Caroliene - Genk.

Voormalig lid 45377

Toogplakker
2 jul 2024
55
39
Deze reageerde op een advertentie die ik op afspraakjes had geplaatst . via mail afgesproken. Na eerste afspraak geen antwoord meer gekregen opmijn mails. Iemand van de collega ´s die er iets van weet

Voormalig lid 45377

Toogplakker
2 jul 2024
55
39
Ik heb met deze een keer een date mee gehad. Het was ook een prima date. De rest dat heb ik hier niet openmaar te maken. Vind alleen erg dat et dij die ene keer is gebleven. En nooit meer antwoord gehad

Voormalig lid 45377

Toogplakker
2 jul 2024
55
39
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Het was maar een vraag of dat iemand iets gehoord had of nog mee hat afgesproken

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 45377

Toogplakker
2 jul 2024
55
39
Raar dat niemand anders deze ooit ontmoet heeft. Ze antwooed regelmatig op advertenties
Zelf zal ze geen advertentie plaatsen....

Voormalig lid 45377

Toogplakker
2 jul 2024
55
39
Is nog alyijd aktief. Heb ze gekruist bij het uitrijden van parking van Redevous hotel waar ze afspreekt .
Nog iemand ?????

Danyel

Toogplakker
10 jun 2025
86
66
Deze Caroliene adverteert zelfs niet maar reageert op advertenties van mannen Via afspraakjes. of soms ook via andere dating cités. is tamelijk kieskeurig zelf heb ik enkele malen met haar afgesproken. De seks is goed drie uur tantra en meer. ik kan jullie verzekeren dat deze dame al is ze een rijpe milf van vooraan de 60 super lekker is . Moest ik er eens nog mee afspreken zal ik een recensie schrijven . ik heb geen spijt ze te hebben ontmoet. Maar ze reageert niet meer op mijn mails. Moest ik nog contact opnemen voor een afspraak laat ik het weten

Terug
Naar boven