Cardates

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Mannen,

Soms zie ik dames die buiten/cardates doen en denk ja dat is super leuk, maar ik rijd een kleine cabrio. ik zou bij God niet weten hoe je dat zou moeten doen. Hoe doen jullie dit?

En hoe houdt je de auto schoon? Het moet niet nog uren blijven ruiken naar een sportschool als je begrijpt wat ik bedoel.

A

Anonymous

Guest
bij cardate die ik meestal alleen tongzoenen vingeren en laten pijpen, neuken blijft toch wel een hele kunst

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Toen ik een kleinere hatchback had deed ik het altijd in de achterbak. Zeker met goed weer! Achterklep open, dame erin op de rug met benen buitenboord en lekker pompen :lol:

Voormalig lid 19568

Toogplakker
21 dec 2020
37
2
Ik ben niet de lenigste, maar de stoel zover mogelijk naar achter en dan tussen haar benen kruipen op je knietjes.

Is me al een paar keer gelukt, 'm er zo in te hangen ;)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@Biggo69: juist, zo deden we dat ook in de tijd dat er nog afwerkplaatsen waren.
Auto tussen de schotten parkeren en dan bij rijderstoel naar achteren, rugleuning
neer en dame kan liggen en jij op je knieën ervoor en dan inloggen.
Dat gaat eigenlijk best heel goed hoor.
En zo`n grote auto heb ik niet :lol:

Voormalig lid 19568

Toogplakker
21 dec 2020
37
2
Those were the days @Cerato :D

Ik had een Renaultje 5, maar dat ging prima. Tegenwoordig met die SUVs en de grote middenconsoles moet je wel voor acrobaat gestudeerd hebben.

Ga eerst even droog oefenen voordat ik weer aan een cardate ga doen :lol:

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Tja in die cabrio gaat de stoel niet plat, dus dat is wel een ding... De kofferbak is zo klein daar past zelf een klein Aziaatje niet in... Maar ik hoor het al... Het is behelpen...

Terug
Naar boven