""carpoolen"" naar bv duisburg

marc

Snuffelaar
4 mrt 2016
9
6
Beste medewandelaars .
Ik rijd regelmating naar bv duisburg ,essen , bochum , oberhausen ed .
heb plaats voor 4 mensen die eventueel kunnen meerijden .
vertrek meestal rond 19.00 uur en de terugrit rond 23.00 uur , dit alles in overleg natuurlijk .
vertrek vanuit nijmegen en kan mensen op de lijn nijmegen- ruhrgebied oppikken. (bv carpoolplaats ,mc donalds cuijk ,tankstation enz ).
ik vraag een kleine vergoeding hiervoor .
bij interesse mail maar even ok .
marc

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Worden er nog gecarpooled naar Duisburg ?
Nu kan het nog, straks alleen nog met een Tolvignet :evil:

Als het weer wat beter word, dan kunnen er wel 1 of 2 mensen mee met mij, ik vertrek uit de Randstad, bijna altijd op zaterdag avond.

marc

Snuffelaar
4 mrt 2016
9
6
Hallo medewandelaars , ik rijd nog steeds (gemiddeld 1 x per week) naar duisburg vanuit de omg nijmegen .
dus mochten er mensen mee willen rijden dan laat maar weten . gr marc

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
In Duisburg is genoeg te beleven, daar is echt voor iedereen wel wat :)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
In duisburg staan toch ook veel tippeldames in het park/parkeerplaats , je kan het zelfs op you tube vinden.. Zit daar ook nog veel bare dames tussen in de aanbod in duisburg..?

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Je bedoelt dit filmpje?

Bedoel je bare dames op de tippelzone, of rond de Vulkanstrasse?
Over de tippelzone weet ik eigenlijk helemaal niets, ben daar nog nooit geweest.
Bare dames rond de Vulkanstrasse ken ik inmiddels "genoeg" (alhoewel het er nooit genoeg kunnen zijn). Heb daar inmiddels een adresje of 8, zie de verschillende verhalen in het betreffende deel van het forum. :)

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
bare raider zei:
In duisburg staan toch ook veel tippeldames in het park/parkeerplaats , je kan het zelfs op you tube vinden.. Zit daar ook nog veel bare dames tussen in de aanbod in duisburg..?

Beetje late reactie maar had dit nog niet gelezen. Ik ben vorig jaar enkele keren gepasseerd (3 tot 6 maanden geleden) bij zoo parkplatz ik het weekend er staan zo'n 15 a max 20 dames te tippelen. Er rijden best wat auto's rond ook. Weinig dames echter naar mijn smaak, ben er zo'n 3 a 4 keer gepasseerd op enkele maanden tijd. Met enkele heb ik een kort praatje gemaakt maar eigenlijk niet gevraagd naar de extra's omdat eens korter bij de dames toch wat minder interessant waren dan ze eerst leken(geur, uiterlijk, ...). Heb er dan ook geen van deze dames uitgeprobeerd, ééntje laten instappen maar mij toch bedacht omdat ze niet fris rook. Toen maar telkens naar de Vulkan getrokken. Voor mij is zoo parkplatz niet interessant maar je kan er natuurlijk altijd even langs rijden voor je naar de Vulkanstrasse trekt.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Ja sorry van de late reactie , ik kwam dat een tijd terug eens tegen op you tube over die tippelzone in dat park.. Ik ben er zelf nog nooit geweest in Duitsland

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Iemand meerijden met mij naar Villa Venus, Zondagochtend, eventueel zaterdagochtend, route A9, A2 en A12. In de ochtend aankomen.
Er is helaas geen happy hour meer.
Ik ben niet van plan er uren rond te hangen, één of twee wipjes en weer gaan.
Kost even wat reistijd maar altijd beter dan die oplichters in Holland die alles beloven en niets doen.
Gaarne bijdrage in de onkosten, blijf een Hollander.

ntp

Toogplakker
25 aug 2017
57
42
Ik zal in de komende weekends met de auto van Brussel naar een fkk gaan (villa venus, grimberg,...) en wil graag mensen meenemen op de weg. Een vergoeding hoeft niet aangezien ik een tankkaart heb.

Wie heeft er zin om er een leuke uitstap van te maken? Laat maar weten wanneer je het liefst wil gaan en waar ik je kan oppikken

Groetjes

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Iemand meerijden met mij naar Villa Venus, op 17 januari 2020, Vrijdagochtend, eventueel zaterdagochtend, route A9, A2 en A12. In de ochtend aankomen.
Tageskarte € 15 -
Kost even wat reistijd maar altijd beter dan die oplichters in Holland die alles beloven en niets doen.
Gaarne bijdrage in de onkosten, blijf een Hollander.

Terug
Naar boven