Caroline - Gentbrugge

Jeankepolleke

Ervaringsdeskundige
4 okt 2019
346
43
Onlangs dan maar zelf bezocht. Zit intussen in Gent zelf. Is de dame van de foto's maar daar heeft ze wel veel make-up op en ligt er een filter over. Moest dus 2x kijken maar het was ze wel degelijk.

Redelijk next-door verschijning maar met een mooie lach en lichaam ook dik in orde: slanke taille en hele mooie D-cup, al waren de billen iets minder. Seks was oké, niets bijzonder. Ze kan foreplay wel appreciëren maar kreeg haar toch niet helemaal uit haar schulp. Daar zat de taalbarrière ook voor een stuk tussen. (Ze spreekt weinig tot geen Engels.) Zoenen moet je via sms best expliciet onderhandelen of het zit niet in de 'full service' van €200/u.

Verder gaf ze me een verlegen indruk, leek me niet helemaal op haar gemak. Daar zat waarschijnlijk de pooier voor iets tussen die zich (erg slecht) had verstopt in het appartement. Was verder ook nog een andere dame aanwezig.

Geen spijt van maar denk niet dat ik nog terug ga. Is zo'n meisje waarvan je eigenlijk hoopt dat ze iets anders gaat doen, want ik weet niet in hoeverre het allemaal met volle goesting is. (Weet je natuurlijk nooit, maar bij haar viel het meer op)

Terug
Naar boven