Candy girl Sandy (vh Klaudia, Edit) - Antwerpen OPLICHTING

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
foto's zijn wel degelijk van haarzelf maar vele jaartjes geleden. ze zag het aan mijn gezicht en vroeg of ik ermee wou doorgaan. ik heb vriendelijk gepast aangezien ik graag van jong en strak hou.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Kan iemand bevestiging dat ze intiem niet geschoren is? Dat de dame ouders is als de advertentie aangeeft maakt mij niet zoveel uit.

4fun

flipke80

Snuffelaar
13 feb 2019
12
5
De nieuwe foto's die nu online staan met mondmasker moeten toch recent zijn. Op een van de foto's is zelfs een datum te zien. Of het telkens dezelfde dame is betwijfel ik. De foto's waarboven de naam Amina staat lijken me toch een andere dame te zijn dan de andere foto's.

Ik ben nog steeds benieuwd hoe ze er in het echt uit ziet. Maandag had ik een afspraak met haar maar ze heeft me in de regen laten staan. Bij aankomst moest ik bellen maar er kwam geen reactie.

flipke80

Snuffelaar
13 feb 2019
12
5
De nieuwe foto's die nu online staan met mondmasker moeten toch recent zijn. Op een van de foto's is zelfs een datum te zien. Of het telkens dezelfde dame is betwijfel ik. De foto's waarboven de naam Amina staat lijken me toch een andere dame te zijn dan de andere foto's.

Ik ben nog steeds benieuwd hoe ze er in het echt uit ziet. Maandag had ik een afspraak met haar maar ze heeft me in de regen laten staan. Bij aankomst moest ik bellen maar er kwam geen reactie.

klaudia-20200928181453.jpg

A

Anonymous

Guest
Nieuwe foto's in advertentie .... op 1 foto draagt ze een mondmasker op de kin , :dit bewijst ook volgens mij dat deze foto's niet van haar zijn , misschien haar dochter ? .. want de dame in kwestie is veel ouder

bert Jef

Toogplakker
3 aug 2020
53
9
Mee afgespoken via whatsapp
Achter echte foto gevraagd en gekregen.
Ziet er nog ok uit in gezicht.
We spreken af in 45min.
21:30 daar, instructies gaven aan; bellen als je er bent.

4x Gebeld, geen reactie.
10 min later op whatsapp, sorry sorry sorry, im still at he hotel, 30min delay.

Ik vraag welk hotel, 10min geen reactie.
Dan : "Ghent"

Intussen was ik reeds op zoek naar andere afspraak.
Maar schijn nog ophouden:
Voorgesteld om haar op te halen, komt niet meer online voor 30 min.

1u20 later; i had accident come tomorrow plz.

Anyway...

A

Anonymous

Guest
Niet mijn gewoonte van hier reviews te schrijven maar deze moet me toch even van het hart. Omdat deze madam het écht wel bont maakt en ik medewandelaars liever op voorhand waarschuw.

Allereerst : vergeet de foto's. Die stammen uit de tijd dat we nog betaalden met franken. Je kan met spek schieten maar ook met hele varkens, helaas is dit een gevalletje van dat laatste. Tot daar aan toe, je ziet dat wel vaker zoals jullie weten. Iedereen wil zich van z'n beste kant presenteren uiteindelijk, ik val dan wel op oudere madammen maar niet iedereen denkt zo. En dan is dit toch wel een koude douche.

Vervolgens is afspreken een taak op zich. TWEE MAAL stond ik voor haar deur, om op het allerlaaste ogenblik een berichtje te krijgen met de vraag of ik later kon terugkomen. Eerst was het een uur later, waarop ik in de stad dan maar een koffie ben gaan drinken. Vervolgens was het of ik de dag erna kon terugkomen. Pfft, ik had toen al beter moeten weten maar als het jeukt dan jeukt het dus ik ging de dag erna terug. Vriendelijke ontvangst, beleefde begroeting en al wat je wil : tot dan geen vuiltje aan de lucht. Van de gevraagde kledingwens was ondanks nadrukkelijk verzoek vooraf niks van in huis gekomen. Major bummer! Nadat we 'er aan begonnen waren' (ik had gelukkig betaald voor een HALF uur) kwam na welgeteld vijf minuten het niet zo vriendelijk verzoek om er een eind aan te breien ("Hop, spritzen!" klonk het letterlijk) omdat (hou je vast) "I have to shit and someone is waiting because he wants me to shit on him". Toen ik niet meteen aanstalten maakte om weer in m'n kleren te schieten en ik hoogstverbaasd inbracht dat ik toch betaald had voor een half uur probeerde ze me te sussen met de mededeling dat ik op een later moment terug mocht komen om de andere vijfentwintig (betaalde!) minuten in te halen. Dat zou zeker geen probleem zijn. Verbouwereerd werd ik naar de deur gewerkt met opnieuw de sussende mededeling dat ik gratis mocht terugkomen.

