Carla - Breda

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
De 1e review kan altijd je steevast negeren. Alles is altijd perfect verlopen, alles was super en lekker bla bla en er zijn geen nadelen of wat dan ook. Vast een echte klantervaring. Yeah right!

Let op mannen want iedereen kan op Kinky een account aanmaken en onzin verkopen in een review. Lijkt mij een review van de planner zelf, zoals ik bij zovele dames zie op Kinky. Ik vertrouw alleen op meerdere reviews van dit forum en mijn eigen wijsheid.

Mikevld010

Toogplakker
30 apr 2019
119
78
Ja maar ook de ervaren mensen die hier reviews neerzetten kloppen soms voor geen meter .. het vertrouwen is echt zwaar aan het wegzakken met de ervaringen van afgelopen maanden

Alle dames beloven dingen en vele reviews vertellen erover maar klopt vaak geen fuck van

Mikevld010

Toogplakker
30 apr 2019
119
78
Geen idee heb ook niet iemand bij naam genoemd
Ben wel benieuwd als ik tijd heb zal ik ff door jouw lijst spitten

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dan zou ik toch eens op de link in bericht #1 klikken @Kaaskop22 want haar advertentie is online
en zij zit in Rotterdam.

@Bareman Er staan op dit moment 2 recensies van leden met meerdere recensies dus het zou
redelijk betrouwbaar moeten kunnen zijn hoop ik.

Kaaskop22

Toogplakker
21 mei 2024
76
94
Dan zou ik toch eens op de link in bericht #1 klikken @Kaaskop22 want haar advertentie is online
en zij zit in Rotterdam.

@Bareman Er staan op dit moment 2 recensies van leden met meerdere recensies dus het zou
redelijk betrouwbaar moeten kunnen zijn hoop ik.
Dat is dus niet zo. Die Cristina gebruikt het account van Karla met foto's en alles van Karla. Ik heb haar gevideobelt en het was Cristina met rood haar. Ze zei dat Karla in Roemenië zit.

dingdong

Toogplakker
17 aug 2025
211
146
Die Cristina foto's zijn weer met zo'n poppenhoofd er op. Dat kan alleen maar tegenvallen

Patje74

Snuffelaar
22 sep 2020
2
2
Ik heb Karla al een keer bezocht in Breda. Huurt met nog andere dames (oa Christina) zo'n b&b en reist rondt. Zijn ook rokers. Maar de date zelf, half uur afgesproken. Leuke meid, maar ik heb dan ook een zwak voor oost europese vrouwen. Soms heb je pech soms geluk met deze dames. Knap koppie vond ik, lekker lijf, lekkere tietjes, iets slapper, half hangend, vind ik geil. Eerst met rubber, toen ik vroeg doe je ook zonder zei ze ja, maar dat wist ik al. 50 extra zei ze. En ik had nog 20 bij me maar dat was ook goed. Alleen niet intern doneren. Dus toen ik kwam trok ik hem eruit en knalde keihard een kwak richting haar gezicht. We konden er wel om lachen. Als ze weer in Breda is bezoek ik haar denk ik nog wel een keer.

Terug
Naar boven