Caroline

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
De afgelopen maand toch wel wat bijzondere dates meegemaakt.
Daar de dames (nog) niet adverteren plaats ik het maar hier om gedoe te voorkomen.
Deze dame reageerde op een adje van mij waar ik me aanbiedt als een soort van suikeroom.
Daar komen regelmatig reacties wat soms leidt tot een date.

Caroline dus, een leuke gekleurde dame van 29 jaar. Dit deed ze voor het eerst zei ze en ze vroeg wat ik wenste en wat ik er voor wilde geven.
Na wat heen en weer gemaild te hebben en ook via KIK gesproken te hebben was het haar duidelijk dat ik alles zc wilde. Nou dat was dus niets voor haar. Nou geen probleem dacht ik en bedankte voor der interesse.
Maar blijkbaar was ze toch wat opgewonden. want plots op een maandag zei ze dat ze zin had en een piemel wilde...lol maar ja ze moest naar school dus geen tijd. Dinsdag wederom, ze wilde graag wat foto's en ik stuurde haar per mail wat actie foto's en filmpjes. Dat vond ze helemaal geweldig. Maar ja ik was werken en zij op school. maar zei ze om 12 uur had ze vrij tot zo 15.00 uur.

Ik kon wel ff weg van mijn werk dus zouden we een dagkamer in het centrum huren. Ik gebeld en dat was mogelijk. Ik zag haar ff na 12 uur voor het hotel. Ze was aardig ingepakt want ja het was koud. Maar ik zag wel een leuk koppie. Ik gaf haar het geld voor de kamer want zij zou de kamer huren. Maar helaas bleek dat dat pas vanaf 15.00 uur mogelijk was. Dus stonden we weer buiten en je kon eigenlijk nergens heen.

Ik zei mijn auto staat hier vlakbij in een garage daar kunnen we ff heen en in ieder geval ff praten.
Nou dat deden we dus. We namen gelijk plek op de achterbank en waren eerst gezellig aan het praten. Maar ze was zo geil ze wilde neuken dus al gauw haalde ze mijn pik uit mijn broek en begon fijn te pijpen, haar broek ging ook snel uit en ze pakte mijn hand om gevingerd te worden. Daar het eigenlijk heel onverwachts was had ze zich niet geschoren maar het had wel wat.

Ze wilde graag gelikt worden en man o man wat een lekker klitje had ze. Maar ja toen het neuken en geen condooms, nou ze propte hem er zo in en neukte we er goed op los. Ze wilde niet dat ik in haar klaar kwam dus mijn witte zaad kwam op haar mooie bruine huid. Ze stond versteld van der zelf dat ze dit gedaan had. Weer zo goed als kwaad aangekleed en weer even gepraat. Maar ja ik raakte weer opgewonden en hop alles ging weer uit, en alles herhaalde zich nog een keer. Alleen nu kreeg ik kramp in een been :lol:. Ik ben dus 2 keer klaargekomen en zij wel wat meer.

Zo 5 kwartier in mijn auto bezig geweest. Ze ging weg met een zoen zonder dat ze om geld vroeg. Dus riep ik haar terug en gaf haar geld. Daar deed ze het uiteindelijk voor toch?

Dag later kreeg ik een berichtje van dat ze genoten had en het een avontuur vond maar ze wilde het geld terug geven om voor moverende redenen. Dat hoefde voor mij niet. Uiteindelijk heb ik het ook niet terug gehad.

Contact was er niet echt meer tot ze vorig week vroeg hoe ze op termijn een bepaald bedrag kon verdienen van mij of via mij.

Haar het een en ander verteld maar een gb leek haar niets en 1 op 1 daten zc vind ze eigenlijk ook niets.
Daar kan ik me iets bij voorstellen als het allemaal nieuw voor je is.
Maar wie weet zet ze plots een adje want tenslotte heeft ze mij daar ook gevonden.

Maar genoten hebben we en ik hoop op een vervolg.

groet,
LD :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
@Lekkerbare

Mag toch hopen dat jij niet met mij wilt daten :lol: :lol: :lol: ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Lekkerbare zei:
Verzonnen uit je duim gezogen verhalen dus

Hahahaha, ik snap dat je teleurgesteld bent en blijkbaar geen humor hebt.
En nee zeker niet verzonnen maar daar ken jij me ook niet goed genoeg voor.
Ik wens je verder succes :lol: :lol: :lol: :lol:

Groet,
LD

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
496
Ik heb best veel gevoel voor humor maar trap niet gauw in verhaaltjes.
Ik heb zelf op diverse sites (soms niet gratis) een profiel opgezet om te daten met zeg maar amateur dames.
Ben 50+ en zet dat er ook eerlijk bij en vertel ook dat ik op zoek ben naar 50+ amateur dames.
Welke reacties krijg je dan? Fake dames van 21 die voor de chats werkten.
Daarom vraag ik naar de link, ik wil wel zien of ik het misschien verkeerd aanpakte.
Als Lekker Ding dat niet anoniem kan doen kan er nog op een andere manier geantwoord worden.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Die laatste regel van jou snap ik niet helemaal.

En ja ook ik zeg mijn echte leeftijd en ja ook ik krijg fake reacties of van profs maar soms heb je geluk zal ik maar zeggen.
Zo heeft o.a. Dewi, Raven, Caroline en Anna mij gevonden. En zoals je kon lezen Anna uiteindelijk het toch niet aandurfde.
En zo zijn er nog wel een paar die ik hier niet genoemd heb.
Maar die Caroline en Anna vond ik wel bijzonder genoeg en te leuk om dit in de verhalenrubriek te plaatsen.

Groet,
LD :)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
En of de duvel er mee speelt.
Met deze dame zo af en toe nog wel KIK contact gehad maar daten daar kwam het niet meer van.
Maar laatst toch weer contact en over onze hobby gehad.
Ze vroeg wat ik voor haar over had om te daten. Ik zei zeg maar wat je wilt.
Nou na 2 dagen wilde ze haar studie betaald hebben zo ongeveer 1800 euro.
Ik zei nou niet in 1 keer maar tijdens het schooljaar minimaal zo 10 tot 15 dates.
Ze zou er over nadenken.
Na bijna een week geen reactie vandaag plots via KIK heb je voor mij een foto van je pik. :shock:
Nou die wilde destijds ook al en had ze gekregen net als ik van haar flamousje.
Dus ik vroeg waarom. Nou ze wist niet meer hoe ie er uitzag :lol: :lol: :lol: .
Nou maar weer wat gestuurd en wat actie filmpjes. En wat ze zag was ze zeer tevreden mee en werd ze weer geil van.
Nu maar weer even afwachten en dan een soort van suikernichtje erbij. :cool:

Maar eerst zaterdag met een ander schat van een suikernichtje van 24 jaar die ik in 1 week tijd al 3x gezien en gevoeld heb.
Misschien schrijf ik daar ook nog wel over in de verhalenrubriek. :)

Groet,
LD😊

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Lol, have fun.
Ik heb zelf ook succes met advertenties waarin ik mezelf aanbied voor dames, vaak oudere maar eigenlijk niet ouder dan 55 tot op heden. Ik ben veertiger.
Soms heb je maanden niks en dan in eens 2 in een week, je kunt er geen pijl op trekken.
Geniet van je neukertjes.
Ik heb as vrijdag afgesproken bij een voor mij bekende dame thuis. Eind vorig jaar neukten we bijna elke week en daarna werd het plots stil. Tijdens vakantie plots weer een berichtje en niet veel later de uitnodiging.
Misschien schrijf ik volgende week ook een verhaaltje met m'n ervaring

Terug
Naar boven