Carré jare 90

buddy666

Toogplakker
27 sep 2015
44
156
Jaja, de jaren 90 waren zwaar…
Net zoals 2019 en 2020.
Alle jaren errond natuurlijk ook…

Ik herinner me een te gek verhaal.
Voor zij die de 2 afleveringen van het modellenburo gelezen hebben, het gaat hier over een verhaal met dezelfde ex, die van "Zij was een prachtkind van 1,75m en een 52kg. Ze ging nog naar school maar in haar weekends liep ze catwalks en showrooms voor een bekend modellenburo in Belgie. Ik denk dat vele mannen jaloers waren dat ik haar aan mijn zijde had, een bom was het, op straat, maar zeker ook in bed. Dat ik geluk had zoals ik zei."
Het was ten tijde van haar schooltijd denk ik…
In dit verhaal speelt zij volledig de hoofdrol.

Onze zaterdagavonden zagen er toen eigenlijk redelijk monotoon uit. Ik bedoel niet saai maar wel altijd redelijk hetzelfde, zonder saai te zijn. En het sexgedeelte in dit verhaal speelde zich maar 1x af….

Wat deden we dan op die bewuste avond. Het plan was altijd om ergens na middernacht in Carré te eindigen. Voor zij die Carré niet kennen, dit was een discotheek op de autosnelweg A12 tussen Brussel en Antwerpen. Dus duidelijk een ander kaliber dan Carré in Amsterdam, voor de Nederlandse lezers. Mocht ik die al hebben althans…

In die tijd was het bioscoopcomplex Kinepolis in Brussel ook zowat juist open…
Dus dat deden we heel veel, naar de bioscoop. In die tijd starten alle films op hetzelfde tijdstip, om 20u of om 22:30, dat laatste was ons uur. Deze laatste voorstelling van 22:30 werd in die tijd niet zo vaak bezocht…..

Voor de cinema gingen we telkens naar een restaurant….
Hier geen spannende details te rapen.

Iedere keer koos ik welk restaurant, en ook welke film we keken, iets wat vrouwen graag hebben, dat de man alles beslist, ook nu nog, moet je maar eens proberen…

Ik kies de film aan die kiosk die ze voor het complex hadden gebouwd. Dan moest ik zoeken waar ze op me stond te wachten, aja daar staat ze, met verschillende blikken op haar gericht, weeral….
Dit is misschien het moment om haar toenmalige outfit even met jullie te delen, kwestie van een beperkt voorstelling ervan te kunnen maken. Op die zaterdagen stokte mijn adem ook iedere keer toen ik haa zag.
Het moet in een warme periode geweest zijn want ze was "licht" gekleed, een lederen minirokje, echt heel mini, een blouse met een tijgermotief, een zwart lederen kort jasje en dan de botten, deze waren deze keer bijna kniehoogte bordeaux lederen botten met hak. Ze had veel soorten botten. Waarom ik me de kleur zo goed herinner zal straks heel duidelijk worden, ik heb namelijk nog veel naar die botten gekeken die avond, de reden volgt….

Als je beneden de filmzaal binnen komt, zaten we altijd linksboven, dit geheel terzijde en zodoende redelijk onbelangrijk…
Daar er in die tijd op dit tijdstip altijd weinig mensen waren zat er meestal weinig mensen in onze omgeving en hadden we toch wel regelmatig de kans wat leuks te doen in de zaal, tijdens te film. Ook deze keer weinig volk, door het tijdstip, door het warmere weer of doordat we al zoveel films gezien hadden dat we ook bij de minder bekende films terecht kwamen.

Deze keer ging het lederen vestje op mijn schoot en werd daaronder mijn broek een beetje losser gezet, een beetje een standaard die tijd, om dan afwisselend met handje en mondje mijn concentratie van de film weg te nemen.
Ik heb n de jaren 90 denk ik bijna alle bioscoopfilms gezien, maar het moet gezegd zijn, dat ik door deze distractie van handje en mondje vele verhalen totaal niet meer weet. Niet erg eigenlijk…..)

Zo, de film is voor die zaterdag weeral gedaan…

Misschien meng ik in dit verhaal nog iets dat ik in de bioscoop ooit daar met haar heb meegemaakt, weliswaar op een ander tijdstip, het verhaal is te kort om er een aparte rubriek van te maken dus ik vertel het nu even:
Bezwaar?
"We hebben ooit een filmvoorstelling meegemaakt waar we volledig alleen in de zaal zaten, wel een kleinere zaal, en waarschijnlijk een minder bekende film…
Nadat ze al haar beste deepthroat had gegeven, al een lading in haar mondje had gehad en ze op mij aan het rijden was, met haar bekken teasend van voor naar achter bewegend, met enkel naaldhakken, plakkousen en een bh aan, begon in de film een discotheekscene waarin ze haar favoriet nummer speelden. Ze sprong van me af, liep naar vooraan toe en danste daar, alsof ze in een discotheek was. Dit is nu waarschijnlijk moeilijker te realiseren maar ik heb het meegemaakt. Heel geil om zo een knap model daar een show voor mij te zien geven. Ze ging er steeds zo in op om mij te plezieren…
Ik heb in het projectievenstertje bovenaan nooit iemand gezien, maar die avond waren er 2 heel gelukkige toeschouwers met hun neus tegen het raam gedrukt. Ze staken hun duim naar me op ter goedkeuring.
Ik liet ze wat verder genieten…"

Tot zover deze zijwaartse sprong in mijn verhaal, dit geheel terzijde maar misschien wel leuk om lezen.
Je moet het u in het echt eens voorstellen, ik ga dat niet doen of ik krijg een stijve waarmee ik het kampioenschap pianoslingeren met lul zeker ga winnen….

