappen, lap er eens twnintig euro bij. Daarvoor moet je wel vaak genoeg cash betalen om het vlot te laten werken zonder dat ze achterdochtig wordt, wat in het jaar 2021 natuurlijk vervelend kan zijn.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Aan de kassa van de warenhuizen extra cash vragen..
op je bankuittreksel staat dan 122,3 euro Albert Heijn, is 73,3 euro voor koopwaar en 50 cash voor een halve neukbeurt :lol:

didier

Snuffelaar
7 apr 2016
22
1
Ik heb hetzelfde probleem, maar los dat op bij mijn tankbeurt met de auto. Ik tank, soms niet helemaal vol, en vraag om € 20,= of 40,= extra cash. Dan spaar je in een maand 80 - 100 euri's :D :lol:

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Je kan overal extra pinnen, iedere supermarkt, benzinestation, restaurant etc

In België bij de Delhaize kan je extra pinnen

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Nou ik vind deze echt goed topic en vraag

Ik geloof in niet vreemd gaan :p Behandel mens hoe jij zou wil behandeld worden ;)

Is makkelijk om te zegen hier of daar extra pinnen , maar ik let op alles

Voorbeeld

Je woon samen , doet elke maand 1x boodschappen en tank elke keer vol , dan weet je precies hoe lang je met een volle tank kan gaan

zelfde met boodschappen , je hebt een vaste bedrag die je elke maand uitgeef aan dit soort dinges

Nou als je ergens gaat bij pinnen , zou ik 20 euro extra bij pinnen , want ja stel de vraag kom , Schat wat heb je nou bij winkel gehaald dat 76 euro

kost ? Heb je een Bon ? Je kan beter een goed overzicht maken en vraag is let ze op alles of veel

Beste verbergring is als je drugs doet , of cigarettes' of alcohol , en dan alle geld die je bij pin bij een winkel was voor Tabak of drank

Hoe vaak je wil afspreken , heeft ook invloed en belang etc

Ik kan boek schrijven , maar ja Nederlands is niet me lieveling taal om te schrijven

Maak niet uit hoe goed je het doet uit eindelijk moet je tog kleine leugen erbij gooien

Succes verder

Groetjes
Baley :cool: :cool: :cool:

A

Anonymous

Guest
Maak het bespreekbaar. Ofwel ze is ruimdenkend en vindt het prima, ofwel ze flikkert je de deur uit. In beide gevallen is je probleem opgelost 🤣

Diamond

Toogplakker
21 feb 2020
69
79
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Whahhahahha 🤣🤣🤣

Laatst bewerkt door een moderator:

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Blackline81 zei:
Heel simpel...

Gehuwd met gezamenlijke zichtrekening.
Stel ik heb €100 nodig om eens te gaan wandelen ;)

Iemand een tip? Behalve scheiden :lol:

Ik snap echt niet hoe sommige mannen doodleuk trouwen met een dame die hun seksueel niet tevreden houd, dat zou ik nooit doen.

En daarmee bedoel ik dus ook andere vrouwen mogen neuken als zij niet bereid is bepaalde dingen te doen of te willen…..

Wij mannen accepteren veels te veel bs van deze dames en hun geven geen krimp toe. Terwijl bij een scheiding alle risico voor ons is.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Je hebt zeker alle wijsheid in pacht , klinkt alsof je nog nooit een relatie gehad hebt of zeker niet van langere duur ..... Denk maar niet
dat alleen mannen vreemd gaan maar vrouwen doen dit net zo hard omdat ze vinden dat de man te weinig doet in bed .....

Laatst bewerkt door een moderator:

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
Mensen gaan doorgaans pas vreemd als de aantrekking/sex in de relatie niet meer be/vol-staat. Gek genoeg is dat makkelijker dan een relatie waar vaak een hypotheek/kinderen/god weet wat aanhangt op te heffen.

A

Anonymous

Guest
Soms is het vreemd gaan een vorm van stress relief. Toen ik getrouwd was had ik veel spanningen, niet alleen in de relatie maar ook om de kinderen. Ik bezocht toen regelmatig een dame al dan niet betaald. Het vreemde is dat ik sinds de scheiding nauwelijks sex heb, maar ook totaal geen behoefte heb om het betaald te zoeken.

Overigens ken ik het cash probleem. Wat bij mij hielp was een hobby waarbij ik regelmatig rommelmarkten en zo afstruinde. Je kan daar alleen cash betalen, en je partner heeft geen idee wat je precies daar uitgeeft. Vooral niet als je regelmatig ook weer iets verkoopt.

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
katwesel zei:
deghuvo@ zei:
Ik snap echt niet hoe sommige mannen doodleuk trouwen met een dame die hun seksueel niet tevreden houd, dat zou ik nooit doen.