De dagen erna ontspon zich een hele Whatsapp-correspondentie waarin ik probeerde af te spreken om de beloofde tijd in te halen maar wat dacht je... Het was altijd wel iets : ze was wat ziekjes, zat bij haar moedertje in Gent, dan zat ze weer in Brussel maar heel de tijd bleef madam wel adverteren voor ontvangst in Antwerpen. Het eindigde er uiteindelijk mee dat ik een dreigend spraakberichtje vond op Whatsapp : dat ze mijn vriendinnetje niet ben, dat dit business is, dat ik uiteindelijk was klaargekomen (klopt dus niet), dat een uur TWEEHONDERVIJFTIG kost, dat ze ook rekeningen moet betalen en meer van dat soort dingen.

Nee, als ik van jullie was : in een wijde boog omheen lopen en véél beter waar voor jullie geld kiezen.

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
@Davidov

Bedankt voor het posten! Ik was al benieuwd of die foto's echt waren. Ik dacht nog (lezende in een andere topic) 'afijn misschien wat ouder, als ze er verder nog slank uitziet geen probleem' maar deze is nu definitief van de kaart voor mij.

Vettige Jos

Toogplakker
18 jan 2019
77
12
Ik kom juist terug van een date met haar. 1 advies..WEGBLIJVEN. 1) de foto's van haar profiel en de foto hierboven zijn NIET van haar. 2) bij binnenkomst schatte ik ze 40 jaar! 3) Ze komt haar afspraken helemaal niet na. Had geboekt voor 30 min bare met anaal en cim. Tot 3 keer toe had ze bevestigd dat het 100€ voor 30min zou zijn. Na 10min moest ik klaarkomen want 100€ was maar 10min! Heb haar haar berichten laten zien maar ik kon oprotten. 1 advies WEGBLIJVEN bij deze dame!

Vettige Jos

Toogplakker
18 jan 2019
77
12
flipke80 zei:

Dit is vermoedelijk een kleindochter, neen serieus de dame in kwestie is makkelijk 40 jaar ouder

Vettige Jos

Toogplakker
18 jan 2019
77
12
wallyroadking zei:
flipke80 zei:

Dit is vermoedelijk een kleindochter, neen serieus de dame in kwestie is makkelijk 40 jaar oud.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
foutje van de nieuwe Moderator, vergissen is menselijk.

Balthasar zei:
Waarom duurt het zo lang alvorens dit naar de BEERPUT gaat ??

Omdat deze dame daar helemaal niet thuis hoort. Ze Levert een slechte service blijkbaar. Maar ze licht je niet op en als ze date doet ze het zonder condoom dus geen enkele reden om hem in beerput te zetten.

Zoro

Toogplakker
28 mei 2018
218
60
wallyroadking zei:
Ik kom juist terug van een date met haar. 1 advies..WEGBLIJVEN. 1) de foto's van haar profiel en de foto hierboven zijn NIET van haar. 2) bij binnenkomst schatte ik ze 40 jaar! 3) Ze komt haar afspraken helemaal niet na. Had geboekt voor 30 min bare met anaal en cim. Tot 3 keer toe had ze bevestigd dat het 100€ voor 30min zou zijn. Na 10min moest ik klaarkomen want 100€ was maar 10min! Heb haar haar berichten laten zien maar ik kon oprotten. 1 advies WEGBLIJVEN bij deze dame!
Hardleers blijkbaar 🤔

Vettige Jos

Toogplakker
18 jan 2019
77
12
Spijtig genoeg wel!

Gelieve niet te quoten als je direct onder het bedoelde bericht reageert.
Mvg Moderatorteam

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
This woman used to work in the SWK in the windows in Villa Tinto 4 or 5 years ago .People will remember she used to wear a red chinese costume always.I visited her a few times and later she recieved private reception which I also did once.She was using her appartment that she shared with her daughter.
Her breasts hang a little and she is between 42 to 45 years.
Her heritage is hungarian gypsy I found her a very nice woman with a very horny wet pussy as
far as I remember her clitoris is nice.Always creampie finish.
She was always a good fuck.
Bareboy

Terug
Naar boven