Onderweg naar Carré dan, hier gaat het verhaal pas echt beginnen, maar eerst een klein lesje Aardrijkskunde en kennis van het Belgische wegennet. Dat zal voor de meer noordhollandse lezers geheel overbodig zijn…
Als je vroeger van Sint-Niklaas naar Mechelen wou rijden, dan moest je door Willebroek. Nu kan je van op de A12 de N16 vervolgen via Tisselt. In die tijd was die autostrade er ook al maar de brug over het kanaal niet. Er was dus een soort race-autostrade die ongebruikt was. Ze was afgezet met betonnen blokken maar op een bepaalde plaats kon je daar door. Ik had plannen om voor het Carrébezoek nog even te racen, maar een ander soort racen. Ik zat daar temidden van de dode autostrade op mijn knieën aan passagierskant, zij op haar rug, mijn bruut geneuk te ondergaan, wat ze wel heel graag had. Ik sta op het punt te komen in haar…
"Nog, nog…" hijgt ze.
Te laat.
Maar wie ben ik om haar dat te ontzeggen, dus ze wordt met 2 verse ladingen afgevuld, hetgeen in die tijd nog een aardige hoeveelheid was…
We kleden ons aan en richting Carré.
Terwijl ik vertrek smijt ze haar onderbroekje/slip naar de achterbank…
"Pff, dat heb ik vandaag niet meer nodig…."
Haar rokje was wel heel kort voor het weglaten hiervan, maarja, ze deed wel meer geile dingen dan dit.

We komen aan bij Carré, een wachtrij voor de inkom. Moet nu juist zijn dat wachten in een rij en plafondstaren niet mijn favoriete bezigheden zijn. W lopen de rij langs links voorbij, ik kende de portiers, ik kende de gerant persoonlijk…
Boven in de vip bar aangekomen, ziet ze haar beste vriendin, ze gaat er heen, daar ze niet mijn beste vriendin is ga ik naar de kop van de bar. Zijn er nog mensen die zich de eerste versie van deze vip bar herinneren?
Ik bestel het gewoonlijke, rode wodka met Redbull.
Ik raak daar aan de praat met 2 gasten, en daar lachen, zeveren, en verhalen vertellen ook a iets was wat ik toen graag deed was het rap heel plezant. Ik weet dat 1 van die 2 gasten nu op regeringsniveau zit, ook dit geheel terzijde….
Ik was mijn lederen rok/tijgerbloesje even uit het oog verloren…
Plots gefluister in mijn oor, zij, ze loopt terug weg…
"Waaaaaat, ken jij die of wa? Zo een racemasjien ('racemachine' voor de ned. lezers)
Verbaast keken ze haar na….
Racen, inderdaad, had ik die avond al met haar gedaan.
Maar ze moesten eens weten wat ze in mijn oor fluisterde:
"Seg dat loopt aan de binnenkant van mijn benen naar benden, straks zit dat in mijn botten, het is al aan mijn knieën, ik ga dat in het toilet afkuisen…."
En weg was ze.
Halfuurtje erna, hetzelfde gefluister in mijn oor, weer stomverbaasde blikken van die 2 gasten….
Beetje later zit ik op een andere plaats met haar.
"Voelt eens…"
"Toch weer niet of wa?"
Ik voel, ik voel niets….
"Daar loopt toch niets meer?"
"Juist daarom, ik vond dat zo geil, uw sperma te voelen uitlopen, ik wil dat terug, kom mee naar het toilet."
Ik laat me nu niet zo graag commanderen maar blijkbaar bevestigt de uitzondering de regel, ik maakte een uitzondering dan maar.
Ikke mee naar het toilet dus.

Voor zij die nu aan het tellen zijn hoeveel maal ze gevuld was die avond, moet ik zeggen dat ik in mijn jonge jaren wel 6x kon, ook al was er op het einde nog weinig vloeistof….
Ik wou het verhaal nog verder uitbreiden en uitleggen waarom ik bij het binnengaan van de Carré over plafondstaren sprak, maar ja, het verhaal is al lang genoeg.
Misschien voeg ik dit later nog toe….

Veel plezier bij het lezen van mijn gekke sexescapades van de jaren 90, de Carré was de max, veel gekke dingen meegemaakt daar….

buddy666

Toogplakker
27 sep 2015
44
156
Zij klinkt (en ziet er ook uit) als de liefde van je leven.
Waarom zijn jullie niet meer samen? Waar ging het fout?
Leuk verhaal overigens. Je kan het mooi opschrijven allemaal.
Ben blij dat het leuk las voor U.
Ik hou de rest persoonlijk.
Ik vind dat ik al veel vertel.
Ik heb zo heel veel gebeurtenissen maar kan ze niet neerschrijven, mensen zouden me herkennen dan mss....
Heb nog wel enkele verhalen.....)))

Terug
Naar boven