Carlijn

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Via sms contact met 'r gehad. Het is duidelijk dat ze drugs gebruikt, want ze wilt 80 plus 150 extra voor een half uur bare hebben. Ik heb haar en eventuele sukkels die dat wel gaan betalen maar even uitgelachen. Ga vandaag dan maar lekker naar iemand anders

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
carlijn.jpg

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Op kinky forum niks kunnen vinden, is dit nu een trans of een vrouw?

4fun

willywanker

Snuffelaar
27 apr 2015
22
0
ze adverteert ook op sexjobs.nl

http://www.sexjobs.nl/a.php?a=4959618&lijst=zoekresultaat&page=1&searchstr=carlijn
ze is geen trans.Haar poesje voelde echt en kleddernat aan.
Ze pijpt lekker en ze leek idd een beetje drugs.
maar ze was ook gespannen. Ze genoot zelf ook en ze zij dat ze dit deed omdat ze een nimf is.
ze was gretig maar ook chaotisch. Lag misschien aan feit dat we het in auto deden.

ze vraagt wel veel. 190 euro voor half uur bare met tz en alles zc.
ze gaat helemaal naakt en neemt er de tijd voor.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Voor dat geld kan ik 3x een half uur bare. Krijg al een slappe als ik eraan denk om zo veel te geven voor een half uur..........

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Sterker nog. Voor dat geld kan ik in de Grimberg sauna 5x een half uur bare en heb ik na afloop nog een tientje om in de naast gelegen American burgertent me nog helemaal volvreten. :lol: :lol: :lol:

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
pauldekutkabouter zei:
Sterker nog. Voor dat geld kan ik in de Grimberg sauna 5x een half uur bare en heb ik na afloop nog een tientje om in de naast gelegen American burgertent me nog helemaal volvreten. :lol: :lol: :lol:

Helaas ik zit in Zuid-Holland dus ff naar Duitsland rijden zit er voor mij niet in :(

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
of in duisburg zelfs 9 nummertjes met anelia huis 25 begane grond!
en nog geld over voor de doner kebab tent op de hoek....

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
willywanker zei:
ze adverteert ook op sexjobs.nl

http://www.sexjobs.nl/a.php?a=4959618&lijst=zoekresultaat&page=1&searchstr=carlijn
ze is geen trans.Haar poesje voelde echt en kleddernat aan.
Ze pijpt lekker en ze leek idd een beetje drugs.
maar ze was ook gespannen. Ze genoot zelf ook en ze zij dat ze dit deed omdat ze een nimf is.
ze was gretig maar ook chaotisch. Lag misschien aan feit dat we het in auto deden.

ze vraagt wel veel. 190 euro voor half uur bare met tz en alles zc.
ze gaat helemaal naakt en neemt er de tijd voor.

Een drugs gebruikende dame en dan 190 euro voor half uurtje betalen?
Ieder doet maar wat hij wilt, ik plaats dat onder de noemer: waanzin.
Een klasse dame kan het nog waard zijn, hoewel ook niet voor mij, maar dit type? No way!

A

Anonymous

Guest
Half uurtje CARDATE met 1 verslaafde voor190€ is waanzin aan de slingerweg in Breda kun ne je geluk al beproeven voor 10€ als ze maar een shot kunnen scoren !!!

Hier ga je mijn nooit treffen niet mijn ding .

A

Anonymous

Guest
SS_Trunks zei:
Het is duidelijk dat ze drugs gebruikt, want ze wilt 80 plus 150 extra voor een half uur bare hebben.

Dus omdat ze veel geld vraagt voor NZC is het dus een drugs-gebruikster :roll:
Rare manier van conclusie trekken. En anderen nemen het gelijk over.

A

Anonymous

Guest
rubberloos zei:
SS_Trunks zei:
Het is duidelijk dat ze drugs gebruikt, want ze wilt 80 plus 150 extra voor een half uur bare hebben.

Dus omdat ze veel geld vraagt voor NZC is het dus een drugs-gebruikster :roll:
Rare manier van conclusie trekken. En anderen nemen het gelijk over.

Het is niet dat ze zoveel vraagt dat ze daardoor als verslaafde wordt aangemerkt maar het verstrooide en daarbij de foto's dat bij velen de alarmbellen gaan rammelen . Bij mij wel in iedere geval

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Ik bedoelde het zelf meer als sarcastische opmerking. Die 'marktconforme' prijs van €230 voor een half uur bare. Daar kom je alleen op als je high bent dacht ik zo......

A

Anonymous

Guest
SS_Trunks zei:
Ik bedoelde het zelf meer als sarcastische opmerking. Die 'marktconforme' prijs van €230 voor een half uur bare. Daar kom je alleen op als je high bent dacht ik zo......

:eek: :) :D :lol:

Terug
Naar boven