En daarmee bedoel ik dus ook andere vrouwen mogen neuken als zij niet bereid is bepaalde dingen te doen of te willen…..

Wij mannen accepteren veels te veel bs van deze dames en hun geven geen krimp toe. Terwijl bij een scheiding alle risico voor ons is.

Je hebt zeker alle wijsheid in pacht , klinkt alsof je nog nooit een relatie gehad hebt of zeker niet van langere duur ..... Denk maar niet
dat alleen mannen vreemd gaan maar vrouwen doen dit net zo hard omdat ze vinden dat de man te weinig doet in bed .....

Ik zeg niet dat vrouwen niet vreemdgaan. Ik zeg alleen dat wij als mannen veel te vaak settelen voor dames die niet brengen wat wij willen.

Terwijl dames wel allemaal keiharde eisen hebben en daar niet van afwijken. Kijk maar hoe snel eeen dame een scheiding aanvraagt zodra jij als man je baan verliest bijvoorbeeld.

Je kan ook binnen een huwelijk of relatie niemand dwingen tot wat dan ook en ook niet tot seks. Maar laten we aub alleen de dames belonen met een ring en kids die überhaupt ook eens doen wat wij willen en niet dat het eenrichtingsverkeer is naar hun eisen de hele tijd.

Dat is het enigste punt dat ik wilde maken. Tegenover die ring en alle financiële voorspoed die een dame krijgt, mag best goede seks tegenover staan. En als ze dat niet wilt bieden kan je uiteraard scheiden (maar scheiden is 1000% in het voordeel van vrouwen) of ze wilt niet scheiden vanwege sociale status etc maarja dan moet ze openstaan voor het feit dat jij dan buitenhuis mag eten (waar vele dames vaak ook weer niet akkoord mee gaan).

Ik bedoel las ergens dat een van onze collega's hier op het forum zit in een relatie waarbij die niet eens bare mag bij zijn eigen vriendin….. wij als mannen moeten dat soort geintjes niet accepteren, dat is mijn enigste punt. Ik heb niet alle wijsheid in pacht , ik kom enkel op voor mijn mede man in deze vervrouwelijkte maatschappij.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
deghuvo@ zei:
katwesel zei:
deghuvo@ zei:

Ik zeg niet dat vrouwen niet vreemdgaan. Ik zeg alleen dat wij als mannen veel te vaak settelen voor dames die niet brengen wat wij willen.

Terwijl dames wel allemaal keiharde eisen hebben en daar niet van afwijken. Kijk maar hoe snel eeen dame een scheiding aanvraagt zodra jij als man je baan verliest bijvoorbeeld.

Je kan ook binnen een huwelijk of relatie niemand dwingen tot wat dan ook en ook niet tot seks. Maar laten we aub alleen de dames belonen met een ring en kids die überhaupt ook eens doen wat wij willen en niet dat het eenrichtingsverkeer is naar hun eisen de hele tijd.

Dat is het enigste punt dat ik wilde maken. Tegenover die ring en alle financiële voorspoed die een dame krijgt, mag best goede seks tegenover staan. En als ze dat niet wilt bieden kan je uiteraard scheiden (maar scheiden is 1000% in het voordeel van vrouwen) of ze wilt niet scheiden vanwege sociale status etc maarja dan moet ze openstaan voor het feit dat jij dan buitenhuis mag eten (waar vele dames vaak ook weer niet akkoord mee gaan).

Ik bedoel las ergens dat een van onze collega's hier op het forum zit in een relatie waarbij die niet eens bare mag bij zijn eigen vriendin….. wij als mannen moeten dat soort geintjes niet accepteren, dat is mijn enigste punt. Ik heb niet alle wijsheid in pacht , ik kom enkel op voor mijn mede man in deze vervrouwelijkte maatschappij.

Precies dat Hoge eisen stelen

Zou nooiet trouwen , laat staan met een vrouw die niet bare doet of niet aan me sexuale behoeften komen
schiet echt niks op, alleen Onnodig Hoofpijn :? :? :?
Eigen keuzen , eigen schulden :|

To each there own :cool: :cool: :cool:

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Wat een gelul zeg. Iedere situatie is toch totaal anders. Je laat alsof het de plicht van de vrouw is de man te plezieren met goede sex. Dat vind ik echt zooo achterhaald. Het is een wisselwerking

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Heren, de vraag was hoe iemand die alleen een gezamenlijke zichtrekening heeft ongemerkt extra cash bijeen kan sparen voor zijn bezoekjes. Voor andere discussies beginnen jullie maar een nieuw topic.

Terug
Naar boven