Carly - Kortrijk Pzc, Nzc, In Kutje klkmn

CarlyKortrijk

Snuffelaar
30 aug 2015
1
0
Hoij mannen: hier Carly,27J Nederlandse. Bij mij ben je aan juiste adres vr een uitgebreide verwenbeurt van korte of langere duur. Smorgens vroeg tot savonds laat of midden in de nacht... Geen klokgekijk maar rustig van elkaar genietend. Hete intieme momenten. Te vinden voor vele hete stoute dingen en met hyg. verzorgde mannen kan veel. Respectvolle mannen zijn bij me welkom. Ontvang privé in regio Kortrijk Centrum. Sensuele blonde jonge dame met prachtig krullend haar tot op de borsten. Hete geslaagde date volgens uw wensen. Rondingen op de juiste plaats, Heerlijke volle borsten,1m83 groot,geen kledingmaatjes als een topmodelletje wel lekkere vormen in balans en topservice. Spreek Nederlands,Engels,Frans en The Body Language! Vanaf 09u tot 02u (of later). Half uur privé 100,Uurtje 150Eur. (tongzoenen,sperma in mond,slikken,deepthroat,beffen,fisting) In mn kontje (anaal) of Intiem zonder is bespreekbaar als je intiem higienish ben. Tot straks, Carly

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/v...usive-vanaf-100-euro/default.aspx?tab=profile

A

Anonymous

Guest
Hi Carly, ik vind je wel heel mooi hoor. En de prijen.. Mannen we moeten er van leven hoor, dus wees genereus ;)

XXX

A

Anonymous

Guest
In het vorige forum van PWH zat ze ook al. Toen schreef ze alles in het engels en slecht nederlands. Ze zocht toen ook iemand om haar advertenties te vertalen naar t nederlands......dus nederlandse is ze zeker niet :twisted:

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
lisatgirl zei:
Hi Carly, ik vind je wel heel mooi hoor. En de prijen.. Mannen we moeten er van leven hoor, dus wees genereus ;)

XXX

Ik zou zeggen ga is langs om te prijen :lol: :lol:

Terug
Naar boven