Carina Blankenberge

citytripper

Snuffelaar
1 mei 2015
17
0
Ik ben recentelijk bij deze (milf) dame geweest. Buiten anaal, kan je zonder probleem je zaad droppen in elk gaatje. Ze slikt zonder veel moeite je gespaard kwakje door. Ze adverteert er zelfs mee..
Ontvangst is zeer netjes,GFE, en je gaat tevreden naar buiten....
Link: carina [deernes.com]

Enjoy!

PS: leuk dat dit forum weer online staat ;-)

A

Anonymous

Guest
Carina heeft mij zeker niet kunnen bekoren. Ik wist al dat haar foto's al vele jaren dezelfde zijn en haar leeftijd ook. Maar goed, men hoopt altijd op een aangename verrassing. Bij het binnenkomen wist ik het al. Dit wordt niets voor mij. Je zag al wat voor buik ze heeft en ze kwam veel te sloom over.
Ik ben uiteindelijk gewoon omgedraaid en teruggekeerd. Ik kan maar moeilijk geloven dat daar een gfe uit voortkomt, zeker gezien de koele ontvangst.
Hou er rekening mee dat je qua uiterlijk wel eens ontgoocheld kunt zijn als je binnenkomt.
groeten,

tutuut

Toogplakker
25 okt 2015
40
7
Helemaal eens met de eerste reactie. Is voor de liefhebber die het liever wat ouder heeft. Ziet er toch zowat uit zoals op de foto's, ook al zijn ze al een tijdje geleden. Heeft een klein buikje, een beetje mollig, maar zeker niet dik. Heeft een kutje waar het zalig aan likken is en je fluit vindt er doorgaans makkelijk parking. Is zeer rustig (niet tam of loom!) in bed en weet wel te genieten van een likbeurt. Is ook verzorgd, je kan je achteraf verfrissen

king007

Ervaringsdeskundige
3 dec 2015
286
14
Zijn er nog onder jullie die bij deze dame gaan ?
Foto's zien er belovend uit.
Hoe is haar service te noemen ?

catatje

Toogplakker
17 jul 2015
188
5
Haar service is redelijk, hangt af van de dag. Drinkt (soms) veel. Haar foto's zijn al zeer oude foto's

mike m

Toogplakker
10 jun 2015
52
4
Nergens nog iets van Carina terug te vinden, zou deze dame gestopt zijn ?

mvg

mike m

Terug
Naar boven