Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat een vreemde vraag over deze dame op dit forum. Een ieder die haar kent en bezocht heeft weet dat pzc en in dat geile mondje klaar komen geen probleem is. Dat camelia een drijf en drijf nat wordt wanneer je haar goed door likt maar bare.... NOWAY.
een ieder die dat beweert mag lekker verder dromen. Hoe geil ze ook is, je mag echt alles doen met haar, maar neuken zonder is echt nooit nooit een mogelijkheid.
Wat mij betreft hoort deze vraag hier niet want dit forum is niet bedoeld om verwarring te scheppen.
Kom op. Denk na man. Dit is het NZC forum. Plaats dat soort vragen gewoon op de juiste sites. Heeft niks met lezen te maken. Hiermee wek je de indruk dat een dame neukt zonder. Dat doet enorme afbreuk aan de dame zelf als ze dat 100% zeker weten niet doet. En als ik kijk naar je geplaatste berichten kun jij in ieder geval goed lezen...
@Moderator, indien men het met mij eens is, graag het bericht verwijderen. Hoort hier niet thuis.
Naast het probleem met lezen blijkbaar bestaat er een probleem met begrijpen.
Ik vroeg alleen of iemand weet waar zij is, meer niet. Je constructie over dat iemand wek indruk dat zij neukt zonder condoom is onbegrijpelijk. ?????
Op deze forum worden gerecenseerd ook dames die neuken alleen met condoom.
Wat doe jij met betreffende berichten? Ook verwijderen?
Een ieder die regelmatig bij camelia komt heeft gewoon haar nummer en weet hoe ze te bereiken en te bezoeken is. Dan zou je ook weten dat ze in haar thuisland is, niet meer terug komt in de straat, en uitsluitend via app te boeken is.
Heb je in ieder geval je antwoord.
Succes met tippen... uh... typen denk ik.
je bent bezig met bizarre fouten die iemand gemaakt heeft.
Wat je schreef over haar is al bekend op een andere forum, dus jij weet helemaal niks. (je citaat: "Dan zou je ook weten dat ze in haar thuisland is, niet meer terug komt in de straat, en uitsluitend via app te boeken is." ) ga jij dan naar haar thuisland om een afspraak realiseren?
Ik had haar tel. nummers, maar ben mij telefoon verloren. en voor jouw info, ik heb met haar meer meegemaakt dan jij kan alleen maar dromen.