Carina - Den Haag

Voormalig lid 20564

Toogplakker
30 mrt 2021
142
136
Vandaag bij deze dame geweest..
Eerst laat ze me dus 3 kwartier wachten, iedere keer 10min bby.. :evil:
Toen ik eindelijk naar binnen mocht trof ik een kleine Russische dame met lang zwart haar, die echt met de grootste fantasie nog niet op de foto's op internet lijkt :?
Toch plaatsgenomen op het bed, maar al snel bleek dat bijna niks mogelijk is.
Ondanks de advertentie geen bare, en pzc was zeer matig.. Zoenen zat er ook niet in, wat ik geen probleem vond, want ze rook niet best en haar gebit was ook niet echt in top conditie zeg maar :roll:
Al met al een behoorlijk slechte ervaring.

A

Anonymous

Guest
Tja, als je de foto's ziet en alle mogelijkheden staan aangevinkt en 80eu voor half uur dan heb je al snel een gevalletje to good to be true te pakken :roll:
Aldoende leert men!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Wat is dat nou voor onzin wat je zegt. Dus 80€ voor een half uur is te mooi om waar te zijn? Alle mogelijkheden zijn aangevinkt dat moet ze open staan daarvoor. Als ze geen bare doet moet dat er niet staan en als het extra kost zou het handig zijn dit apart te vermelden. Zoenen als dat staat aangevinkt zou in de prijs inbegrepen moeten zijn want een meerprijs hiervoor vragen is ongebruikelijk.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Animal zei:
Toen ik eindelijk naar binnen mocht trof ik een kleine Russische dame met lang zwart haar, die echt met de grootste fantasie nog niet op de foto's op internet lijkt :?
Toch plaatsgenomen op het bed

En hierdoor blijven ze dit soort trucen uithalen, voortaan gewoon lekker weggaan als de dame van de foto anders is dan de dame die je daadwerkelijk ontvangt. Dan leren ze het snel af!

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Back-up

Bijlagen

• Carina 03.JPG
    Carina 03.JPG
    86,3 KB · Weergaven: 723
  • Carina 02.JPG
    Carina 02.JPG
    109,7 KB · Weergaven: 711
  • Carina 01.JPG
    Carina 01.JPG
    97,8 KB · Weergaven: 718

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
geilehenkie070 zei:
Animal zei:
Toch plaatsgenomen op het bed

En hierdoor blijven ze dit soort trucen uithalen, voortaan gewoon lekker weggaan als de dame van de foto anders is dan de dame die je daadwerkelijk ontvangt. Dan leren ze het snel af!

Gewoon korting vragen doen ze het niet ga je weg anders heb je een goedkope wip

Terug
Naar boven