Camilla - Leeuwarden

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Edit moderatorteam: titel aangepast.

https://www.kinky.nl/advertenties/4159614-camilla

Zag deze op kinky en sprak me wel aan, foto's bij de advertenties kloppen. Alleen geen c cup maar dat is ook te zien op de foto's.
Bij aankomst wilde ze gelijk samen douchen en dus dat gedaan. Tongzoenen doet ze en dat was ook goed.
Bare wordt in de advertentie niet vermeldt maar als je er om vraagt is het geen probleem.
Ze is schoon en doet niet moeilijk, ook geen haastwerk. Geen idee of de leeftijd klopt maar dat zal wel. Zag er prima uit.
Goed voorzien, niet groot maar ook niet klein en ze weet hem prima te gebruiken. Elkaar geneukt en ze kwam klaar in me.
Prima date, niet echt centraal maar ik was in de buurt. Zeker herhalingsgevaar. Het was 150 euro en ik was langer dan een uur binnen.
Achteraf douchen geen probleem en ze had geen haast om me naar buiten te werken. Aanrader.

Laatst bewerkt door een moderator:

geileboi

Snuffelaar
22 feb 2021
1
0
Volgens mij reist ze door het land. Heb zelf wel interesse de volgende keer dat ze in Leeuwarden is, weet je nog in welke wijk ze ontving?

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Aanrader voor de liefhebbers. Ze ziet er beter uit dan op de foto's. Ik werd erg blij van haar.

Terug
Naar boven